SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fbw do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3849

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 102 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 979
TRENING A:
1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x6-10
2. Wiosłowanie sztangą 4x6-10
3. Wykroki 4x8-12
4. Prostowanie tułowia na ławce rzymskiej 4x8-12
5. Pompki na poręczach z obciążeniem 3x6-10
6. Uginanie ramion ze sztangą 3x8-10
7. Rozpiętki (dowolna wersja) 3x10-12
8. Wznosy hantli bokiem 3x12
9. Deska 3x max
TRENING B:
1. Podciąganie na drążku 4x max
2. Wyciskanie hantli na ławce skośnej 4x8-12
3. Wypychanie na suwnicy 4x6-10
4. Uginanie podudzi siedząc na maszynie 4x8-10
5. Wyciskanie hantli siedząc 3x10-12
6. Uginanie przedramion uchwytem młotkowym 3x10-15
7. Wyciskanie francuskie 3x8-12
8. Odwodzenie ramion w opadzie tułowia 3x15
9. Unoszenie nóg w zwisie 3x max
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15330 Napisanych postów 125602 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425840
A cos o sobie jakaś ankieta działu wg regulaminu bo nic nei wiadomo co ma na celu ten trening, masujesz, reudkujesz ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3941 Napisanych postów 45157 Wiek 252 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339368
Tak, napisz jakies informacje o sobie i wtedy będziemy mogli dostosowac plan pod Ciebie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 102 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 979
Płeć : m

Wiek : 15

Waga : 75

Wzrost : 188

Cel treningowy : budowanie masy i poprawa sylwetki

Staż treningowy na siłowni : 8 miesiecy

Uprawiane inne sporty : nie uprawiam

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzęt

Dieta : 150-160 b TL 120 ww 430

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : kreta białko

Ostatnio przerabiany plan: oklepany i przeładowany split

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): siad 60 kg martwy 100 Klata 90
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 407 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 33061
Pewnie wiele osób mnie zjedzie za herezję ale mam to w dupie. Na początek proponuje Ci 4 ćwiczenia. Przysiad, Pompki na poręczach, Martwy Ciąg i Podciąganie. Wszystko w 5x10 lub jeżeli nie dasz rady w podciąganiu lub dipach Rep goal 50. Tylko tyle. Po 4-6 tygodniach podziel na A i B. W A daj Przysiad i Dipy a w B Martwy i Podciąganie. Dodaj do tego jakieś Wyciskania, wiosła, żurawia na tył uda i tyle. cała filozofia dla osoby z Twoim stażem. Gwarantuję, że te kilka serii najcięższych ćwiczeń da Ci więcej masy niż setki rozpiętek czy wznosów bokiem. Martwy ciąg możesz spokojnie robić w Rampie i trzymać się daleko załamania. Pozdrawiam.


Zmieniony przez - Lurker83 w dniu 2018-09-21 09:23:12
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 78 Wiek 2 lata Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2587
Lurker83
Pewnie wiele osób mnie zjedzie za herezję ale mam to w dupie. Na początek proponuje Ci 4 ćwiczenia. Przysiad, Pompki na poręczach, Martwy Ciąg i Podciąganie. Wszystko w 5x10 lub jeżeli nie dasz rady w podciąganiu lub dipach Rep goal 50. Tylko tyle. Po 4-6 tygodniach podziel na A i B. W A daj Przysiad i Dipy a w B Martwy i Podciąganie. Dodaj do tego jakieś Wyciskania, wiosła, żurawia na tył uda i tyle. cała filozofia dla osoby z Twoim stażem. Gwarantuję, że te kilka serii najcięższych ćwiczeń da Ci więcej masy niż setki rozpiętek czy wznosów bokiem. Martwy ciąg możesz spokojnie robić w Rampie i trzymać się daleko załamania. Pozdrawiam.



Zmieniony przez - Lurker83 w dniu 2018-09-21 09:23:12



Zaczynam hejt uwaga!
Ja osobiście też uważam że poczatkujacy jak i zaawansowani zamiast dawać nowoczesne wymyślne ćwiczenia bez potrzeby albo zapychac plan izolowanymi powinni stawiać na podstawowe ćwiczenia wielostawowe i zamais 5 cwiczen po 3 serie zrobic np. Martwy i wiosło po 5 serii. Popieram wpis
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5297 Napisanych postów 59396 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 729080
Takie podejście jest dobre i zdrowe, że zaczyna się od podstaw i na nich buduje progres, ale jeśli ktoś mi powie, że zaawansowany zrobi porządną formę na 4 ćwiczeniach to się nie zgadzam zupełnie. Przychodzi taki etap, że pewne grupy trzeba poprawić, jedne "olać" a ćwiczeniami złotymi tego nie zrobimy. Rozumiem kierunek myślenia, ale nie dla wszystkich takie podejście jest słuszne.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 78 Wiek 2 lata Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2587
Troche zle sie wyrazilem. Mialem na mysli to ze czesto osoby zaawansowane rezygnuja zupełnie z siadow ciagow wioslowan na rzecz maszyn i izolacji ktore katuja caly czas bo biora przyklad z zawodowego kulturysty ktory musi poprawci cos. Takie podejscie nie ma sensu. Co z tego ze masz 150cm w udzie jak robisz przysiad ze sztanga 80kg. Poza tym nie mylmy osoby zaawansowanej ze stażem 10lat która trenuje dla "siebie" z zawodowym kulturysta ktory musi dopiescic skosny brzucha zeby wygrać bo to dwa inne swiaty. Poza tym trening oporowy to nie tylko kulturystyka ktora obecnie jeat jaka jest i 7 krotny mr olympia lapie zadyszke przy pozowaniu hehe. A nikt kto na forum pyta czy ma dobry plan nie jeat zawodowcem i trgo mozemy byc pewni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 78 Wiek 2 lata Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2587
Poza tym wrzucanie wszysrkich do jednego worka z kulturystami jest bez sensu. Czy kazdy zkaldajacy temat mowi CHCE BYC ZAWODOWYM SYLWETKOWCEM? Nie. Mowia CHCE SCHUDNOAC bum trning kulturystyczny CHCE PRZYTYC bum trening kulturystyczny. To paranoja. Trening oporowy to trening oporowy i to nie tylko sylwetka. To ze mamy czasy takie ze laski robia przysiady i ciagi a chłopcy uginanie ze sztangielka na dopiecie bo biceps musi wygladac jest straszne no i nikt mi nie powie ze dla chlopca ktory forma chwali sie tylko na instagramie wazniejszy jeat szczyt bicepsu niz ogolny rozwój
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 407 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 33061
rion10 zgadzam się, że zaawansowany nie zrobi wysokiej formy na tych czterech ćwiczeniach jednak autor tematu zrobi ją szybciej niż na planie który wkleił. Poza tym chłopaczek ma 15 lat więc takie proste (nie mylić z łatwe) ćwiczenia rozwiną go jak trzeba. Dodam jeszcze, że w tym wieku jeżeli chodzi o przysiad i martwy nie wchodził bym na zbyt niskie zakresy powtórzeń
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5297 Napisanych postów 59396 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 729080
myślę, że 99% bywalców siłowni nie ma celu być kulturystą tylko być zdrowszym, lepiej wyglądać itd ważne, żeby ćwiczyć z pomysłem.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kalistenika, sterydy a weganizm

Fitmeal