SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fbw 5x5 z podwieszonych- kilka pytan (redukcja)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1480

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1945
Witam! Znalazlem bardzo ciekawy plan w podwieszonych.
A
-przysiady 5x5
-wyciskanie na plaskiej 5x5
-martwy ciag 5x5
-uginanie ramion ze sztanga 5x5
-wyciskanie francuskie 5x5

B
-przysiady 5x5
-podciąganie na drążku 5x5
-wioslowanie w opadzie 5x5
-wyciskanie w staniu 5x5
-wyciskanie wąskim chwytem 5x5

Czytalem ze plan ten nadaje sie rowniez na redukcji, ale mam kilka pytan.

1.Czy nie jest to za ciezki plan biorac pod uwage spory deficyt kaloryczny? Przerwy zalecane to 2-5min miedzy seriami i 2-5 min miedzy cwiczeniami. Nie uwazacie ze wykonanie tego planu jest bardzo czasochlonne?
2. Jak ogarnac progresje obciazenia na redukcji?
Jesli zawodnik bierze 70kg w 5 powtorzeniach to moze to wygladac np tak?

5 seria 5x70 (-10%)
4 seria 5x63 (-10%)
3 seria 5x56 (-10%)
2 seria 5x50 (-15%)
1 seria 5x42

Nie trzeba zanizac jakos ciezaru? Nie wiem czy dochodzenie do maxa co 2 dzien to dobry pomysl na redukcji:]
Z gory dziekuje za pomoc!;!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
zacznij od ANKIETY,bo za chwile temat poleci.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1945
A w czym tu ma pomoc ankieta? Jak zapytam czy lepiej jesc cukierki czy ryz to tez musi byc ankieta;}?
Ale niech bedzie.
Płeć: mezczyzna
Wiek: 17
Waga: 74
Wzrost: 177
Cel treningowy:redukcja/rekompozycja
Staż treningowy na siłowni: 2rok
Uprawiane inne sporty: -
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full
Dieta: deficyt 400
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): brak
Zażywane suplementy: bcaa,kreta,wpc
Ostatnio przerabiany plan: Fbw 15-10-5
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie sprawdzalem

Edit:
Dzis przerobilem plan nr1 z tym ze zamiast francuza dalem wycisk wasko. Weszlo nadzwyczaj dobrze, jedyny problem to czas- wykonanie planu zajelo mi prawie 2godz (wliczajac brzuch:)

Zmieniony przez - milten2 w dniu 2012-05-20 23:27:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
A w czym tu ma pomoc ankieta? Jak zapytam czy lepiej jesc cukierki czy ryz to tez musi byc ankieta;}?

mlodzian,nie dobijaj mnie,please....

przeczytaj kolejny post:

podstawowe pytania na poczatek:
http://www.sfd.pl/Trening_do_oceny_i_skorygowania_przez_profesjonalne_osoby!_-t854608.html 

Cel treningowy:redukcja/rekompozycja SKUP SIE NA DIECIE,a nie na szukaniu super treningu.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1945
Widze ze twoja wiedza jest bardzo rozlegla. Odpowiadając na pytania z tematu który poleciłeś.
Cwicze od 17 miesiecy w miare regularnie (pisze w miare, bo wiadomo, czasem ciezszy okres w szkole, jakies przeziebienie, zatrucia itp) W kazdym razie jak tylko czulem sie lepiej wracalem do cwiczen. W ciagu tych 17 mscy opuscilem maksymalnie 2 miechy. W sumie zaczelem 2 lata temu ale mialem przerwe kolo 4 miechow z powodu mononukleozy. Wiec okresu przed choroba nie wliczam. (Pozbieralem sie po niej, mialem robiona morfologie, usg wszystko wrocilo do normy.) Poprzedni plan to rowniez FBW, przerabialem rowniez splity.

Poprzedni FBW mial duzo cwiczen (ABC) i wedlug mnie za duzo izolacji. Fakt- zrzucilem w 40dni 2 kg- wiec mysle ze jest ok, ale sila spadala lub stala w miejscu. Moge skonczyc redukcje i za pol roku nie naleze do wakacyjnych kulturystow:) Spodobal mi sie ten plan bo chce zrzucic pare kg i przy okazji poprawic wyniki w tych podstawowych cwiczeniach.

Co do diety. Wyliczylem ze moje zapotrzebowanie to 2500kcal ucinalem powoli i w tym momencie wcinam 2000kcal. trening co 2 dzien, bez aero i poki co waga spada tak jak ma spadac czyli kolo pol kg na tydz- nawet nie caly pol kg- ale to juz wina moich slabostek ;)
Nie wiem gdzie zapodzialem plik z wyliczeniami wiec napisze co jem.

1. PRZED TRENINGIEM
Piers z kurczaka 180g / schabowy/watrobka roznego rodzaje miesa. Jesli nie jest to sucha piers zjadam 150g miesa i ryz tne w 2 posilkach.

Ryz brązowy 50g ( zamieniam z ziemniakami/ ryzem bialym)

2. PO TRENINGU
Taki sam jak nr1 + 40g wpc

3. Jajecznica z 5 jaj+ 10g oliwy (lub 7-8 bialek+ 2 zoltka o ile mieso z posilkow 1 i 2 bylo bardziej kaloryczne a bardziej ubogie w bialko)

4. 250g twarogu chudego

Do tego bcaa przed treningiem 8g. Kreta mono 5g rano i 5 po treningu w DNT tylko rano. Nie wpisywalem warzyw.


Zmieniony przez - milten2 w dniu 2012-05-21 14:36:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1945
Płeć: mezczyzna
Wiek: 17
Waga: 74
Wzrost: 177
Cel treningowy:redukcja/rekompozycja
Staż treningowy na siłowni: 2rok
Uprawiane inne sporty: -
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full
Dieta: deficyt 400
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): brak
Zażywane suplementy: bcaa,kreta,wpc
Ostatnio przerabiany plan: Fbw 5x5
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): klata 2x80kg. przysiad 5x 75kg. Mc 5x 82kg (tylko tyle mam kg w domu) Drazek szeroki nachwyt 13-14x na sucho. 5x z doczepionym 12kg. Wyciskanie na barki z klatki 5x50kg

Zmieniony przez - milten2 w dniu 2012-06-25 09:59:31
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW co 3-4 dni; pytanie o budowanie masy

Następny temat

Redukcja przy masie

BF