SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Fbw 2x w tygodniu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 152

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 270 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6018
Witam. Chciałbym o ocenę mojego treningu na masę fbw 2 razy w tygodniu. Trenuje również 2x boks w tygodniu.

Wiek 23
Waga 75
Wzrost 173
Staz 1,5-2 lata
Dieta jest
Cel masa


Plan A
1. Przysiady ze sztangą
2. Podciąganie na drążku szerokim uch
3. Wiosłowanie hantlami
4. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej
5. Rozpietki na maszynie
6. Unoszenie sztangi z klatki siedząc
7. Wyciskanie sztangi wąsko
8. Uginanie ramion z hantlami
9. Wspiecia na palcach

Plan B
1. Martwy ciąg na prostych
2. prostowanie nóg na maszynie
3. Przyciąganie drążka szerokim do klatki
4. Przyciąganie drążka do brzucha siedząc
5. Wyciskanie sztangi na płaskiej
6. Unoszenie hantli za głowe leżąc
7. Unoszenie ramion w bok
8. Wyciskanie francuskie
9. Uginanie chwytem młotkowym

Wszysctkie ćwiczenia 4x 12-8
Do klatki i pleców dałem 2 ćwiczenia na trening ponieważ nie jestem zadowolony z treningu gdy zrovie tylko jedno ćwiczenie. (może jakaś obsesja)

Chciałbym też zapytać co sądzicie o powtórzeniach w piramidzie odwrotnej? W tym przypadku 6-8-10-12. Warto ją spróbować?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Ja bym się skupił na podstawach za dużo masz w tym planie treningowym izolacji i zbędnych ćwiczeń.
Zwłaszcza jeśli siłownia ma być wsparciem dla boksu to izolacje są zbędne.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 270 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6018
Więc co radzisz? To boks dla mnie jest dodatkiem, natomiast nie chce rezygnować z jednego treningu boksu dla jednego treningu siłowni więcej


Zmieniony przez - kamper w dniu 2019-01-04 10:09:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Jeśli wchodzą dwa treningi siłowe w tygodniu to musisz się skupić na podstawach. Czyli fbw jak najbardziej, ale w każdym treningu 5-6 ćwiczeń i samych podstawowych bez zbędnych izolacji.
Natomiast kluczem będzie będzie odżywianie bo aktywności ogólnej będziesz mieć sporo to micha musi wszystko pokryć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 331 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 69291
Biorąc pod uwagę Twój wiek oraz staż to może się sprawdzić. 4 dni treningowe to nie jest aż tak duzo. Spróbuj polecieć tym planem miesiąc I zobaczysz jak to wychodzi w praktyce; czy sa efekty, czy masz energie na box, czy progresujesz na siłce. Rion ma oczywiście rację z tymi podstawami, ale przy takim bazowym fbw będa grupy, które będą po prostu nie dotrenowane, sam myslę o przeróbce mojego fbw pod kickboxing na bardziej BB.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 270 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6018
Bartek podeslesz swój plan fbw?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 331 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 69291
A
1. Wyciskanie leżąc
2. Podciaganie na drążku szeroko
3. Wyciskanie sztangi zza głowy siedząc
4. Przysiad równolegle
5. Martwy klasyk
6. Jazda na kółku z kolan

B
1. Wyciskanie sztangi skos
2. Przyciaganie dolnego wyciagu do brzucha siedząc
3. Wyciskanie żołnierskie
4. Przysiad szeroko
5. Martwy sumo
6. Jazda na kółku z kolan
Wszystko robie w 4 seriach, powtórzenia zmieniam co 1-2 miesiące np 4x10, 12-10-8-6, etc.
Trening ramion robię w oddzielne dni, po pierwsze ze względów rodzinno- logistycznych, po drugie jest to u mnie grupa odstająca od reszty. Wykorzystuję ćwiczenia Fryty znalezione na youtube, na mnie działa dobrze (niestety nie dam linka bo filmik przepadł).
A
1. Uginanie ramion z hantlami stojąc 3x25
2. Uginanie ramion ze sztangą z dopychaniem łokci w przód na górze 5x5
3. Narciarz jednorącz w klęku na ławce 12-10-8-6
4. Wyciskanie leżąc wąsko 5x5

B
1. Uginanie ze sztanga gryf młotkowy 4x20
2. Uginanie ze sztangą 10 powt siedząc I kończąc ruch na nogach, kolejne 10 stojąc w pełnym zakresie. 4x 20
3. Prostowanie ramion ze sztanga chwyt młotkowy leżąc 5x5
4. Francuskie sztangielką siedząc
Wszystko przeplatane 3 treningami kickboxingu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Niestety nie da się wszystkiego połączyć bo dwa dni treningowe to bardzo mało w skali tygodnia, oczywiście, że lepiej tyle niż w ogóle, ale wówczas ilość ćwiczeń dodatkowych nie będzie zbyt duża, a i na samych podstawach da się sporo zbudować.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 270 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6018
Same podstawy to rozumiem same wyciskania i duże partie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Przede wszystkim złożone ćwiczenia martwy ciąg, przysiad, wyciskania, wiosłowania to jest baza treningu, a jak starczy czasu to dodatki można dołożyć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na redukcje, plan na 8-12 tygodni

;