SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fala23 / Dziennik redukcyjny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 75483

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3685 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31715
Według zaleceń obliques postanowiłam założyc dziennik.
Płeć : Kobieta

Wiek : 23

Waga : 95

Wzrost : 158

Obwód klatki : -

Obwód ramienia : -

Obwód talii : -

Obwód uda : -

Obwód łydki : -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : -

Aktywność w ciągu dnia : praca,szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : brak

Odżywianie : wszystko co zakazane

Cel : szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe : alergia

Stan zdrowia : w sumie dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej : poranne bieganie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : l-karnityna

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : l-karnityna

Stosowane wcześniej diety : różne
Dieta do oceny jak w szkole .
Przed śniadaniem 45 min ćwiczeń na bieżni marszo-biegi (l-karnityna bo kupiłam wcześniej ).

I posiłek (godz. 07:00)
gr. gr. gr. gr.
Ilość B T W kcal
Białko jaja kurzego 105 11 0 1 51
Płatki owsiane 50 6 4 31 183
Dynia, pestki 10 2 3 1 41
Oliwa z oliwek 5 0 5 0 44
ŁĄCZNIE: 170 19 12 33 320

II posiłek (godz. 11:00)

Mięso z piersi
indyka bez skóry 150 29 1 0 126
Ryż brązowy 60 4 1 41 193
Brukselka z wody 100 4 7 7 110
Fasolka szparagowa 100 3 7 6 97
ŁĄCZNIE: 410 40 16 54 526

III posiłek (godz. 14:00)

Sałata zielona z
pomidorem,
ogórkiem i olejem 150 1 7 4 84
Jogurt naturalny
2% tłuszczu 250 11 5 16 150
Dynia, pestki 30 5 10 3 124
Otręby pszenne 10 2 0 2 19
ŁĄCZNIE: 440 19 23 24 376


Po pracy około 17:20 ćwiczenia na bieżni wzór z poranka.

IV posiłek (godz. 18:00)

Sałatka z czerwonej
kapusty 100 1 7 5 83
Karp w galarecie
(z warzywami) 200 52 6 2 272
ŁĄCZNIE: 300 54 12 7 355

V posiłek (godz. 20:00)

Ser twarogowy
półtłusty 120 22 6 4 160
ŁĄCZNIE: 120 22 6 4 160


Zmieniony przez - obliques w dniu 2009-10-07 13:02:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
P4TR Nr.1 I.H.S. TEAM
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3700 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73605
Trzymam kciuki. Powodzenia.

Iron Horse Series Team

...
Napisał(a)
Usunięty przez obliques za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1032
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Fala w dzienniku powinny sie znalezc twoje wymairy, cel cwiczenia, trenng jaki robisz. Dziennik jest do obserwowania postepow, motywowania, a na osatnim miejscu do "poprawiania" I pisz tak te kalorie by bylo jasne o co chodzi

mac1 Fala nie musi pamietac o okolotreningowych nie jest fitnesska, ani kandydatka na nia. Zanim bedziesz wchodzil z tradycyjnymi tekstami dowiedz sie z kim masz do czynienia

IMO wyglada to ladnie na poczatek, nie zapominaj o bialku do kazdego osilku - wsadz jajko do salatki

Zmieniony przez - obliques w dniu 2009-10-03 08:58:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3685 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31715
Dzięki za wskazówki dziś wszystko pouzupełniam. Tak dla nie wtajemniczonych mam 23 lata 1,58 i 95 kilowy bagaż bynajmniej niedobrych wspomnień.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Spokojnie słonko. Powoli, bez forsowania tempa a dojdziesz do celu. Słuchaj Oblisia i bądź cierpliwa. Nic nie przychodzi łatwo i nic nie dostaniesz za darmo. Ale jak popracujesz to efekty będą takie, które będziesz potrafiła spokojnie utrzymać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3685 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31715
Dopadło mnie dziś przeziębienie, ale słowo się rzekło.
Dzień pierwszy
9 :40 Poranny trening na bieżni (chodź może to za dużo powiedziane ) 2 min bieg, 3 min marsz.

11:00 Śniadanie
50 gr. płatków owsianych, 3 białka, 15 gr. pestek dyni i 5 gr. oliwy z oliwek.

14:00 II posiłek
Szklanka jogurtu naturalnego, 10 gr. otrębów pszennych, 40 gr. pestek z dyni. Surówka z białej kapusty 300 gr.

16:00 III posiłek
170 gr. pieczonego kurczaka, 100 gr. brukselki, 160 gr. kalafiorka i 50 gr. brązowego ryżu.

18:00 ćwiczenia na bieżni wzór z poranka.

19:00 IV posiłek
170 gr. ryby faszerowanej w galarecie.

I to by było na tyle.
W ciągu dnia mnóstwo wody mineralnej i jakaś herbatka z pokrzywy.
Dzięki Morales za słowa otuchy, wszystko to dla mnie nowe więc wsparcie bardzo się przydaje. Będę się słuchać obliques ( i nie tylko ) i dam się prowadzić jak dziecko za rączkę .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3685 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31715
Dziś zaczęłam trochę wcześniej 8:40 bieżnia, poszło lepiej niż wczoraj a co za tym idzie samopoczucie duuużo lepsze.
Śniadanie 10:00 trzymam się wzoru z wczoraj. Skrobnę coś wieczorem po całym dniu…
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 647
Falo23

Będę mocno trzymała kciuki i wspierała podczas całej Twojej przeprawy:)

Co do treningu na bieżni to nie zniechęcaj się:) Zobaczysz z każdym dniem będzie tylko lepiej:)

Może na początątek dołóż sobie jakąś spokojniejszą aktywność np. pływanie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3685 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31715
Dzięki za wsparcie bardzo się przyda. Jeśli chodzi o bieżnię to pasuję mi ten rodzaj treningu, no i mam do niej blisko stoi tuż za rogiem . Pozdrawiam
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening dla 16-latka

Następny temat

4 dniowy trening opis

whey deli