SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fajny programik do liczenia B/W/T...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 801 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2824


Za***isty programik, znalazłem ostatnio na jakiejś płycie.
Bardzo dużo produktów, liczy też ile % z tego się przyjmie.
Moge wysłać na maila

" Nie bój się zmiany na lepsze "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 246 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6149
a nie mozesz wyslac na sednspace.com, po co slac na e-mial, ale jak juz cos to mozesz mi wyslac

edycja na prosbe usera

Zmieniony przez - georgu w dniu 2010-11-08 00:28:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 279 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3713
Super programik jeśli pozwolisz MIYOKO wysyłam bezpośredniego linka do sciągnięcia
http://www.instalki.pl/programy/download/dieta/Twoj_Dietetyk.php 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47767 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Też fajny, ale IMO Vitalmax lepszy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47767 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jasne do vitala dalece ubogi. Nic godnego uwagi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 801 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2824
dzięki karol za link.
ktoś ma do tego vitalmax?

" Nie bój się zmiany na lepsze "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2733 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16414
Tamten jest za malo szczegolowy.Moze tez bardzo wprowadzic w blad jesli ktos nie rozroznia podzialu makroskladnikow.

Miyoko:
http://www.darkthorn.republika.pl/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 801 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2824
dzięki. sog poleciał

" Nie bój się zmiany na lepsze "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 801 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2824
co jest?
jak chce odpalić ten programik to wyskakuje że nie może znaleść dziennik posiłków/

" Nie bój się zmiany na lepsze "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2733 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16414
Masz najnowsza wersje?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 345 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3956
Ja jako amator potrzebowałem właśnie takiego programu... SOG!

"...Ambicja spotyka się z uznaniem i zachwytem, wyrzeczenia są tutaj jedynym zgrzytem..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA redukcyjna do oceny ( beztłuszczowa )

Następny temat

Redukcja do oceny!

Fruzelina