SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW zestaw A i B !!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 869

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 797
A
Plecy:
- Martwy ciąg 2s 8
- Podciąganie na drążku szeroko 3s 10/8/8
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie na plaski 3s 6
Barki:
- Wyciskanie zolnierskie 3s 8
Tricepsy:
- wyciskanie francuskie 3s 10
Nogi:
- Przysiad 4s 12/10/10/8

Bicepsy:
- Uginanie ramion gryf llamany 3s 10/10/10

B
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 3s 6
- drazek 3s 10/8/8
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli skos 3s 10/8/8
Barki:
- Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3s 10/10/10
Tricepsy:
- wyciskanie waskim uchwytem: 3s 10
Nogi:
- wspieca na palcach 3s 12/12/12
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3/12/12/12

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 68

Wzrost: 170

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 10msc

Uprawiane inne sporty: pn

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): drazek,sztangielki,laweczka, sztanga,gryf lamany

Dieta: wiadome

Przeciwskaznania medyczne: .

Zażywane suplementy: .

Pomoglem - SOG
masa Masa Masa

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11645
Nogi->Plecy->Klatka->Barki->Tric-> Bic taka kolejność. Wspięcia na palce to trening łydek, w obu planach uwzględnij uda (przysiad/MC) łydki możesz dać na koniec treningu w A wspięcia w staniu, w B w siadzie uznaj MC jako trening nóg w "B" i po nim 4s drążka a w "A" wykonuj 4 serie wiosłowania i 4s przysiadu. Pozdro

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 797
thx :p, jeszcze jakies suegestie?

Zmieniony przez - Fokus1994 w dniu 2010-09-19 23:26:12

Pomoglem - SOG
masa Masa Masa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
jak masz możliwść ławeczki na skosie w dół to zastąp płaską na skos. co do nog to MC ok, ale na prostych nogach i myślę, że trochę za młodys na to :) lepiej przysiad przedni. zaś MC zostaw na plecy.
nie znam twoich możliwości, ale jesli po wiosłowaniu zrobisz drązek szeroko (siłowo) 10/8/8 to dla mnie jestes kozak :) dobrze jest robić 4 serie jednego ćwiczenia na partię, przynajmniej w przypadku pleców. więc na przykład A-MC, B-podciąganie lub wiosłowanie.
wspięcia faktycznie w tym treningu sa od czapy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 797
wlasnie nie mam mozliwosci laweczki dac w dol, zostaje mi tylko skos albo plaska, narazie nie bd probowal na prostych mialem kontuzje wiazadel grzbietu itp. hmm to nie jest drazek szeroko taki chyba jak Ty myslisz drazek ma 6 uchywtow wasko szeroko i najszerzej

Pomoglem - SOG
masa Masa Masa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11645
Szeroko tzn znacznie szerzej od szerokości barków. I zapewne chodzi tutaj o nachwyt

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 797
szerzej od barkow ale nie znacznie;p

Pomoglem - SOG
masa Masa Masa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW do sprawdzenia

Następny temat

Trening na mase prozba o pomoc

Fruzelina