SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW w domu. Plan do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 311

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 85 dni Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 116
Cześć,

Aktualnie ćwiczę w domu 3x w tygodniu FBW poniższym planem. Serdeczna prośba o ocenę i krótki komentarz, jeżeli można coś poprawić.

Plan prezentuję według kolejności ćwiczeń:
1) Podciąganie się podchwytem: 3 serie po max powtórzeń (zazwyczaj są to 3-4 powtórzenia),
Zwis aktywny: 4 serie po 15-20 sekund.
2) Pompki z nogami na podwyższeniu: 3 serie po 18-23 powtórzenia,
Pompki klasyczne: 2 serie po 18-23 powtórzenia,
Rozpiętki w framudze: 2 serie po 15 powtórzeń.
3) Zginanie przedramion w opadzie tułowia hantlami: 3 serie po 8 potwórzeń,
Uginanie przedramion z hantlą: 2 serie po 12 potwórzeń.
4) Wyciskanie francuskie leżąc hantlą: 3 serie po 12 powtórzeń zamiennie z prostowaniem przedramienia w opadzie.
5) Wyciskanie hantel siedząc: 3 serie po 10 powtórzeń.
6) Przysiady, krzesło, wykroki... Generalnie na jedno ćwiczenie poświęcam 30sekund. Łącznie 5-6minut.
7) Skakanka: 3 serie po 2 minuty.

#EDIT: Mój cel to zwiększyć masę mięśniową. Waga 82kg przy 190cm wzrostu.


Zmieniony przez - feral.raven w dniu 2020-10-29 18:21:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 165 Wiek 16 lat Na forum 241 dni Przeczytanych tematów 3469
Zmieniłbym podciąganie na nadchwytem
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9006 Napisanych postów 152601 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200670
1) Podciąganie się podchwytem: 3 serie po max powtórzeń (zazwyczaj są to 3-4 powtórzenia), - dorzuc negatywy do tego i faktycznie zmien na nachwyt
Zwis aktywny: 4 serie po 15-20 sekund.
2) Pompki z nogami na podwyższeniu: 3 serie po 18-23 powtórzenia, ok
Pompki klasyczne: 2 serie po 18-23 powtórzenia, ok
Rozpiętki w framudze: 2 serie po 15 powtórzeń. pomysl moze o dokupieniu gum i zmodyfikuj o cwiczenia z guma?
3) Zginanie przedramion w opadzie tułowia hantlami: 3 serie po 8 potwórzeń, ok
Uginanie przedramion z hantlą: 2 serie po 12 potwórzeń. ok
4) Wyciskanie francuskie leżąc hantlą: 3 serie po 12 powtórzeń zamiennie z prostowaniem przedramienia w opadzie. ok
5) Wyciskanie hantel siedząc: 3 serie po 10 powtórzeń. barki daj po klacie, przed ramionami
6) Przysiady, krzesło, wykroki... Generalnie na jedno ćwiczenie poświęcam 30sekund. Łącznie 5-6minut.
7) Skakanka: 3 serie po 2 minuty.

czeknij na trening z gumami
https://potreningu.pl/articles/6459/jak-trenowac-w-domu-trening-bez-silowni-i-sprzetu
moze warto nieco zapozyczyc cwiczen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 85 dni Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 116
Przy pompkach pojawia się ból w łokciu. Czym może to być spowodowane? Przy innych ćwiczeniach jest wszystko dobrze. Przed pompkami robię podciąganie się, więc mięśnie są rozgrzane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9006 Napisanych postów 152601 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200670
witaj.
trudno powiedziec, jaka jest przyczyna bolu lokcia, musisz zauwazyc, ze w przypadku podciagania, struktury stawowe ulegaja odciagnieciu, a w przypadku pompek na poreczach jest do dociskanie powierzchni stawowych do siebie, wiec mechanizm dzialania jest nieco inny i niekoniecznie samo podciaganie spelni role prawidlowej rozgrzewkji przed wykonywanie klasycznych pompek na poreczach osobiscie bym zwrocil tez uwage na to, jak ustawiasz cialo i lokcie co wplywac bedzie na obciazenie samych stawow
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

sosy