SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW rzeźba do ciężarów prosze o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1442

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527
Siemka
Znalazlem na forum dosyc ciekawy plan FBW. Jest ciekawy poniewaz jestem w stanie go wykonywac ze wzgledu na sprzet(dodatkowo posiadam drazek). Mam pytanko do was moze ktos napisac mi jakie ciezary do danego ćwiczenia. Z fbw jestem zielony i nawet nie wiem jak ciezary dobrac Prosze zilustrowac mi ile kilo do danego cwiczenia chodzi mi głownie o redukcje tłuszczu i rzeźbe. Aktualnie mam tylko 50kg ciezarow, ale to sie zmieni w nastepnym tyg dlatego chcialbym wiedziec ile mi bedzie potrzebne. Jezeli ma ktos inny pomysl czym mozna zastapic jakies cwiczenie, co wyżucić bo może za dużo tego z gory dzieki za udzielenie rady.

Płeć : M

Wiek : 18

Waga : 90kg

Wzrost : 186cm

Cel treningowy : redukcja tłuszczu/rzeźba

Staż treningowy na siłowni : 1,5mcy

Uprawiane inne sporty : rower/rower treningowy

Dostęp do sprzętu : sztanga/sztangieli/drążek

Dieta : 3 posiłki w ciągu dnia

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak/odstawione



A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2s
Tricepsy:
- WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 2s
Plecy:
- Martwy ciąg NA PROSTYCH NOGACH 2s - z czasem zamienie go na drążek- dobry pomysl?
- PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 2s
Nogi:
- PRZYSIADY WYKROCZNE 2s
- HACK-PRZYSIADY2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2s
Tricepsy:
- .WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- "NOŻYCE" 2s -
Bicepsy: