SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW prośba o ocenę, korektę.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 738

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 85
Na siłowni ćwiczę od 5 miesięcy, cały czas FBW. Trenuję też amatorsko p. nożną dwa razy w tygodniu plus mecz. Efekty FBW są, poprawiła się rzeźba, rekord na w wyciskaniu na ławce poszedł w górę o...30 kg w te 5 miesięcy. Ale po zrzuceniu tłuszczu i wyrzeźbieniu się, chciałbym nabrać masy mięśniowej. Obecnie trening wygląda tak:
Przysiady ze sztangą
Martwy ciąg
Wyciskanie na ławce poziomej
rozpiętki stojąc
pompki francuskie
Uginanie ramion ze sztangą stojąc.
Wszystkie ćwiczenia robię w systemie 4x20. Co myślicie? Zwiększyć ciężar a zmniejszyć obciążenia? Co do dodatniego bilansu kcal to już zacząłem to stosować.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 21399 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 141207
Za te rozpiętki stojąc dałbym jakieś wyciskanie na barki.
20 powtórzeń to za dużo. Wklej także uzupełnij ankietę bo nic o sobie nie napisałeś.


Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-05-24 20:57:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 85
1 .WIEK: 25 lat
2 .WAGA: 70 kg
3 .WZROST:175 cm
4 .WYMIARY:
-Biceps: 37
-Klata:100
-Udo:
-Talia:83
5 .STAZ NA SILOWNI: 5 miesięcy
6 .CEL SUPLEMENTACJI: zdobycie masy mięśniowej
7 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: kreatyna, bcaa
8 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę):