SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW pod muay thai. Co myślicie?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1395

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68
Siemanko. Pisałem trochę po forach i ułożyłem sobie taki trening FBW pod sw. Powiedzcie co byście tu zmienili czy dodali:

Wtorek:
1. Nogi - Przysiady ze sztangą na barkach 4s.
2. Plecy - Martwy ciąg 3s.
3. Klatka - Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4s.
4. Barki - Podciąganie sztangi do brody 4s.
5. Triceps - Pompki na poręczach 4s.
6. Biceps - Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 4s.

Sobota:
1. Nogi - Martwy ciąg na prostych 3s.
2. Plecy - Drążek nachwyt 4s. (MAX)
3. Klatka - Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4s.
4. Barki - Wyciskanie sztangi sprzed klatki 4s.
5. Triceps - Francuz do czoła 4s.
6. Biceps - Młotki naprzemienne 4s.

60% maksymalnego ciężaru, wszystkiego 10 powtórzeń (drążek max), przerwy między seriami 45-60 sekund.

Treningi muay thai mam w poniedziałki, środy i piątki. Mam 17 lat, 170cm. wzrostu i ważę 62kg. Jeszcze takie pytanko. Zależy mi na nabraniu siły i jeśli to możliwe bez utraty na szybkości. Dodać do tego jakieś ćwiczenia szybkościowe? (jeśli tak to jakie polecacie?), czy może inaczej to ćwiczyć? (mniej serii? większy % maksymalnego ciężaru?) Jak myślicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 485 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26792
Plan do dupy, w skrócie mówiąc. W MT przy zadawaniu ciosu bijesz łydką, barkiem, udem oraz klatką osobno czy całym ciałem na raz? Jeżeli opcja pierwsza - musisz jeszcze wiele godzin poswiecic na nauke techniki, jeżeli opanowałeś w stopniu dobrym technike, to możesz dodać ewentualny trening siłowy, 2x w tygodniu optymalnie by było, ale musisz trenować ciało jako jednostke, nie rozbijać się na poszczególne mięsnie. Opierać się na ćwiczeniach złożonych.
Np. wyciskanie na płaskiej/skosie tylko osłabi moc uderzeniową. Przeglądnij forum, jest masa artykułow/tematów o podobnej tematyce jak Twoja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 802 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16568
jw należy łączyć a nie izolować. http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568 <--- masz tutaj gotowe plany i nie kombinuj :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68
tak też właśnie myślałem :D dzięki wielkie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9570
Plan nie jakiś tragiczny, ale sporo błędów. Brak ćwiczeń dynamicznych, niepotrzebne izolatory i to w takiej ilości serii co bazowe ćwiczenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 59
Mysle ze duzo odpowiedniejszym w tej chwili bylo by trenowanie szybkosci i wytrzymałosci :) przynajmneij ja na razie w to ide ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rezerwiści przymusowo do wojska

Następny temat

Karatecy ze Szczecina

BF