SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW pod boks, 2 zmiany

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1899

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1780 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28869
witam, obecnię ćwiczę takim planem

Przysiad
Wiosłowanie
Podciąganie podchwyt
Wyciskanie hantli (zmieniam raz płasko, raz lekki skos)
Żołnierskie wyciskanie

no i 2 sprawy

Nie powinienem dorzucić do tego jeszcze RDL? w końcu dwugłowe to też mięśnie (w poprzednim temacie mówiłem o dosyć starej kontuzji ale nie przeszkadza mi ona w wykonywaniu przysiadów, więc myślę że też nie będzie problemu)

Czy dobrym pomysłem było by zamienienie Military Press na Push Press? w końcu siła dynamiczna pod boks się przydaje

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 63

Wzrost: 170

Cel treningowy: wytrzymałość, masa

Staż treningowy na słowni: 4 miesiące

Uprawiane inne sporty: boks

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: obecnie 2500 ze stopniowym zwiększaniem do 2800-3000

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -

Robisz to co zawsze = dostajesz to co zawsze

http://www.sfd.pl/dawid099_/_sylwetka_na_plus-t843897.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
dawid099

wiesz co....no niby mozna tutaj tez cos pokombinowac....

a nie lepiej wejsc na plany skrocone?

2 treningi w tygodniu:

pierwszy trening



- podrzut lub high pull (pelne wersje-z gleby) 

- pompki na poreczach

- przysiad przedni 



drugi trening



- push press 

- drazek 

- pendlay rows/mc 


ciezkie parametry-objetosciowo : 5x5 lub 8x3
badz rampy : "8" ; "5" oraz "3" (te ostatnie do cwiczen eksplozywnych)

cwiczenia z ciezarem wlkasnego ciala-albo wg parametrow podanych powyzej(z dowieszaniem obciazenia) albo(badz na zmiane) objetosciowo 50 ; 75 lub 100p TOTAL (czyli wykonujesz tyle serii z ciezarem wlasnego ciala,az ten total zaliczysz)

trzymaj tempo treningu-krotkie przerwy.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1780 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28869
tzn. ten plan dostałem od tomasza, bardzo dobrze działa, po krótkim czasie naprawde widać różnicę u mnie w wytrzymałości mięśniowej jak i w budowie ciała, więc myślę że aż tak drastycznych metod stosować nie trzeba

taki niski zakres powtórzeń to jest chyba bardziej na siłę o ile się nie mylę, a z tego co wyczytałem to plan stricte na siłę nie jest wskazany ani w tym wieku ani przy tym stażu, obecnie moim celem jest głównie wytrzymałość

Robisz to co zawsze = dostajesz to co zawsze

http://www.sfd.pl/dawid099_/_sylwetka_na_plus-t843897.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
dawid099

ok,wiec jedz swoim planem dalej.
ja nie napisalem,ze jest nieodpowiedni.
zrobisz,jak bedziesz uwazal.

"taki niski zakres powtórzeń to jest chyba bardziej na siłę o ile się nie mylę, a z tego co wyczytałem to plan stricte na siłę nie jest wskazany ani w tym wieku ani przy tym stażu, obecnie moim celem jest głównie wytrzymałość"

za duzo czytasz,za duzo myslisz.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1370 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10695
Typowy trening siłowy spowalnia, a co to znaczy w boksie pewnie nie muszę Tobie tłumaczyć. Poszukaj raczej w sieci planów dla zawodników SW gdzie wykonuje się
warianty dynamiczne ćwiczeń siłowych.
Np. takie podciąganie


Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Modyfikacja splita 4 dni na 3 dni

Następny temat

Domowa silownia ćwiczenia ze sztangielkami

whey deli