SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW plan A B co 2 dni pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 111

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3481
A
Ławka wyciskanie
bramka ściąganie linek
Wiosłowanie sztangą stojąc
Wyciskanie żołnierskie
Barki wznosy bokiem
Bicek hantle
tricek na lince
Brzuch wznosy nóg
Nogi Sownica
Łydki.



B
Wyciskanie wąsko
pompki lub hantle wyciskanie
Podciąganie wąsko
brzuch
Bicek
Przedramię
motyle
Nogi góra+ przysiady z sztangą
Lydki
Y-Raise linja


To mój pomysł na full body workout. Ułożony mniej więcej tak by znajdowały się w nim ćwiczenia które lubię dlatego chętniej mi się robi

i niestety w kolejności ćwiczeń też zazwyczaj robię takie błędy że zaczynam od ćwiczeń jakich lubię a nie od największych mięśni.
Po moglibyście ułożyć oba plany w mniej więcej kolejności od czego zacząć. I czy mogę robić nogi na końcu jeśli nie są priorytetem?
Czy ewentualnie coś zmienić.
Z czasem chciałbym dodać takie ćwiczenia jak martwy ciąg i inne bardziej zaawansowane.

Naczytałem się tyle tematów i sam już nie wiem jaki zakres powtórzeń i przerw robić zależy mi na sile i wytrzymałości.
To tej pory robiłem po 4 serie 12/10/9/6 na małe partie 18/16/14/12
Przerwa ~90s.

Ogólnie nic innego nie robię więc prostu mogę pozwolić sobie na cięższy trening. Reszta dnia mało aktywna.
Ćwiczę jakoś 2 lata dla siebie i nie mam ambicji zawodowych dlatego nie liczę kalorii (niecodziennie)
31Lat
85kg
183cm
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3481
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 31

Waga :85

Wzrost : 183

Cel treningowy : Siła+ wytrzymałość

Staż treningowy na siłowni : 2 lata

Uprawiane inne sporty : PlayStation

Dostęp do sprzętu : full sprzęt silownia

Dieta : masa minimum 3800 kcal

Przeciwskazania medyczne : stawy do dupy ale walczę
Zażywane suplementy : kretyna, przedtreningówki białko multiwitamina BCAA ashwaganda

Ostatnio przerabiany plan: split 3 dniowy - slabe efekty bo i treningi nieregularne. Jakby nie było FB w bardziej mi pasowało

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach Przysiad, ? , Martwy ?,
wyciskanie lezac 2x100
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 6 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1772
A czemu nie weźmiesz gotowca? sprawdzonego jakiegoś?
bo tego się na da nazwać planem tu nie ma serii powtórzeń nawet nazw ćwiczeń
Plan się układa w jakimś celu, jak ten cel jest ogólnorozwojowy to i taki powienien być plan


Zmieniony przez - YerbaPower w dniu 2019-09-06 00:16:33

They say pussy and paper is poetry power and pistols

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4060 Napisanych postów 54963 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 705325
Jak dla mnie słaby plan. Do podstawowego fbw wybiera się podstawowe ćwiczenia, a w tych planach masz takie pomieszanie z poplątaniem. To że grzbiet czy nogi nie są priorytetem nie znaczy, że nie powinny być na początku treningu, uważam, że powinny być zawsze bo są najtrudniejszymi i największymi partiami w treningu.
Masz całą masę ćwiczeń izolowanych czy brzuch w środku treningu nie widzę powodu dlaczego tak.

Masz dwa lata stażu i dopiero teraz chcesz wprowadzać ćwiczenia typu martwe ciągi? Powinien być w planie od początku.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3481
Wcześniej trenowałem SPLIT
Teraz nie trenuje regularnie ze względów prywatnych.
Teraz chcialem tym planem na 2 miesiące.
Co drugi dzień żeby się dobrze wprawić znowu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3481
Czyli najpierw nogi góra lydki.potem plecy klata na końcu jak barki bicek trocek orzedramie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4060 Napisanych postów 54963 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 705325
Jak masz tylko dwa miesiące to tym bardziej się musisz się skupić na jakichś podstawach. Nie musisz mieć w planie treningowym sporo ćwiczeń siłowych wystarczą same podstawy. Dajesz w planie treningowym 5-6 ćwiczeń i tyle w zupełności wystarczy zwłaszcza jak teraz jest jakiś trudniejszy okres w życiu i nie ma czasu na bardziej rozbudowane treningi czy ilość dni treningowych w tygodniu. Skup się w tych dwóch dniach treningowych na podstawach i jak przytrzymasz w miarę możliwości to też na dwóch dniach treningowych da się poprawić sylwetję.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wf - ile kalorii sie spala?

aerofull