SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW ocena i korekta.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 622

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 678
Poniedziałek:
*Kaltka-Wyciskanie sztangi na ławce prostej 3 x12,10,8
*Barki-Wyciskanie sztangi sprzed siebie 3x 12,10,8 (nie wiem czy nie dac 2 serie zamiast 3)
*Triceps-Francuski wyciskanie lezac 2 x12,10 (chyba bede jechał 3 serie bo w calym tygodniu 6 serii na triceps to mało)
*Plecy- Martwy ciag 2x12,10 oraz wioslowanie sztanga w opadzie(podchwyt) 2x12,10
*Nogi-Przysiady 2x12,10 oraz Wykroki ze sztanga na barkach 2x12,10
*Biceps-Uginanie ramion ze sztanga 2x12,10 (tak samo jak w tricepscie mysl o 3 seriach)
*Przedramie-Uginanie nadgarstków ze sztanga(nadchwyt) 2x25
*Łydki-wspecia na palce ze sztanga na barkach 2x30-50
*Brzuch:dowolne cwiczenia:brzuszki itp 3x20-30
Środa:
*Klatka-Wyciskanie sztangi na skosie 3 x12,10,8
*Barki-Wyciskanie sztangi zza głowy 3x 12,10,8 (nie wiem czy nie dac 2 serie zamiast 3)
*Triceps-Francuski wyciskanie hantli jednoracz w siadzie 2 x12,10 (chyba bede jechał 3 serie bo w calym tygodniu 6 serii na triceps to mało)
*Plecy- Martwy ciag 2x12,10 oraz Szrugsy 2x12,10
*Nogi-Przysiady 2x12,10 oraz Wykroki ze sztanga na barkach 2x12,10
*Biceps-Uginanie ramion z hantla podpor o kolano 2x12,10 (tak samo jak w tricepscie mysl o 3 seriach)
*Przedramie-Uginanie nadgarstków ze sztanga(podchwyt) 2x25
*Łydki-wspecia na palce ze sztanga na barkach 2x30-50
*Brzuch:dowolne cwiczenia:brzuszki itp 3x20-30
Piatek:
*klatka-PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 3x 12,10,8
*barki-Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x12,10,8(nie wiem czy nie dac 2 serie zamiast 3)
*triceps-PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 2x12,10 (chyba bede jechał 3 serie bo w calym tygodniu 6 serii na triceps to mało)
*plecy-wioslowanie sztanga w opadzie(nadchwyt)2x12,10 oraz MAtrtwy ciag x12,10
*Nogi-Przysiady 2x12,10 oraz Wykroki ze sztanga na barkach 2x12,10
*Biceps-Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt "młotkowy") 2x12,10 (tak samo jak w tricepscie mysl o 3 seriach)
*przedramie-nawijanie obciazenia zaczepionego na sznurku na gryf:do zmeczenia.
*Łydki-wspecia na palce ze sztanga na barkach 2x30-50
*Brzuch:dowolne cwiczenia:brzuszki itp 3x20-30
Porsze o ocene i zmiany w tym planie:)Nie wiem czy dobrze podobieralem cwieczenia itp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 326 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3237
Jibbs17

idz na spacer,powdychaj troche swiezego powietrza,zapomnij o wszystkim-wroc,usiadz przed kompem i przeczytaj moje posty(drsquat):

[http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny-t380753.html] (tutaj znajdziesz plan dla siebie)

[http://www.sfd.pl/Trening_FBW-t381663-s2.html] 

wybierz lightowy plan full body z pierwszego linku,zaprowadz dziennik,zadbaj o poprawna technike wykonywania cwiczen,jedz wiecej,niz dotychczas,staraj sie wiecej spac i....rosnij.

pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 678
Spoko dzieki:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan trenigowy...doradźcie.

Następny temat

MASS - Nanokendo

Fruzelina