SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW na schudnięcie bez możliwości używania rąk zespół uciskowy obojczykowy plan treningowy

temat działu:

Ladies SFD

Ilość wyświetleń tematu: 253

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 15
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Julia-julkaa
WIEK: 19
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 0, nigdy wcześniej nic oprócz bieżni, rowerka

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 63
WZROST: 165
OBWÓD RAMIENIA: 29
OBWÓD ŁYDKI: 37,5
OBWÓD UDA: 55
OBWÓD BIODER: 99
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 79
OBWÓD TALI 74
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:80

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Schudnąć około 10 kg a nastepnie zbudować trochę mięśni.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: przebyta zakrzepica w prawej ręce, zespół górnego otworu klatki piersiowej
PRZEBYTE KONTUZJE: 0
WADY POSTAWY: skolioza w małym stopniu
ALERGIE: laktoza
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) Nie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Utrzymuje wagę
Zaczynam następującą diętę: ( Jest to przykładowy jeden dzień, dostepne sa zamienniki np kasze, ryże, inne mięsa o podobnym BTW)
1. Śniadanie
Mąka żytnia 60 g + kefir 150 g + 4 białka jajek + 1 całe jajko + banan /460 kcal
2.II śniadanie
2 bułki grahamki + chuda wędlina 60 g + pomidor/ogórek / 450 kcal
3. Obiad
Ryż paraboiled 50 g + kurczak 150 g + olej lniany 10 g +warzywa / 480 kcal
4.Przedkolacja
ryż paraboiled 50 g + ryba dorsz/mintaj 150 g + warzywa /400 kcal
5. Kolacja ( ok 22-23:00)
Serek wiejski 200 g / 200 kcal
W sumie/ ok 2000 kcal

Dięte rowniez dopiero zaczynam ale chce odrazu ruszyc z treningiem, kalorie powinny być okey żeby zacząć zrzucać kilogramy.

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
Tutaj pojawia się główna prośba o pomoc:
Jestem po przebytej zakrzepicy. Zakrzepu już się pozbyłam, jednak okazało się że mam zespół uciskowy podobojczykowy po obu stronach, co oznacza że nie mogę podnosić rąk do góry, a praktycznie nie mogę ćwiczyć rękoma. Chciałabym zacząc trenować aby schudnąć ale wiem, że należałoby trenować całe ciało. Nie mam jednak pojęcia jakie ćwiczenia wybrać na górną partię ciała i z jaką częstotliwością je wykonywać?(2,3 razy w tygodniu)? Proszę o pomoc w rozplanowaniu treningu.
Zdjęć nie wrzucam bo nie są potrzebne
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 28769 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634671
A jakaś operacja w planach żeby ten zespół uciskowy wyeliminować. Ja bym się nie silił przy tym na treningi siłowe góry. Dół na maszynach spokojnie poćwiczysz.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 15
A czy uda mi się zrzucić zamierzone kilogramy ćwicząc tylko i wyłącznie na maszynach dół ciała? Nic a nic nie ruszać góry?
Operacji żadnej nie planuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9643 Napisanych postów 114460 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370094
moze być cieżko by nie było też tak że zbyt mocno ten dół rozbudujesz, rąk też nie mozesz uzywać jako stabilizatora np przy hiptustach do podtrzymania ciężaru na biodrach czy coś takiego.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 28769 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634671
A może pomyśl o innej aktywności również. Basen, jakieś rolki, rower. To też pomoże w schudnięciu.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1199 Napisanych postów 9341 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574845
A co lekarz na to? Jakiś fizjoterapeuta? Jak masz funkcjonować bez możliwości unoszenia rak bez ryzyka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 28769 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634671
No właśnie ja bym o treningu porozmawiał z lekarzem lub fizjoterapeuta. Nie sztuka pogorszyć swój stan - a jaki on jest dokładnie to wie najlepiej lekarz który wykrył u ciebie taki problem.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Od czego zacząć? Jak ćwiczyć?