SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW na redukcję - do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 67

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 126 dni Na forum 130 dni Przeczytanych tematów 49
WIEK: 18
WZROST: 181
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3lata
WAGA CIAŁA: 83kg

Hej, wrzucam swój plan FBW do oceny, fajnie jakby ktoś rzucil na to okiem.

FBW A
MC 4x
Podciąganie 4x
Wyciskanie skos 4x
Wyciskanie OHP 4x
Uginanie sztangi leżąc (biceps) 4x
Dipsy 4x
Uginanie odwr. sztangi stojąc (przedram) 4x
Unoszenie na palcach (łydki) 4x
AB wheel

FBW B
Przysiad 4x
Wiosłowanie hantelki 4x
MC na prostych z hantelkami 4x
Wyciskanie klasyczne 4x
Unoszenia bok barki 4x
Triceps izolacja na wyciągu 4x
Biceps hantelkami 4x
Uginanie odwr. sztangi stojąc (przedram) 4x
Podciąganie nóg do klatki w zwisie (brzuch) 4x

Po każdym treningu sesja bieżni zaczynając w pierwszym tygodniu od 15-20minut, stopniowo zwiększając do tydzień o ~5minut, aż do pewnej granicy.

Progres treningowy oparty na zwiększeniu ciężaru roboczego z treningu na trening + po kilku tygodniach zwiększenie liczby serii.

Trening system "DNT-DT-DNT-DT-DNT-DT"
(DNT-dzien nie treningowy)
(DT-dzien treningowy)

Celem jest redukcja niewielkiej ilości tkanki tłuszczowej i odsłonięcie miesni wypracowanych przez okres 3lat, myślę że BF utrzymuje się na poziomie ~17-18%
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10265 Napisanych postów 117027 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381468
Nie musisz dawać na przedrmaiona ćwczen one i tak będą w większości ćwiczen pracowały, np przy bicepsze też robisz uginanie, jak już byś chciał to daj nawijanie sznurka lub uginanie i prostowanie nadgarstków w superseriach , to będzie inny ruch niż uginanie nachwytem, a tak to ok

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań dotyczących treningu -> nowy plany ( stagnacja )

Zestaw 1