SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW metodą 15-10-5 - prosba o sprawdzenie i ocenienie planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 985

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 256 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6858
Witam,
Biorąc sobie wasze uwagi odnośnie skuteczności splita, postanowiłem ułozyc trening FBW, z uwzględnieniem ćwiczeń na partie na których najbardziej mi zależy

Plan wygląda tak:

Wyciskanie sztangi płasko 2x (15-5)
Wyciskanie na barki siedząc 2x (15-5)
Wyciskanie połsztangi jednorącz 3x (15-5)
Ugnianie sztnagi nachwytem stojąc 2x(15-5)
Przysiad ze sztangą na barkach 2x(15-5)
Martwy ciag 2x(15-5)
SUPERSERIA: Uginanie hantla w oparciu o kolano + wyciskanie francuskie zza głowy 2x(15-5)

Do każdego ćwiczenia, 1-2 serie rozgrzewki. Trening w niedzielę, wtorek i czwartek. Przerwy na małe grupy 60 s. na większe 90 - 120 s. Brzuch ABS II.

Co sądzicie o tym treningu, co byście zmienili w ilości serii i powtórzeń? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6160 Napisanych postów 44471 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354274
Witam,
Biorąc sobie wasze uwagi odnośnie skuteczności splita, postanowiłem ułozyc trening FBW, z uwzględnieniem ćwiczeń na partie na których najbardziej mi zależy

Bardzo dobrze ze przekonany jestes do FBW

Plan wygląda tak:

Wyciskanie sztangi płasko 2x (15-5)
Wyciskanie na barki siedząc 2x (15-5)
Wyciskanie połsztangi jednorącz 3x (15-5) chyba wioslowanie mialo byc
Ugnianie sztnagi nachwytem stojąc 2x(15-5)
Przysiad ze sztangą na barkach 2x(15-5)
Martwy ciag 2x(15-5)
SUPERSERIA: Uginanie hantla w oparciu o kolano + wyciskanie francuskie zza głowy 2x(15-5) Zle cwiczenia na superserie uginanie w oparciu o kolano nijak sie ma do FBW. Poza tym widzialem juz cwiczenie na biceps
Dal bym tak: nogi, plecy, klatka, barki, triceps, biceps


Do każdego ćwiczenia, 1-2 serie rozgrzewki.

1 seria rozgrzewkowa z ciezarem ok 70% CR wystarczy

Trening w niedzielę, wtorek i czwartek. Przerwy na małe grupy 60 s. na większe 90 - 120 s. Brzuch ABS II.

Jesli chcesz redukowac to ok, jesli natomiast chcesz masowac to IMO za krotkie przerwy. Nie dasz rady pociagnac na duzej intensywnosci

Co sądzicie o tym treningu, co byście zmienili w ilości serii i powtórzeń? Z góry dzięki za odpowiedzi.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 256 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6858
dzięki za rady :) czyli od początku, to plan po zmiananach:

Przysiad ze sztangą na barkach 2x(15-5)
Martwy ciag 2x(15-5)
Wyciskanie sztangi płasko 2x (15-5)
Wyciskanie na barki siedząc 2x (15-5)
Wiosłowanie połsztangą jednorącz 3x (15-5)
Superseria: Ugnianie sztangi nachwytem stojąc + wyciskanie francuskie 2s (15-5)

zrobiłem superserię z uginaniem sztanig nachwytem bo zależy mi na treningu przedramion bo strasznie mam cienkie. Przerwy mysle ze 2 min starczy tylko mam pytanie czy taką przerwę stosować dla wszystkich grup czy np. dla mniejszych dawać 1:30 min? Cwicze na masę oczywiscie bo przy moich wymiarach to nie mam czego redukować :)

Co do treningu FBW to uważam że to dobry trneing dla każdego bo widać po nim wyraźne rezultaty :]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6160 Napisanych postów 44471 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354274
1. Co do przedramion to wrzuc sobie na sam koniec cw na przedramie, a biceps rob normalnie
2. Przerwy. W sumie do kazdego cwiczenia powinienes podejsc indywidualnie. Jedno cw jest ciezsze, a drugie lzejsze. Im ciezsze cw tym dluzsza przerwa

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 256 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6858
rozdzielić tzn. zrobić dwa ćwiczneia z tego ugniania nachwytem? np. ugnianie nachwytem i podchwytem na stojaco
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6160 Napisanych postów 44471 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354274
Nie rozumiem o co ci chodzi z rozdzielaniem

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zapras.

Następny temat

jaki trening??

Fruzelina