SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 653

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 433
Witam! Jestem po cyklu ACT, chciałbym teraz przejść do FBW i tu prośba o sprawdzenie treningu ułożonego na podstawie przykładowego treningu by georgu

Typ budowy ektomorfik, cel oczywiście masa

A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie sztangi 2s
Tricepsy:
- Wyciskanie francuskie sztangą leżąc 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Wiosłowanie sztangą 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Wyciskanie z przed głowy sztangi w siadzie 2s
Tricepsy:
- Wyciskanie francuskie w siadzie sztangielkami 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 278 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4807
W planie B zamiast wiosla dał bym drązek.


Reszta ok.Kolejnosc równiez.
pozdro

"Żeby zwycięzyc trzeba byc jednoczesnie Lwem jak i Lisem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 320 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1586
Trening ogolnie jest ok. Mozesz np. zamiast wyciskania na skosie sztanga uzywac sztangielek i przy innych cwiczeniach adekwatnie. W sesji "B" na plecy mozesz dac podciaganie szerokim nachwytem zamiast wioslowania.
Pzdr.

"Pain is temporary, pride is forever..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2942
mi sie w tym planie wogole nie podoba prostowanie nog w siadzie. zdecydowanie dalbym wykroki w to miejsce

tak jak pisal hendii zamiast sztangi w ktoryms wyciskaniu na klatke daj sobie sztangielki

no i czesc ludzi twierdzi ze taka kolejnosc jest zla, podstawowa i chyba najlepsza jest nogi-plecy-klatka-barki-biceps-triceps-brzuch

mozesz tez dorzucic 2s wspiec na palce na koniec przed brzuchem, ale wtedy proponowalbym przynajmniej wywalic w planie b uginanie w lezeniu a przysiadow dac 3 serie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 320 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1586
Dokladnie tak. Wyrzuc prostowanie i zastap je wykrokami.

"Pain is temporary, pride is forever..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 433
hmmm drążek mam, ale niestety u mnie w pokoju a siłownie mam w dobudówce, więc żeby podczas ćwiczeń wykorzystać drążek to bym musiał zrobić spacer co jest trochę kłopotliwe, jakie inne ćwiczenie mógłbym wrzucić zamiast tego?

jeżeli dobrze zrozumiałem to mam wrzucić też brzuch na sam koniec ćwiczeń, w ilu seriach i ile ćwiczeń? (mam ławeczkę skośną)

do reszty porad oczywiście też się zastosuję
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena " treningu "

Następny temat

jaki trening wybrac?

aerofull