SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW do poprawki?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 442 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3591
Witam. No wiec przeszukalem forum i znalazlem sobie plan FBW na mase i go lekko przerobilem, no i jest. Ale mam pytanie - gdzie do tego planu wcisnac brzuch? i co z przedramieniem? jeszcze chcialem sie upewnic, czy ten plan polega na tym, ze np. jeden tydzien jest A-B-A, nastepny tydzien to B-A-B i kolejny tydzien A-B-A i tak w kolko? przerwy miedzy seriami i cwiczeniami 2 minuty bedzie ok? prosze o odpowiedz na wszystkie pytania jak by to bylo mozliwe i o jakas korekte planu moze jak cos.


A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi na skosie - głową w góre 3s - 10 p.
Barki:
- Wyciskanie hantli na siedząco 2s - 8-10 p.
Tricepsy:
-PROSTOWANIE RAMION NA ŁAWCE 2s - 8-10p.
Plecy:
- Martwy ciąg 2s - 8- 10p
- Wiosłowanie sztangą w opadzie 2s -8-10p
Nogi:
- Przysiady ze sztangą na barkach 2s - 8-10p
- MC na sztywnych nogach 2s - 8-10p
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s - 8-10p


B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s - 8 -10 p.
Barki:
- Military press 2s - 8-10 p.
Tricepsy:
- Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej wąskim uchwytem 2s- 8-10p
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s - 8-10 p.
- nie mam pojecia co tu wcisnąć??
Nogi:
- Przysiady ze sztanga na barkach 2s - 8-10p
- Mc na sztywnych nogach 2s - 8- 10p
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s - 8- 10 p.



pozdro ;)

Zmieniony przez - Method99 w dniu 2008-11-12 13:39:35

"Szacunek dla każdego zawodnika co podejmie walke.."

http://www.sfd.pl/Method99/_Mistrzostwo_Polski_-_BLOG-t454455.html - Moja droga na szczyt

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42828
A
Nogi:
- Przysiady ze sztangą na barkach 2s - 8-10p
(- Mc na sztywnych nogach 2s - 8- 10p)
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi na skosie - głową w góre 3s - 10 p.
Plecy:
- Martwy ciąg 2s - 8- 10p
Barki:
- Push Press 3s - 8-10 p.
Bicepsy:
- podciąganie na drążku, podchwyt 3s- 8-10p

B
Nogi:
- Przysiady ze sztanga na barkach 2s - 8-10p
(- Mc na sztywnych nogach 2s - 8- 10p)
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s - 8 -10 p.
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s - 8-10 p.
Barki:
- Overhead press 3s - 8-10 p.
Tricepsy:
Pompki na poręczach 3s 8-10p

(ten MC na sztywnych fakultatywnie albo na zmianę z siadem)

Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-11-12 14:04:16

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45320
nie piszcie mc na sztywnych nogach, bo ludzie czytają i potem faktycznie blokują w kolanach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 442 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3591
Dzieki za plan :) ale mam jedno "ale" Overhead press i drazek - nie mam mozliwosci jak narazie. Jakas alternatywa? i co z brzuchem i przedramieniem?

"Szacunek dla każdego zawodnika co podejmie walke.."

http://www.sfd.pl/Method99/_Mistrzostwo_Polski_-_BLOG-t454455.html - Moja droga na szczyt

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42828
raczek87, dlatego sztywnych a nie prostych

Method99, a czym się wg Ciebie różni "overhead" od "military"?

No to możesz bica tym uginaniem sztangi robić, chociaż drążek DUŻO lepszy.

Przedramiona odpuść, brzucha nie musisz . Ale jeśli chcesz, to co jakiś czas unoszenie nóg w zwisie (prosto, skosy, jak chcesz).

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 442 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3591
military to to samo? no to spoko

Dzieki za pomoc jeszcze raz i Sog duchowy jak narazie, bo ni mam abona :/

a i jeszcze o te przerwy miedzy seriami i cwiczeniami - 2 minuty powinno byc ok prawda?

"Szacunek dla każdego zawodnika co podejmie walke.."

http://www.sfd.pl/Method99/_Mistrzostwo_Polski_-_BLOG-t454455.html - Moja droga na szczyt

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42828
Military jest ze złączonymi piętami (w ogóle nie pomagasz sobie nogami), a overhead z nogami rozstawionymi (mała pomoc nóg - najlepiej spinaj poślady, to bardziej zaangażujesz barki). Push press to duża pomoc nóg, ale za to targasz większy ciężar.

2 min są OK, ale raczej nie dużo dłużej.

P.S. Ten brzuch możesz oczywiście po każdym treningu, ale ja nie widzę sensu.

Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-11-12 14:54:21

Półmaraton w 1:57:11! :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o pomoc w objaśnieniu planu

Następny temat

Motylki Grzebiet najszersze grzbietu

BF