SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW do oceny o poprawy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1321

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 60
Witam. Wklejam trening FBW do oceny i ewentualnej korekty trenuje nim już od Marca.
Wiek 25
Staż pół roku
Wzrost 179
Waga 80
Trening A
Klatka
Wyciskanie sztangi płasko 4s
Wyciskanie skos góra 3s
Rozpiętki 3s
Plecy
Podciąganie na drążku 4s
Sciąganie drążka 3s
Wiosłowanie 3s
Unoszenie tułowia 3s
Biceps
Unosznie sztangi 3s
Unoszenie hantli młotkowo 3s
Modlitewnik 3s
Brzuch
Russian twist 6s

Trening B
Nogi
Przysiady 3s
Przysiady wykroczne 3s
Prostowanie na maszynie 2s
Uginanie na maszynie 2s
Łydki 4s
Barki
Wyciskanie zza karku 4s
Unoszenie bokiem 3s
Unoszenie sztangi do karku 3s
Triceps
Pompki na poręczach 4s
Wyciskanie francuskie hantlą 3s
Prostowanie ramion na wyciągu 3s
Brzuch 6s

Poza tym w dni nie treningowe biegam na cwiczenia i bieganie mogę poświęcić 4dni w tygodniu bo pracuje na dwie zmiany i mam nocki, a chce ćwiczyć każdą partię mięśniową. Prosze o poprawę jęśli coś jest żle. Dietę staram się trzymać biorę także BCAA. Odkąd ćwicze tym treningiem zbudowałem 2kg mięśni.



Zmieniony przez - Big_Szu w dniu 2012-05-24 22:39:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
1. Przeczytaj regulamin w dziale i WYPEŁNIJ pełną ankietę w dziale .
2. To co pokazujesz to nie FBW tylko jakiś mierny eksperyment w twoim wykonaniu .
3. Nie posiadasz wiedzy i praktyki nie układaj planów .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 434 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1062
W treningu FBW występują tylko ćwiczenia wielostawowe tam nie ma miejsca na ćwiczenia osobno bicepsa czy tricepsa . Masy nie zbudujesz na maszynach tylko wolne ciężary , ankieta i regulamin czytaj.

Nie pije, nie pale , nie ćpam.
Pomogłem daj SOGa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32316
wojtek1436
W treningu FBW występują tylko ćwiczenia wielostawowe tam nie ma miejsca na ćwiczenia osobno bicepsa czy tricepsa .

Dalej głosisz te herezje? W FBW mogą występować ćwiczenia na biceps i triceps co nie znaczy że muszą być w każdym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 434 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1062
Człowieku po co ? Skąd ty się urwałeś ? W FBW ćwiczysz całe ciało więc po co osobno ćwiczyć każdą partie jak w splicie ? FBW jak sama nazwa wskazuje trening całego ciała więc trenujemy kążdą partie wić po co dokładać ?

Nie pije, nie pale , nie ćpam.
Pomogłem daj SOGa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32316
Już chyba kiedyś pisałem że czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną?
http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7625 tu masz zbiór planów które wypisał _Knife_.
A tu masz przykładowy plan jego autorstwa z powyższego linku:
PROSTE FBW 3X W TYGODNIU A,B,A - PON, ŚR, PT, _KNIFE_:

TRENING A:

1. PRZYSIADY 6-10 serii RAMPA, 75-85% CM, 5-10 powt.
2. POMPKI NA PORĘCZACH 5-6 serii, 75-85% CM, 5-10 powt.
3. WIOSŁOWANIE SZTANGĄ 5-6 serii, 75-85%, CM 5-10 powt.
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ: 4-6 serii, 75-85% CM, 8-12 powt.

TRENING B:

1. PUSH PRESS 4-6 serii RAMPA, 75-85% CM, 3-6 powt.
2. MARTWY CIĄG 6-10 serii RAMPA, 75-85% CM, 3-8 pow.
3. PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU ŚREDNIM NACHWYTEM 5-8 serii, 75-90% CM, 3-10 powt.
4. WYCISKANIE WĄSKIM CHWYTEM 5-8 serii RAMPA, 75-85% CM, 5-10 powt.



I co dalej obstawisz przy swoim czy może powiesz ze autor postu nie zna się na tym? To że nie każde FBW ma takie ćwiczenia nie znaczy że nie może mieć. Powinien być ban za wprowadzanie ludzi w błąd w co drugiej wypowiedzi

Zmieniony przez - messsi w dniu 2012-05-25 19:17:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 434 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1062
Ale ja nie bronie ludziom że nie mogą dawać tylko mówię że po co jak w FBW są ćwiczenia wielostawowe !!! - > http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html 

Nie pije, nie pale , nie ćpam.
Pomogłem daj SOGa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 434 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1062
Główne założenia treningu FBW:
- Ćwiczymy 3 razy tygodniowo. (Można też ćwiczyć mniej razy)
- W planie umieszczamy przede wszystkim ćwiczenia podstawowe. Ćwiczenia izolowane nie są zbyt mile widziane. Powiem wiecej nie ma dla nich miejsca.

następny dowód chcesz linka ?
http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html 

Nie pije, nie pale , nie ćpam.
Pomogłem daj SOGa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 602 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16781
idź sie lecz wojtus, długo bardzooooo długo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32316
http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html odsyłasz mnie do starego artykułu w którym autor daje W KAŻDYM przykładowym planie ćwiczenia typu "Uginanie ramion ze sztanga" czy "Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym" i sam sobie zaprzeczasz. Piszesz że nikomu nie zabraniasz a w tym wątku napisałeś "W treningu FBW występują tylko ćwiczenia wielostawowe tam nie ma miejsca na ćwiczenia osobno bicepsa czy tricepsa ." Masz jeszcze jakieś mądrości? Chyba nawet nie czytasz linków do których odsyłasz.
Aż prosi się o cytat z klasyku "Kończ waść, wstydu oszczędź"

Ja tam nie jestem żadnym zwolennikiem tego żeby do FBW ładować tego typu ćwiczenia ale pisanie z góry że nie można jest wprowadzaniem ludzi w błąd. To czy warto czy też nie zależy od wielu czynników.


Zmieniony przez - messsi w dniu 2012-05-25 19:47:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 434 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1062
OD jakich czynników ? no mów ? dysproporcja ? od tego jest split . Może nie zawsze dobrze pisałem ale jeśli ktoś chcę ćwiczyć pojedyńcze partie to niech ćwiczy na splicie , a co do FBW to po co dodawać ćwiczenia izolowane ? jak tam masz ćwiczenia wielostawowe po co tracić czas wytłumacz mi to ?

Nie pije, nie pale , nie ćpam.
Pomogłem daj SOGa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening siłowy

Następny temat

Mantrielo - Rzeźba niczym z gieckich figur

Nutlove-choco