SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW do oceny i korekty

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 770

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 232
Czesc,
mam zamiar zaczac cwiczyc FBW, jednak najpierw chcialbym, zeby ktos ocenil moj plan. Najpierw ankieta:

Płeć : mężczyzna

Wiek : 22

Waga : 72kg

Wzrost : 178

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : ciagly 3 miesiace

Uprawiane inne sporty : aktualnie brak.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzet

Dieta : jest.

Przeciwskazania medyczne : brak.

Zażywane suplementy : ...

Ostatnio przerabiany plan: split 3 razy w tygodniu

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):


Stwierdzilem, ze bede cwiczyl 2 zestawami 3 razy w tygodniu, ponizej plan:

Zestaw A:
1. Wyciskanie sztangi na płasko – 3 serie po 8 powtórzeń – klatka.
2. Podciąganie końca sztangi w opadzie – 3 serie po 10 powtórzeń – plecy.
3. Prostowanie ramion ze sztangielkami na wprost – 2 serie po 8 powtórzeń – barki.
4. Prostowanie nóg w siadzie – 3 serie po 10 powtórzeń – nogi.
5. Wspięcia na palce siedząc – 2 serie po 10 powtórzeń – łydki.
6. Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym – 2 serie po 10 powtórzeń – biceps.
7. Wyciskanie francuskie sztangielek w siadzie – 2 serie po 10 powtórzeń – triceps.

Zestaw B:
1. Rozpiętki na skosie – 3 serie po 8 powtórzeń – klatka.
2. Wiosłowanie sztangą – 3 serie po 10 powtórzeń – plecy.
3. Prostowanie ramion ze sztangielkami bokiem – 2 serie po 8 powtórzeń – barki.
4. Wypychanie ciężaru na suwnicy – 3 serie po 10 powtórzeń – nogi.
5. Wypychanie ciężaru palcami nóg – 2 serie po 10 powtórzeń – łydki.
6. Uginanie ramion ze sztangą stojąc – 2 serie po 10 powtórzeń – biceps.
7. Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu – 2 serie po 10 powtórzeń – triceps.

Treningi w poniedziałki, środy, piątki. W tygodnie parzyste – A, B, A. W tygodnie nieparzyste – B, A, B.

Czy jest to sensownie ulozone? I druga sprawa - ile powinny wynosic przerwy miedzy seriami? Ok 90 sekund bedzie dobrze?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
Zły plan, dlaczego? FBW to powinny być same najcięższe ćwiczenia na wolnych ciężarach a nie żadne rozpiętki czy maszyny na nogi. Jesteś na początku drogi, ułóż sobie plan podstawowych ćwiczeń. Czym mniej tym lepiej ( ale znowu bez przesady ).

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 232
Czylil kwestia tylko maszyn na nogi? I dlaczego rozpietki zle, a juz wyciskanie sztangi ok? Przeciez i to i to wolny ciezar.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23959
Rozpiętki to izolacja,cały plan do zmiany

przysiady,martwy ciąg, - robiłeś te ćwiczenia??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 232
szczerze mowiac to nie robilem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 232
pomoze ktos jeszcze? naprawde caly plan do zmiany? czy tylko wystarczy zmienic pojedyncze cwiczenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
Tak, cały do zmiany.

http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

Zmieniony przez - latwoo w dniu 2011-10-30 21:28:41

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 232
a jakby zmienic tylko na 1 zestaw:

Zestaw A:
1. Wyciskanie sztangi na płasko – 3 serie po 8 powtórzeń – klatka.
2. Podciąganie końca sztangi w opadzie – 3 serie po 10 powtórzeń – plecy.
3. Prostowanie ramion ze sztangielkami na wprost – 2 serie po 8 powtórzeń – barki.
4. Przysiady ze sztangą na barkach – 3 serie po 10 powtórzeń – nogi.
5. Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym – 2 serie po 10 powtórzeń – biceps.
6. Wyciskanie francuskie sztangielek w siadzie – 2 serie po 10 powtórzeń – triceps.

Teraz nadaje sie taki plan do cwiczen?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
A czemu nie chcesz ćwiczyć dwoma zestawami? Łatwiej jest ułożyć taki plan, na jednym zestawie nie uchwycisz wszystkich mięśni.

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 232
Skoro tak, to bede cwiczyl dwoma. Tylko czy ten, ktory ostatnio napisalem jest ok? I w takim razie drugi moze:
1. Wyciskanie sztangi na skosie.
2. Wioslowanie sztanga.
3. Prostowanie ramion ze sztangielkami na bok.
4. Uginanie ramion ze sztanga.
5. Wyciskanie francuskie sztangi lezac.
I jakie jeszcze cwiczenie na nogi dodac do drugiego zestawu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
Nie kombinuj drogi kolego tylko bierz gotowce z tematu który Ci dałem. Jak byś bardzo się uparł na jeden zestaw to tam też znajdziesz coś dla siebie.

Pozdro ;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w domowych warunkach dla początkującego.

Następny temat

Plan na mase i rzeźbe pomóżcie

NutLove