SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1819

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
Witam.Georgu przekonałeś mnie co do fbw i postanowiłem cos naskrobać.Mam nadzieje ze w razie zcego poprawki zostana wprowadzone.Jest to moja pierwsza próba ułożenia fbw , tak zawsze cwiczylem splitem wprowadzone:
Pn:
Klatka:
-wyciskanie sztangi / sztangietek skos 12 , 10 , 10 progres
Barki:
-Wyciskanie sztangietek / sztangi w górę 14 , 12 , 10 progres
-sztrugsy
Triceps:
-ściąganie linki wyciągu górnego 12 , 12 , 12 progresja
Plecy:
-martwy ciąg 12 , 10 , 8 progres
-wiosłowanie gryfem łamanym 12 , 10 , 10 progres
Biceps:
-modlitewnik 12 , 12 , 12 ewentualny progres / regres
-unoszenie sztangietek chwytem młotkowym 12 ,12 ,12 staly ciezar
Nogi:
-przysiady ze sztangą 14 14 12 progres
-unoszenie nóg na maszynie (tutaj to nawet nie wiem :>) 20 20 20
Kark:
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14
Przedramię:
-nie wiem czy to sobie zrobic na koniec czy po bicepsie zaraz
-ew.zwijanie linki z obciaznikiem
-uginanie nadgarstków

No i teraz nie wiem czy robić w pn , śr , pt i ewentualnie weekend (w weekendy nie mam dostępu do sztangi i sztangietek , jedynie atlas 8 osobowy , ekspander.) czy ukladac cos innego.
Geogru i inni poprawcie co tam trzeba.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 503 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3699
Teen trening jest bardzo słaby, zastosuj się do wskazówek Georgu w temacie powieszonym i spróbuj jeszcze raz podejść z FBW. Trening jest cały do poprawy. Zrób A i B.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
no wlasnie o to pytalem.No ale tam bylo napisane ze mozna ab a mozna tez bez tego tylko ze nie wiem czy np ten trening mógłbym zaliczac jako "A".Aha i co w nim jest slabego? tzn powiedz mi jakie bys dal poprawki/inni tez niech cos napisza bede wdzieczny.Totalnie nie mam pojęcia o fbw a tak kazdy to chwali wiec chce to sprawdzic

Zmieniony przez - Stania w dniu 2008-01-22 09:47:38
Pn:
A
Klatka:
-wyciskanie sztangi / sztangietek skos 12 , 10 , 10 progres
Barki:
-Wyciskanie sztangietek / sztangi w górę 14 , 12 , 10 progres
-sztrugsy
Triceps:
-ściąganie linki wyciągu górnego 12 , 12 , 12 progresja
Plecy:
-martwy ciąg 12 , 10 , 8 progres
-wiosłowanie gryfem łamanym 12 , 10 , 10 progres
Biceps:
-modlitewnik 12 , 12 , 12 ewentualny progres / regres
Nogi:
-przysiady ze sztangą 14 14 12 progres
-unoszenie nóg na maszynie (tutaj to nawet nie wiem :>) 20 20 20
Kark:
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14
Przedramię:
-nie wiem czy to sobie zrobic na koniec czy po bicepsie zaraz
-ew.zwijanie linki z obciaznikiem
-uginanie nadgarstków


B

Klatka:
-wyciskanie sztangi / sztangietek płasko 12 , 10 , 10 progres
Barki:
-unoszenie sztangietek bokiem / do przodu 14 , 12 , 10 progres
-ew.pompki głową w dół (chodzi mi o pompki stojąc na rękach ;p)
Triceps:
-francuskie sztanga/sztangietka 12 , 12 , 12
-pompki na poręczach
Plecy:
-wznosy tułowia
-wyciąg górny 12 , 12 , 12 zwiekszanie ciezaru ta sama ilosc powtorzen
Biceps:
-unoszenie sztangietek chwytem młotkowym 12 ,12 ,12 staly ciezar
Nogi:
-przysiady ze sztangą 14 14 12 progres
-unoszenie nóg na maszynie (tutaj to nawet nie wiem :>) 20 20 20
Kark:
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14
Przedramię:
-nie wiem czy to sobie zrobic na koniec czy po bicepsie zaraz
-ew.zwijanie linki z obciaznikiem
-uginanie nadgarstków

No i teraz nie wiem czy robić w pn , śr , pt i ewentualnie weekend (w weekendy nie mam dostępu do sztangi i sztangietek , jedynie atlas 8 osobowy , ekspander.) czy ukladac cos innego.
Geogru i inni poprawcie co tam trzeba.

POPRAWIONY PLAN



Zmieniony przez - Stania w dniu 2008-01-22 09:58:08

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25924
Klatka:
-wyciskanie sztangi płasko 12 , 10 , 8 progres
Barki:
-Wyciskanie sztangietek / sztangi w górę 12 , 10 , 8 progres
Triceps:
-ściąganie linki wyciągu górnego 12 , 12 , 12 <wyciskanie farncuskie lepiej
Plecy:
-martwy ciąg 12 , 10 , 8 progres
-wiosłowanie gryfem łamanym 12 , 10 , 10 progres < nie lepiej zwykłym gryfem?
Biceps:
-modlitewnik 12 , 12 , 12 ewentualny progres / regres <wywal całkowicie
-unoszenie sztangietek chwytem młotkowym 12 ,12 ,12 staly ciezar
Nogi:
-przysiady ze sztangą 14 14 12 progres
-unoszenie nóg na maszynie (tutaj to nawet nie wiem :>) 20 20 20<wspięcia na łydki lepiej
Kark:
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14 < Kark? weź to wywal
Przedramię:
-nie wiem czy to sobie zrobic na koniec czy po bicepsie zaraz
-ew.zwijanie linki z obciaznikiem
-uginanie nadgarstków < a przedramie to jak chcesz 1 ćw 2 s.

B

Klatka:
-wyciskanie sztangi / sztangietek skos 12 , 10 , 8 progres
Barki:
-unoszenie sztangietek bokiem / do przodu 14 , 12 , 10 progres <daj coś innego
-ew.pompki głową w dół (chodzi mi o pompki stojąc na rękach ;p)wywal
Triceps:
-francuskie sztanga/sztangietka 12 , 12 , 12 <wywal
-pompki na poręczach < zamiast tego dałbym wąskie wyciskanie
Plecy:
-wznosy tułowia
-wyciąg górny 12 , 12 , 12 zwiekszanie ciezaru ta sama ilosc powtorzen < lepiej drążek
Biceps:
-unoszenie sztangietek chwytem młotkowym 12 ,12 ,12 staly ciezar <uginanie ramion w staniu
Nogi:
-przysiady ze sztangą 14 14 12 progres
-unoszenie nóg na maszynie (tutaj to nawet nie wiem :>) 20 20 20 <znów coś na łydki
Kark:
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14 <wywal
Przedramię:
-nie wiem czy to sobie zrobic na koniec czy po bicepsie zaraz
-ew.zwijanie linki z obciaznikiem
-uginanie nadgarstków <tak jak w A

według mnie tak ;p


Ćwicz pon, śr, pt

Zmieniony przez - Reo92 w dniu 2008-01-22 10:03:01

"Jeżeli przynajmniej śnisz, żeby mnie pokonać, lepiej, żebyś się obudził i przeprosił" - Muhammad Ali

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
-wiosłowanie gryfem łamanym 12 , 10 , 10 progres < nie lepiej zwykłym gryfem? nie lepiej , poprostu lepiej mi "wchodzi" jak robie lamanym i nachwytem
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14 <wywal czemu mam to wywalic
<wyciskanie farncuskie lepiej francuskie mam w B a staram sie unikać powtorzen cwiczenia tzn ze jak w a jest to do b nie daje

-wyciąg górny 12 , 12 , 12 zwiekszanie ciezaru ta sama ilosc powtorzen < lepiej drążek nie mam dojścia o to chodzi , na starej silce mialem ale na tej nie mam ehh ale tym cyhyba tez da rade zastąpić ;] -unoszenie nóg na maszynie (tutaj to nawet nie wiem :>) 20 20 20 <znów coś na łydki taa , musze wzmocnić nogi mimo ze i tak kazdy mowi ze mam duze lydki (nie mam obtluszczonych..) hehe ale trenuje kickboxing i msuze miec je wtrzymale

< a przedramie to jak chcesz 1 ćw 2 s. ale jak? nie czaje , przedramie trzeba katować zeby rosło jak wszystkim wiadomo to lepiej 2 cw z 3-4 serie moze?
<wspięcia na łydki lepiej - brak maszyny
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14 < Kark? weź to wywal lubie kark cwiczyc i ladnie "wchodzi" czemu mam to wywalić
-unoszenie sztangietek bokiem / do przodu 14 , 12 , 10 progres <daj coś innego - np co i dlaczego?
-ew.pompki głową w dół (chodzi mi o pompki stojąc na rękach
;p)wywal - czemu?
-modlitewnik 12 , 12 , 12 ewentualny progres / regres <wywal całkowicie - dlaczego modlitewnik w tym miejscu jest nieodpowiedni ?

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3520
'Zrób A i B'
Czemu tak niby lepiej?

Wedlug mnie na pierwsze FBW tylko trening A. A i B to niepotrzebne komplikowanie FBW. Na 2-3 FBW mozna o A i B myslec, albo jak bedize zastoj jakis.
Zrobisz jak chesz. Ja bym zrobil trening A i opral go na zlozonych cwiczeniach.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
no ale czasem robilem taka ogolnorozwojowke w ciągu tych dwóch lat ;p No i jak? Wprowadzi ktos kto sie zna poprawki i jesli wywali jakies cwiczenie to uzasadni , a nie jak kolega wyzej "kark - wywal to" bo takie uzasadnienie "wywal to" z powodu tego ze on nie czuje iz to jest potrzebne z nijakiego powodu to nie jest uzasadnienie heh

Zmieniony przez - Stania w dniu 2008-01-22 10:37:13

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3520
Co do pierwszego, bo na mieszaniu miedzy A i B sie nie znam

Pn:
Klatka:
-wyciskanie sztangi / sztangietek skos 12 , 10 , 10 progres
Barki:
-Wyciskanie sztangietek / sztangi w górę 14 , 12 , 10 progres
-sztrugsy
Triceps:
-ściąganie linki wyciągu górnego 12 , 12 , 12 progresja - dalbym dipsy, albo cos z wolnym ciezarem, bo na wyciagach nie lubie masowac
Plecy:
-martwy ciąg 12 , 10 , 8 progres
-wiosłowanie gryfem łamanym 12 , 10 , 10 progres - dalbym drazek jako pierwsze cwiczenie, bo jak dla mnie bardziej wszechstronny na plecy, a robisz tylko 1 cwiczenie

Biceps: 1 cwiczenie wybierz i zostaw, poecam uginanie stojac ze sztanga
-modlitewnik 12 , 12 , 12 ewentualny progres / regres
-unoszenie sztangietek chwytem młotkowym 12 ,12 ,12 staly ciezar
Nogi:
-przysiady ze sztangą 14 14 12 progres
-unoszenie nóg na maszynie (tutaj to nawet nie wiem :>) 20 20 20 - jak wolisz, ja bym zrobil 3x12
Kark:
-unoszenie głowy z obciążeniem leżąc 14 ,14 ,14
Przedramię:
-nie wiem czy to sobie zrobic na koniec czy po bicepsie zaraz
-ew.zwijanie linki z obciaznikiem
-uginanie nadgarstków - tylko to bym zosatwl

MC, przysiady, zza karku jest czyli plan dobry

Co do moich poprawek to wedlug mnie bedzie lepiej

Poza ty lipna kolejnosc jak dla mnie. Ja bym zrobil... inaczej Najpierw plecy/nogi/klata. Barki z klata niech nie sasiaduja, tak samo plecy z nogami.

Pozdrawiam

Zmieniony przez - _Grizzly_ w dniu 2008-01-22 10:56:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
grizzly czytaj co pisalem wyzej.Do drązka nie mam dostepu a kolejnosc napisalem byle jak zeby tylko ktos ocenil same cwiczenia.Ale mimo to w podwieszonym georgu wlasnie stosowal takie polaczenie klata , barki triceps (przeciążanie ramion jakies jak dla mnie)

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3124 Napisanych postów 50504 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 676450
Co do połączenia to mozesz tak mieć, ja stosuje wręcz na odwrót wole nogi-plecy-biceps-klata-barki-triceps łydki na koniec przedramion w ogóle.Mozna tez przeplatac ze sobą partie różne metody mają swioch zwolenników .
Ja nogi i plecy daje na początek bo to dwie duże partie potem mi brakuje sił, więc wole je zrobić na świeżo

Co do Twojego planu
1) staraj sie nie łaczyć martwego ciągu z siadmai na jednym treningu prostowniki mogą nie wytrzymać.Szybko sie regeneruja ale jak je przeciązysz to do kontuzji niewielka droga
2) co do modlitewnika dobre ćwiczenia ale izolowane a w full body takich sie unika i daj po jednym ćwiczeniu na bicpes i triceps i po dwie serie w zupełnosci wystarczą
3) przedramion w ogóle nie ćwicz przynajmniej na poczatku pracują dośc intensywnie 3 razy w tyg więc bodźce mają odpowiednie
Jeśli nie bedą rosły to wtedy daj jakaś seri na koniec


pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 537 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68988
no rosną mi równo z bicepsem mialem przerwe jakas ( spowodowana pracą wakacyjna ;()to rowno z bicepsem spadaly ale tak to ladnie sie to rozwija.Tyle ze ja serio lubie to robic hehe cwicze bo juz jestem uzalezniony od tego :D a to ze rosne to efekt uboczny hehe ale dzięki za porady :) ale ogolnie plan moze byc tak?

Niech nas nienawidza tak mocno , jak sie nas lękają.
Kaligula

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASS -Bartek_123

Następny temat

Słabe efekty