SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW do ocenki + pytanka CEL REDUKCJA

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 574

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

96 KG

Wzrost

186

Cel treningowy

redukcja

Staż treningowy na siłowni

7 miesięcy

Uprawiane inne sporty

wf

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzet silownia

Dieta

nisko weglowodanowa

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

SPLIT

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8022
Witam ostatnio dalem moj trening do oceny.
Specjalista działu mówił żebym zmienił trening ze spita na FBW tak wiec zrobilem i trening wygląda następująco :

A

klatka (wyciskanie sztangi skos 3x12 80% MC )
barki (military press 3x12 80% MC)
biceps (Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem 3x12 80% MC )
triceps(Prostowanie przedramion ze sztangielką w opadzie 3x12 70% MC )
plecy(martwy ciag 3x12 70% MC )
i nogi jakies tam cwiczenie ale nie pamietam nazwy...
Aeroby 20+minut


B


klatka (wyciskanie sztangi poziom 3x13 80%mc)
barki (wznosy 3x12 80 MC )
biceps (Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem 3x12 80% MC)
triceps(Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3x12)
plecy(MC 3x12 70%mc)
nogi tjw
aeroby 20+minut


tak wiec pytanka : trening dobry? jezeli nie to co zmienic / co dodac / zwiekszyc serie / wiecej cwiczen czy moze cos innego ?
Nie zazywam zadnych suplementow i nie mam zamiaru wiec bez zadnych ofert prosze
I BARDZO WAZNE DLA MNIE jaki ciezar dobierac do takiego treningu duzy czy maly? Cel prosty ------>redukcja tkanki tluszczowej jak najskuteczniej :)


Dieta 0 slodyczy , fastfoodow , napojow gazowanych ani nic takiego

Przykladowy dzien : sniadanie 2 x kajzerka z szynka ,obiad (1) zupa 40 minut przerwy ,obiad (2) ryba,sznycel+ziemniaki / kasza z gulaszem wołowym , kolacja (jogurt )/serek homogenizowany
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 490 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8294
trening zły. sporo błędów.

odpowiedni trening weźmiesz stąd
http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

czytaj wszystkie posty Traktora i właź w każdy podany przez niego link.

tłuszcz spalasz odpowiednią dietą- ujemny bilans kcla + odpowiednie ilości b ww i tł. idź do działu odżywianie i zadbaj o dietę- polecam liczyć kcal. uzupełnij też wiedzę na temat odżywiania bo to nie najlepsze co podałeś.

ciężar oczywiście duży >75% ciężaru maksymalnego , poczytasz w lnku.

udaj się także do działu odchudzanie i poczytaj tam o dodatkowej aktywności w czasie redukcji (biegi w terenie interwałami polecam)


"Dieta 0 slodyczy , fastfoodow , napojow gazowanych ani nic takiego " ok 1 krok zrobiłeś ale o dietę musisz wyjątkowo zadbać bo to najważniejsza rzecz.

błędy w diecie:

trochę mało tego żarcia - pamiętaj że im mniej kcal na redukcji nie znaczy wcale lepiej, jeśli zejdziesz poniżej pewnej granicy to spowolnisz metabolizm i efekty będą słabe a nawet odwrotne! a głodówka to największa krzywda jaką można sobie i swojemu organizmowi robić

kajzerki, zupy, ziemniaki - ww proste, których na redukcji nie powinieneś jeść (tylko po treningu siłowym)_

serek homogenizowany - zapewne cukier i jakieś tam E. zamień na serek wiejski
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8022
@huberiger dobra ale ten link ktory dales jest na mase akurat a ja chce na redukcje ten FBW
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32316
Ale to czy ty będziesz robił masę czy redukcje zależy od DIETY i w przypadku redukcji INTERWAŁÓW/AEROBÓW a nie treningu siłowego jaki wybierzesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 505 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8022
czyli mam cwiczyc tak jak jest w tym linku traktora ?? i skupic sie oprocz tego na diecie (niskoweglowodanowej) + interwalach /aerobach
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW pod MMA do oceny

Następny temat

Początkujący...

Whey vit