SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW co 2 dzien a przetrenowanie-ocena

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2669

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

27

Waga

75

Wzrost

178

Cel treningowy

Masa na low carb

Staż treningowy na siłowni

36

Uprawiane inne sporty

Nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full silownia w piwnicy

Dieta

Lowcarb high fat

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Niet, moze lekkie przodopochylenie miednicy

Zażywane suplementy

Zma omega3

Ostatnio przerabiany plan

Fbw

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Na serie mc100 przysiad 100
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1068 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 53466
Witam wszystkich, prosze mi powiedziec czy przy dobrej diecie moge sie przetrenowac takim moim planem?

1.Przerwy 1m50s duze partie, 1m30s male partie, lydy przedramie 60s
2.Trening wykonuje co drugi dzien
3. Czas treningu ok 90min
4.W nawiasie seria rozgrzewkowa(powtorzenia)
A
-Przysiad (15)12 10 8 6
-Wspiecia na palcec 4x15-20
-Wioslowanie hantlem 3x12
-Wyciskanie sztangi plasko (15) 12 10 8 6
-Unoszenie hantli na boki 3x12
-Djipsy 3x12
-Podciaganie podchwytem(bicki) 3x10-12
-przedramie 3x max zwis, 3x max nawijanie na sznurek ciezarka

B
-Mc na prostych nogach (15) 12 10 8 6
-podciaganie szeroko 4x max
-Wyciskanie sztangi ujemnie (15) 12 10 8 6
-rozpietki ujemnie 3x12
-unoszenie hantli przed siebie 3x12
-pompki wasko 3x 12
-Supinicja hantlami 3x12
-Lydki 4x max
-Przedramie: uginanie sztangi podchwytem 4x max

Ogolnie cwiczylem roznie, On/Of przerabialem rozne splity i fbw i moj staz z niedokladnosciami diety i technik to 2 lata+ ale tak na powaznie to 6+ mc bez przerwy, a fbw trenuje okolo 4 mc z tym ze obecnmym planem od miesiaca, podprzednie fbw mialem podobne

Ostatnio zauwazylem potrzebne snu w srodku dnia nietreningowego i to taka gruba, sennosc na treningu, ciagle chodze obolaly, dlatego zastanawiam sie czy nie jest dla mnie za ciezko?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 251 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8006
A jak wygląda twoja aktywność wciągu dnia. Pracujesz, uczysz się ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1068 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 53466
Pracuje jako slusarz spawacz 8 h. Czasem wpadnie jakis dynamiczny seks po dziesiartym a tak to przesiaduje z padem w rece przewaznie


Ale czy to mozliwe ze skoro cwicze hm od zakwasu do zakwasu i daje rade, nie rzepalam miesni i ciagle na oko z tym samym pokladem mocy chodze, to moze swiadczc ze 4s na duze i 3s na male w FBW t oza duzo ? Wtedy czuje najwieksza pompe, pzy osatnich seriach. Moze tak byc ze rusze ze stagnacja jezeli cialo jest przyzwyczajone do obciazenia i nagle bedize mi lzej?Po zmniejszeniu bodzca?


Zmieniony przez - david13 w dniu 2017-01-19 10:24:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340614
Jeśli chodzisz cały czas obolały to znaczy, że plan jest zbyt intensywny i sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie.

Spróbuj w zestawie B zmiejszyć ilośc serii i trenuj w pn/śr/pt po czym cały weekend na regenerację. Wtedy będzie ok.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co lepsze na siłę?

Następny temat

Korekcja sylwetki

Water