SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW Masa, ocena, poprawa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 74927

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 985
Witam mam 15 lat, waga: 62kg, wzrost: 178cm,ćwiczę od stycznia, na początku ćwiczyłem planem split, bo nie wiedziałem o co chodzi i tak ćwiczyłem z tydzień - dwa. Potem poczytałem trochę, bo mi zależało, zależy na treningu i ułożyłem FBW, bez MC,Siadów i tych najważniejszych ćwiczeń, ćwiczyłem nim z 2 miesiące, były przerwy i trochę mieszałem w tym planie, bo zmieniałem często ćwiczenia(tak próbowałem). Teraz mam zamiar ułożyć porządny FBW na mase, więc proszę was o ocenę planu, która zaraz napiszę i ewentualną poprawkę.

O to on:

Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach-4s 12,10,8,6
Plecy: MC-4s 12,10,8,6
Klatka Piersiowa: Wyciskanie sztangi na skosie w dół(z tego względu, że tak jakby nie mam "mięcha" w lewym cycku na dole tak przy mostku)-4s 12,10,8,6
Barki: Wyciskanie sztangielek w siadzie-4s 12,10,8,6
Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc(z supinacją)-4s 12,10,8,6
Triceps: Pompki na poręczach-4s 12,10,8,6

Mam kilka pytań odnośnych FBW i nie tylko:
-Czy zrobić 1 zestaw FBW czy 2(mam 3 dni treningowe w tygodniu Wt,Czw,Sob).Wcześniej ćwiczyłem 2, ale nie wiem jak lepiej?
-FBW czy Splitem wbije masę i siłę?(wiem pytanie wielokrotnie zadawane, ale chcę się upewnić i po prostu pytam tak).





Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15 lat

Waga: 62 kg

Wzrost: 178 cm

Cel treningowy: 1.Masa; 2.Siła

Staż treningowy na słowni: Od stycznia

Uprawiane inne sporty: Gdy jest ładna pogoda idę "pokopać w piłkę"

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): FULL Siłownia

Dieta: Może nie jest wysokich lotów, ale dużo białka,węgli w niej jest, a mniej tłuszczy.

Przeciwskaznania medyczne: Nie

Zażywane suplementy: Nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2427
Siema, zrób dwa zestawy i ćwicz ABA BAB , martwy ciąg dałbym w drugim zestawie a w tym zastąpiłbym Podciąganiem sztangi w opadzie nachwytem a po tricepsie ewentualnie dorzuć ćwiczenie na przedramię
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 985
Dobra dzięki, prosiłbym, aby ktoś inny się jeszcze wypowiedział.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 985
A jeszcze takie pytanie, bo teraz będę wracał na siłownie po 2 tyg. przerwie i jak rozpocząć trening? Poćwiczyć na każdej maszynie,hantle,sztangi na małych ciężarach i rozruszać ciało czy jak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2427
no ćwicząc FBW ćwiczysz całe ciało ;) zrób drugi zestaw i wrzuć to zerkne , i nie przejmuj sie przerwą tylko zaczynaj FBW
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 47 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
Thug95

"Teraz mam zamiar ułożyć porządny FBW na mase, "

juz nic nie ukladaj,please....

bierz gotowca,a jeden z lepszych znajdziesz w moich postach tutaj:

http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_i_korekty!_Proszę_o_pomoc!-t696520.html

przeczytaj wszystko,uwaznie.

nie wprowadzaj zadnych zmian.
1 zestaw 6 glownych cwiczen(3 x tyg.) + lydki/brzuch pod koniec kazdej sesji.
zastosuj minimalna objetosc,czyli 1 serie robocza(docelowa).
zadbaj o nalezyty instruktaz cwiczen,zwiekszaj stopniowo obciazenia i zacznij jesc i spac wiecej,niz do tej pory.

pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 985
nie rozumiem Cię. Co to znaczy "1 seria roobcza" i "zadbaj o nalezyty instruktaz cwiczen" oraz "zastosuj minimalna objetosc" co to znaczy, bo nie ogarniam :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 985
Podzieliłem na 2 zestawy (ABA,BAB):

A:
Nogi: Wypychanie ciężaru na suwnicy-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Plecy: MC-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Klatka Piersiowa: Wyciskanie sztangi na skosie w dół-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Barki: Wyciskanie sztangielek w siadzie-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc(z supinacją)-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Triceps: Pompki na poręczach-4s 12,10,8,6

B:
Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Plecy:
Klatka Piersiowa: Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce płaskiej-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Barki: Podciąganie sztangi łamanej wzdłuż tułowia-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc uchwyt "młotkowy"-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.
Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu stojąc-4s 12,10,8,6 + co serie zwiększam ciężar.

Co do B Plecy mam dylemat, bo nie wiem, które ćwiczenie wybrać Wiosłowanie sztangą w opadzie(którego nie próbowałem) i podciąganie końca sztangi w opadzie, które lepsze na plecy?

Proszę o ocenę tego planu.


Zmieniony przez - Thug95 w dniu 2011-04-25 19:34:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 985
Przepraszam - mógłby ktoś ocenić, ew. poprawić :)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 985
Mógłby ktoś się wypowiedzieć w końcu, bo wolę tutaj pisać posty niż ciągle nowe tematy zakładać. Tak chyba lepiej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 47 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
Thug95

a mowilem brac gotowca i nie kombinowac,bo nie masz o temacie bladego pojecia.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase 3 dniowy do oceny Split :)

Następny temat

WITAM potrzebuje pomocy Sogi

Fruzelina