SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW DO OCENKI :-)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2700

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 191
Cześć mam 16 lat 182cm wzrostu oraz ważę 69 kg. Chciał bym abyście ocenili mój plan który ułożyłem, wraz z innym użytkownikiem tego forum dodam iż dzisiaj zacząłem sobie ćwiczyć tym planem i wszystko było pomyślnie przeprowadzone mięśnie palą i czuję że dobrze dałem im popalić

FBW 3x W TYGODNIU

1. Przysiady z hantlami 3x 8-10
2. Wykroki 3x 8-10
3. Podciąganie hantli w opadzie (chodzi o plecy) 3x10
4. Podciąganie na drążku 3x3-4
5. Pompki klasyczne 3x10-12
6. Rozpiętki hantlami 3x10-12
7. Pompki tyłem 2x10
8. Wyciskanie hantli (barki) 3x10
9. Uginanie ramion w podporze o kolano (bajceps) 3x10
10. Łydki wspięcia na 1 nodze 3x20


Nie wiem czy w tym planie coś zmienić? może dodać wyciskanie hantli ? Pytanie jeszcze odnośnie tego planu czy nie zahamuje mi wzrostu ?
Chcę jeszcze urosnąć i dlatego pytam dodam że oprócz kosza mam treningi boksu :) i chciałem też się dowiedzieć czy taki plan nie zaszkodzi mi / nie zmniejszy mojej szybkości itd... kurczę mam obawy pomóżta

Oprócz tego planu co 2 dzień planuje się rozciągać oraz ćwiczyć brzuch w ten sam dzień...

1. Streching
2. Brzuch :
- scyzoryki 3x50
- brzuszki 3x30
- unoszenie nóg w górę 2x20

Oceniajcie będę wdzięczny za pomoc ! najbardziej mi zależy czy w planie coś trzeba zmienić ? oraz czy nie zahamuje mojej pracy na treningach/wzrost/szybkość ... dieta jest jak najbardziej

Zmieniony przez - BCELTICSPRIDE w dniu 2011-11-27 17:17:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Poręcze do pompek, drązek, osobne stojaki żeby można było zrobić np. przysiady, sztangą, sztangielki i duzo obciążenia, wystarczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Masz jakieś problemy zdrowotne ? Ile razy w tygodniu i jak intensywne masz treningi ? Siłownia nie hamuje wzrostu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 191
Noszę okulary krótkowzroczność wada stosunkowo mała nie cały 1 diopri / boks 2x prywatnie koszykówka to moje hobby nie gram w klubie, natomiast w wolnym czasie wynajmę hale i trenuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 191
Chodzi mi też właściwie żeby zwiększyć dynamike/siłe ... tymi ćwiczeniami siłę powinienem zwiększyć natomiast nie wiem jak z dynamiką
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
Siłownia nie hamuję a nawet może pomóc;) Są odpowiednie plany pod wyskok, skupiłbym się na przysiadach. Masz dostęp do siłowni ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 191
Peepeek na tą chwile własnie nie bardzo dysponuje domowym sprzęcikiem póki co... na siłownie planuje sie zapisać lecz to nastąpi za jakieś 2 lata przysiady jak najbardziej mi pasują :) chciał bym też dzięki nim zwiększyć swój wyskok ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 191
zastanawiam się nad poręczami do pompek/ mam takie uchwyty to na nich robię pompki, podobno zakres ruchu zwiększają ;) natomiast te może i bym kupił, ale to za jakiś czas... a co by opłacało się kupić jeszcze? oprócz ławki bo na nią niestety nie mam miejsca ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
Pod plan domatora Ci wystarczy, z pewnością z czasem obciążenie.
1. Przysiady z hantlami 3x 8-10 ok
2. Wykroki 3x 8-10 ok
3. Podciąganie hantli w opadzie (chodzi o plecy) 3x10 wiosłowanie?ok
4. Podciąganie na drążku 3x3-4 dodaj więcej,
5. Pompki klasyczne 3x10-12
6. Rozpiętki hantlami 3x10-12
7. Pompki tyłem 2x10 daj 3x 10
8. Wyciskanie hantli (barki) 3x10
9. Uginanie ramion w podporze o kolano (bajceps) 3x10
10. Łydki wspięcia na 1 nodze 3x20

Wyciskanie hantelek stojąc możesz dodać na barki:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 191
Stojąc właśnie nie chcę dawać, bo to chyba szkodzi trochę na kręgosłup ? wole siedząc ;) nie że leń to mówisz że ćwiczonka są okej a co do obciążenia wiadomo mam pod dostatkiem, zabraknie kupie ;) a jeszcze nie znam odpowiedzi na wszystkie pytania... z tą dynamiką/szybkością itd.... nic sprawy nie pogorszę? ;) jak trenuje właśnie kosz i boks to ten plan raczej w 100% będzie na tak ? :)


Zmieniony przez - BCELTICSPRIDE w dniu 2011-11-27 17:54:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
Jeśli ćwiczysz poprawnie to niic się nie stanie, pas może pomóc aczkolwiek lepiej ćwiczyć i wzacniac ledzwia. MOżesz robić MC dla wzmocnienie;) NIe pogorszysz, im wieksza masa zazwyczaj jest ta mniejsza szybkosc ale przy takim intensywnym tygodniu nie grozi Ci to;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 191
peepeek oto chodziło Sga masz jak nic :) a czy mógł byś mi jeszcze na coś odpowiedzieć? mianowicie jak będę robił przysiady wykroki ćwiczył łydki to wyskok powinien się poprawić?? no i jaki sprzęcik oprócz ławki mógł bym dokupić do domu ? :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta+FBW

Następny temat

Dieta redukcyjna + ćwiczenia + porady/ wskazówki Proszę o pomoc

Water