SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW 5x5 do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2178

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3337
StPierre:

Nie wiem czy zrozumiales o co chodzi. Nowicjusz JEST W STANIE robic siady 3x w tygodniu i na kazdym treningu dodawac kg. Majac rekord 60 kg na przysiad, przeskoczenie na siad z 80 kg jest latwe, jestes poczatkujacy, "wchodzi Ci"... Sprobuj to zrobic, ze 150kg na 170kg w tym samym czasie... Poczatkujacemu sila rosnie szybciej, stad jest on w stanie szybko bic nowe rekordy, i jednoczesnie dodawac kg na kazdej sesji. Organizm adaptuje sie do tego, wytrzymuje to. Potem (gdy mozesz przysiasc z 150% swojej wagi) traci to sens: zeby ruszyc sile, robisz mniej siadów w tygodniu, ale z wiekszym ciezarem


DrSTRONG: nie, nie, nie. O tak, chce ich sprobowac, ale PÓŹNIEJ, kiedy pomysly Mehdiego przestana dzialac,ale niepredko... Zaczne szukac innych wersji 5x5 kiedy ta przestanie dzialas, hard deloady nie dadza progresu etc. Wtedy bede myslal. Teraz zostaje przy wersji najprostszej, minimalistycznej i skutecznej. 5x5 by stronglifts.com

Zmieniony przez - jedigrom w dniu 2008-07-21 22:51:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 347 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 22171
_Knife_

Dla mnie 1 seria MC to nieporozumienie - muszę rozgrzewki samej zrobić ze 3 serie by do czegokolwiek odczuwalnego podejść

a ooczywiscie 1x5 jest podane nie wliczajac rozgrzewki.

Pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5957
dokładnie, przed jedną roboczą serią, musisz zrobić ze co najmniej 2 serie rozgrzewkowe (np. 50% i 75% ciężaru docelowego)

co do dobierania ciężaru początkowego na ten plan, to po prostu mierzymy swoje 5powt max dla tych ćwiczeń, i zaczynamy z ciężarem o 30% mniejszym. (70% ciężaru dla 5powt max).
progresja 2.5kg na każdą sesje, w przysiadach i MC można dodawać po 5kg.

aha i p-lan w orginale wygląda tak:
1. przysiad 5x5
2. wyciskanie na płaskiej 5x5
3. wiosłowanie sztangą w opadzie 5x5
4. pompki na poręczach 3x max

Plan B
1. przysiad 5x5
2. wyciskanie sztangi stojąc 5x5
3. MC 1x5
4. drążek 3x max

Zmieniony przez - fighter545 w dniu 2008-07-22 13:42:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3337
W przysiadach 2.5 kg jak wszedzie, w MC po 5 kg, jak cos. Wydaje mi sie ze potem progres (jak staje sie ciezko) mozna jeszcze zmniejszyc nawet do 1kg, aby tylko isc do przodu z kazdym treningiem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak partie mięśni podczas ćwiczeń?

Następny temat

jakie partie mięśni mogę łączyć podczas ćwiczeń?

Water