SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW 5x5 TRAKTORA OCENA

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2058

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Waga

80

Wzrost

182

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

7 miesiecy

Uprawiane inne sporty

wf w szkole

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

ławka+drazek+atlas+hantle+sztangi proste łamane+porecze

Dieta

Dieta jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Nie ma

Zażywane suplementy

Kreatyna Mono UNIVERSAL+Isolat Hi teca+Carbo

Ostatnio przerabiany plan

Split 4 dniowy

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad-50kg mc-100kg wl-70kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 219 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1504
Wiec mam kilka pytan mam ten plan:

A:B: czyli 2 razy w tygodniu wykonywac ten plan czyli zalozmy wtorek piatek? czy jak bo nie czaje
Jak powinna wygladac rozgrzewka?
Czy na cykl masowy z kreatyna mono prawidlowy bd ten plan?



A:
Przysiady 5x5
wyciskanie stojac(Jak to robic sprzed klatki czy zza karku mozna siedzaC?) 5x5
mc klasyk 5x5(piramida plaska)
podciaganie 3x max jakies 5 razy reszta z pomoca kolegi
lydki lub brzuch łydki wspiecia na palce 5x5 brzuch unoszenie tlowia na lawce skosnej 5x 25

B:
przysiad 5x5
wyciskanie lezac 5x5
wioslowanie 5x5
pompki odwrotne 3x max
brzuch lub lydki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 166 Napisanych postów 4456 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65712
Moze byc trzy razy w tygodniu, wtedy robisz poprostu na przemian A i B.
Rozgrzewka to najpierw cwiczenia przyspieszajace krazenie krwi i rozgrzewajace czyli wymachy/krecenie ramionami, skrety tulowia, sklony itd Podchodzac do danego cwiczenia wykonujesz dalsza czesc rozgrzewki w postaci wykonania danego cwiczenia z mniejszym obciazeniem i wieksza iloscia powtorzen niz w seriach roboczych.

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 211 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28941
Mocno się nie dotrenujesz. Wrzuć sobie splita push and pull. To nie jest plan, który w pełni wykorzysta potencjał kreatyny. Jeśli chcesz masę, nie polecam, jeśli ogólną sprawność pod piłkę nożną możesz zostawić, ale w końcu chciałeś masy. Tylko przyłóż się do odżywiania i regeneracji, bo to jest główny czynnik, pozwalający rosnąć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 166 Napisanych postów 4456 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65712
Wg mnie powinien olac kretke, zajac sie miska i przylozyc do FBW ktore podal.

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 219 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1504
mam juz krete szkoda zeby sie zmarnowala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 166 Napisanych postów 4456 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65712
Nie zmarnuje sie bo ma dlugi termin do spozycia. Zrozum, ze teraz jesli sie przylozysz to bedziesz mial takie efekty jak na kretce. Carbo tez odpusc, lepiej Ci wyjdzie jak dasz po treningu banana.
Skup sie na trenie ktory wkleiles a na prawde bedziesz zadowolony.
Podam Ci przyklad, pomagam teraz chlopakowi w Twoim wieku, tez na poczatku narzekal na ten plan bo nie byl w stanie podciagnac sie ani razu. Kazalem mu robic oszukane powtorzenia byle by sie podciagal. Minal miesiac i spokojnie robi 3 serie 5 powtorzen i jest z tego mega dumny :)

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 219 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1504
a słuchaj załóżmy na klate podnosze max 70kg czyli na 5 powtorzen 60kg styknie mam odrazu od 60kg zaczac 5 razy machac? czy taka piramide zalozmy 25kg, 45kg,55kg,60kg,60kg? bo nie czaje na jakim ciężarze wykonywac te cwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 166 Napisanych postów 4456 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65712
Jesli masz na 5powt to 60kg to zrob tak: 1s = 40, 2s = 45, 3s = 50, 4s = 55, 5s = 60. Jesli poprawnie (czyli technicznie i bez walka zadnych) wykonasz to co napisalem wyzej to na nastepnym treningu zaczynasz od 42.5. druga seria 47.5 itd

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 219 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1504
kreatyne odpuscic bo nastepna kupic to nie problem,a jak jest to efekt moze bd lepszy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 219 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1504
podbijam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 308 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3400
Sdl
a słuchaj załóżmy na klate podnosze max 70kg czyli na 5 powtorzen 60kg styknie mam odrazu od 60kg zaczac 5 razy machac? czy taka piramide zalozmy 25kg, 45kg,55kg,60kg,60kg? bo nie czaje na jakim ciężarze wykonywac te cwiczenia


WSZYSKIE CWICZENIA ROBISZ STALYM CIEZAREM WE WSZYSTKICH SERIACH Z WYJATKIEM MARTWEGO CIAGU !
jedyne cwiczenie ktore robisz piramida!

Znalazł podziemny klub walki, on stał się jego domem.
Zamienił codzienny cug w martwy ciąg i ciężki worek.
To pierwsza z rund w starciu, by głód zmienić w nienawiść.
Wiedział, że tylko bóg i ból mogą go zbawić.
Tylko pot, krew i łzy czyściły jego organizm.
Potem nocleg, gdzie sny dręczyły jak omamy.
Życie nocne i syf wciągały swymi szponami,
lecz on sportem już żył, wiedział, że zda egzamin.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z klatka piersiowa/Ogolna estetyka sylwetki

Następny temat

Kilka pytań

Fruzelina