SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW. Co poprawic.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 783

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 766
Witam
Za radami drsquat ulozylem sobie taki trening. Jestem poczatkujacy i cel to masa. Jak ktos moze to niech go oceni i ewntualnie napisze swoje korekty


1. Przysiady ze sztanga 3s

2. Martwy ciag 3s
Czym moglbym zastapic martwy ciag?? Bo to chyba nie jest dla poczatkujacych, a to sa moje pierwsze dni na silowni a poza tym mam troche krzywe plecy i zanim bym to robil to wolalbym je naprostowac bo robie troche garba przy ciagu. Lawka rzymska bedzie dobra na poczatek np przez 6 tygodni zamiast ciagu??

3. Wyciaskanie sztangi plasko 2s
4. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 1s

5. Wioslowanie w opadzie sztangielek 2s

6. Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 2s

7. Podciaganie na drazku 2s
I czym zastapic podciaganie na drazku bo narazie nie moge sie podnies za duzo razy. Czy Ściagnanie drazka wyciagu siedzac bedzie dobre??

Aha i czy dobrze ustalilem ilosc serii i po ile dawac powtorzen w kazdej serii. Bede cwiczyl 3 razy w tygodniu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13688
bo robie troche garba przy ciagu
człowieku nakładaj mniej




3. Wyciaskanie sztangi plasko 3s
6. Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 2s(nie darady zmienić na wyciskanie sztangi zprzed głowy)
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 2s
2. Martwy ciag 2s
5. Wioslowanie w opadzie sztangielek 2s
uginanie ramion stojąc ze sztangą podchwytem 2 s 15 ruchów
1. Przysiady ze sztanga 3s
wspięcia na palce
Aha i czy dobrze ustalilem ilosc serii i po ile dawac powtorzen w kazdej serii. Bede cwiczyl 3 razy w tygodniu.

masz trening A a trening B

Zmieniony przez - zabisko w dniu 2008-03-15 21:38:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
1. Przysiady ze sztanga 3s

2. Martwy ciag 3s
Czym moglbym zastapic martwy ciag?? Bo to chyba nie jest dla poczatkujacych, a to sa moje pierwsze dni na silowni a poza tym mam troche krzywe plecy i zanim bym to robil to wolalbym je naprostowac bo robie troche garba przy ciagu. Lawka rzymska bedzie dobra na poczatek np przez 6 tygodni zamiast ciagu??
daj mniejszy ciężar i kontroluj plecy... nie wyprostujesz pleców w 6 tygodni więc zamiennik będzie zbędny, a lepiej te 6 tygodni poświęcić na opanowanie techniki MC... na prawdę...
3. Wyciaskanie sztangi plasko 2s 3s
4. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 1s wywal... !

5. Wioslowanie w opadzie sztangielek 2s wywal

6. Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 2s wyciskanie sztangi stojąc... 3s

7. Podciaganie na drazku 2s 3s
I czym zastapic podciaganie na drazku bo narazie nie moge sie podnies za duzo razy. Czy Ściagnanie drazka wyciagu siedzac bedzie dobre?? sciąganie nie zastapi drązka... jezeli koniecznie chcesz uniknąc podciągania to daj to wiosłowanie ale sztangą 3s

To by było na tyle...

Zmieniony przez - adzik123 w dniu 2008-03-15 21:43:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 326 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3237
franke12

1. Przysiady ze sztanga 3s OK(wiadomo!)

2. Martwy ciag 3s
Czym moglbym zastapic martwy ciag?? Bo to chyba nie jest dla poczatkujacych, a to sa moje pierwsze dni na silowni a poza tym mam troche krzywe plecy i zanim bym to robil to wolalbym je naprostowac bo robie troche garba przy ciagu. Lawka rzymska bedzie dobra na poczatek np przez 6 tygodni zamiast ciagu??
NIE PRZYPOMINAM SOBIE,ABYM W PROGRAMIE WPROWADZAJACYM DAL-ZARAZ PO PRZYSIADACH-IDENTYCZNE DO TEGO CWICZENIE JAKIM JEST KLASYCZNY MC.
PISZ DOKLADNIEJ
JEST PODANA WERSJA RUMUNSKA,CZYLI CWICZENIE NA TYLNA CZESC UDA.
ZACZNIJ OD GRYFU I SKUP SIE NA TECHNICE.

3. Wyciaskanie sztangi plasko 2s OK ale 3s
4. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 1s DO KOSZA

5. Wioslowanie w opadzie sztangielek 2s

6. Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 2s CO TO K... JEST!?GDZIE WYCISKANIE?

7. Podciaganie na drazku 2s OK ale 3s
I czym zastapic podciaganie na drazku bo narazie nie moge sie podnies za duzo razy. Czy Ściagnanie drazka wyciagu siedzac bedzie dobre??
NICZYM.MECZYSZ SIE DALEJ NA DRAZKU.(to kwestia czasu i zaraz bedziesz ciezar dowieszal)

pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan...

Następny temat

czy ten trening na brzuch bedzie dobry ?

Fruzelina