SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Exstensor wpc 80% vs Trec whey protein 80%

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2397

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Cze ktory supl jest lepszy bo ceny maja podobne a z jakoscia to nie wiem zastanawiam sie nad kupnem i wacham sie miedzy tymi serwatkami(no chyba ze ovo potanial to kupie ovo na noc)
Z gory dzieki za odp.

////ZAZU Zycie jest zbytk krotkie aby byc malym i slabym ZAZU\\\\
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94172
Ovo to podrożało.
Jeśli chodzi o te serwatki to moim zdaniem są podobne, tyle że Trec WPC smakowy ma mniej białka (73%) a bezsmakowy tyle samo co Extensor.
Kieruj się ceną i wielkością opakowania jakie potrzebujesz.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ok dzieki SON
A jakiego gainera bys mi doradzil z tych co wymienie
-Mass Gainer American Muscle
-Mass Sci'tec
-Whey Gainer Nutrend
-Mass Gain Hi'tec
-Super Gain 4100
Chodzi ktory ma najlepszy sklad.Z tego co widzialem to nutrend i Mlo maja dobry sklad moze sie myle niech fachowiec sie wypowie:):)A podobno ovo stanialo przynajmniej u Hessego

////ZAZU Zycie jest zbytk krotkie aby byc malym i slabym ZAZU\\\\
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 43039
Ja bym wybrał Trec'a.
Masz do wyboru smakowe i bezsmakowe białko za 94 i 104 zł za 1,5kg.
Te promocyjne ceny chyba powoli się kończą.

Doradca w dziale suplementacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
danone a co powiesz o tych gainerach czy moze wiesz cos o ovopolu(bo podobno spadl u hossego przynajmniej)

////ZAZU Zycie jest zbytk krotkie aby byc malym i slabym ZAZU\\\\
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 43039
O ovopolu nic nie wiem.
Gainery raczej z dolnej półki.
-Mass Gainer American Muscle-nie wiem jakie ma węgle-cenowo jest ok
-Mass Sci'tec-mało białka i cenowo słabo
-Whey Gainer Nutrend-słabe węglowodany,cena ok
-Mass Gain Hi'tec-cena ok,jakość średnia-nie znam szczegółów
-Super Gain 4100-cena super,ale bardzo mało białka

Jeśli jesteś bardzo szczupły, to weź hi-tec'a lub nutrenda.
Pomyśl o masówce mass xxl z trec'a-ma lepsze węgle, a cena ok.

Doradca w dziale suplementacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94172
Wchłanialność węglowodanów w obecności białek i tak się spowalnia więc na węgle w gainerach tak bardzo bym nie patrzył.
Z tych które wymieniłeś wziąłbym Nutrenda.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ok
Dzieki za porady.Tez myslelem albo o hi'tecu albo o Nutrendzie.Jak bede juz mial kupowac to sie zdecyduje bardziej.Hi'tec ma wicej bialka iz Nutrend a Nutrend ma lepsze aminokwasy cos bedzie trzbea wybrac

////ZAZU Zycie jest zbytk krotkie aby byc malym i slabym ZAZU\\\\
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1716 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13338
a jak stoją cenowo te dwa białka wymienione w temacie ? za 2,5 kg ?



pozdrawiam
+Cahir+

pozdrawiam
+Cahir+

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94172
Extensor kosztuje 57 zł za 1kg a Trec bezsmakowy 94 zł za 1,5 kg

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1716 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13338
W jaki sposób moge zamówić to białko u Ciebie (2kg) ? I jak z wpłacaniem pieniędzy ? Na konto czy przy odbiorze ?



pozdrawiam
+Cahir+

pozdrawiam
+Cahir+

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Amino

Następny temat

PEPTYD czy gluta?

nutloveb