SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ektomorfik 50kg - wszystko od podstaw.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 795

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 16 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 148
Witam, chce zaczac trenowac, mam dosc bycia chuderlakiem
Mam 16 lat, w lipcu 17.
wzrost to 167cm
waga? 50kg, 49 cos takiego.
kondycji aktualnie nie mam prawie wcale. kiedys moglem biegac ile chcialem :(
Jestem ektomorfikiem, pochlaniam tony jedzenia ale to na nic, waga sie nie zmienia.
Mam male mozliwosci finansowe, i jesli cwiczenia to juz wolalbym chodzic na silownie, w domu też moze byc,
Moim celem jest na poczatku wbicie masy, a potem jakies miesnie.
Czy moglibyscie mi ulozyc diete, jakis harmonogram cwiczen, jakies suplementy czy cos?Bardzo dziekuje z gory,
pozdrawiam ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7429 Napisanych postów 147442 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1175156
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 16 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 148
Ale ja chcialbym cos pod sieibe, jakas tania diete,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 16 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 148
Tania diete, harmonogram,
i na ektomorfika bo tam widze na normalne osoby, ja zjadam na prawde duzo i to co tam jest to i tak za malo dla mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 16 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 148
Mysle, ze warto dodac, ze nie skonczylem dojrzewania.
Jestem w srodkowej fazie, jestem w okresie mutacji i te sprawy
Poszukuje waszych porad :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7429 Napisanych postów 147442 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1175156
zlicz wszytsko co zjadasz w ciagu dnia, ropisz tutaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 16 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 148
No normalnie to o 8 rano jakies 2 kanapki z szynka, serem, sniadanko takie w szkole,
o 11;40 jem znowu, jakies paczki, potem wracam do domu o 15;30 na obiad, a potem - random
podjadam wszystko i ciagle
Kolacje niestety jem nierowno, czasem o 24, czasem 22 ale zazwyczaj tosty z szynka i serem, takze taki gruby styl zycia, ale czas to zmienic, racja? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7429 Napisanych postów 147442 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1175156
racja, niestety jesz bardzo malo i glownie malo wartosciowe pokarmy wiec nic dziwnego, ze jestes nadal szczuply;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 1557 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 24901
Jesz bardzo mało wbrew pozorom tak jak UP napisał. Ja w śniadaniu mam prawie tyle kalorii co Ty przez cały dzień. Tez jestem ekto i mialem ten problem kiedy bylem w twoim wieku wazylem 68kg (obwód pasa 74) przy wzroscie 180-182cm. Ale zacząłem ostro ćwiczyć i bardzo duzo jesc (5000kcal+ dziennie) Przez 4 miesiace (okres Masy) dobilem do 92 kg(obwód pasa 89) najwiecej (oczywiscie tluszcz mial w tym spory udział) potem zacząłem redukcje do 74,3 kg (pas zrzucilem do 72,3cm). Więc dam Ci taka rade jedz ile dasz w siebie rade wlozyc ale pamietaj o 3 podstawowych posilkach Sniadanie: jak najwiecej kalori ja np jem okolo 2000 w postaci shake z płatków owsianych slonecznika wiórek kokosowych mleko 500ml i kakao niekiedy odzywka i banan do tego. Przed treningiem kurczak z ryzem i po treningu również (Przed brazowy a po biały) dobij sobie do okolo 7-8g/na kg masy ciala( Weglowodany) z 1,8g/Kg (białko) i z 1g-1,5g/kg (Tłuszcze). Dołóż do tego dobry trening na mase i zaczniesz rosnac jak glupi ;p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejne pytania co do if :P

Następny temat

krzyżowanie linek na bramce

Masa