SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ekspert Tomek Pabiniak Pomaga i Udziela Rad

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 68856

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
to chyba po tym co piszesz to nie redukcja tylko walka z nadwaga!!!!! to rzeczywiscie przyda sie sporo ruchu, bieznia, rower basen jak najbardziej, do tego posilki regularne nizbyt bogate w weglowodany i sporo tego ruchu!!!!!
wiesz co z tym makaronem to ja np kupuje go w almie.... glutamina to wazny srodek o dzialaniu antykatabolicznym czyli taka ochrona dla twoich miesni... ale z tego co mowiles to ja bym postwil na diete i ruch w pozniejszym etapie dodal suplementacje!!!!
co do tego ile czasu potrzeba na zrobiebnie formy to nie ma takiego odnosnika... to zalezy od ciezkiej pracy jaka poswiecisz na ksztaltowanie swojej sylwetki!!!! ale prpfesjonalnie kulturystyka zajmuje sie od 2006 roku!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
kyr1 i davidooo nie ma na to tak naprawde cwczenia cud.... ale postaram sie napisac kilka sposobow dzieki czemu moze sie cos ruszyc chociaz pmietajcie ze kazdy zawodnik czy sredniozaawansowany czy zawodowiec ma jakis slabszy pkt i ciezko sie prcuje zeby bylo inaczej !!!!!
1. robcie trening w super seriach (trening biceps triceps razem) na przemian cwiczenie na biceps i odrazu bez przerwy na triceps!!!!
2. trning na slabsza grupe mozna zrbic w okresie budowania masy 2 razy w tyg nie przez caly czas tylko przez cykl budowy masy
3. jeden trening normalny 3 cwiczenia ..... drugi np jedno cwiczenie ale 10-12 serii staly ciezar w pierwszej serii zaczynasz od 12 ruchow a w ostatniej zobaczysz jak bedzie...
poprobujcie moze bedzie lepiej mam nadzieje ze troche tak!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 111
No i masz, przecież nie wspomniałem o najważniejszym, moja sylwetka to totalny flak mega otłuszczony, ahhh pewnie przez to tyle kłopotów z interpretacją ;/
A Alme mam w Starym Browarze, w sumie bardzo blisko, wlecę niebawem i się rozejrzę, z formą to ze spokojem, teraz cel to spalenie ile się da syfu który mnie obciąża i truje.
Od poniedziałku pełen rygor dieta + ćwiczenia, do roboty już nie uczęszczam stąd mój cel - 15 kg, to cel a z nimi różnie bywa, czas pokaże jak to wyjdzie, mało mięśni = małe spalanie, ale sam jestem ciekaw, zrobię sobie foto obecnie bo mam 103.9kg i po jakimś czasie kolejne dla porównania i zamieszczę tutaj, bo pewnie wiele osób ma podobny kłopot i może to ich zmotywuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
raczej tutaj czescie pisza osoby ktore probuja nabac masy, albo robia rdukcje a nie chca tracic miesni!!!! u ciebie jest troche inna sprawa!!! ale pisz co jakis czas o postepach!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 130 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5149
Witaj Tomku!! Staram się trzymać dietę ale z tym jest róznie. Często szamałem na noc ser biały+oliwa i po jakimś czasie na sen ZMB. Teraz z racji późnego treningu jem prawie na noc ryż biały+cyc a na noc ZMB. Chodzi o to że wstając rano po zjedzeniu wieczorem ryżu czuję się jak "nabity szczypior" mieśnie są twarde itp a po zjedzeniu na noc sera czuje się jak "wyschnięty szczypior" hehe. Od czego to zalezy jak sądzisz? Wydaje mi się ze ser na noc to dla mnie nie ta baja i zastosuje owsiane z białkiem. PZdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23
Powitać Mistrza! :) Tomku moim słabym punktem są ramiona i klatka piersiowa. Wzrost-170cm waga 52kg. Marzy mnie się przybrać na masie 10kg i więcej(w tym nabić "trochę" mięśni)w wyżej wymienionych partiach. Zamierzam się wziąść za siebie suchara. Kupiłem kreatynę micronized 200 mesh, białko serwatkowe i proszę o jakąś radę co jeszcze do tego dokupić. A poza tym proszę o kilka wskazówek odnośnie treningów i diety aby uzyskać dobre rezultaty. Życzę wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam!

NSNP!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
keniou wiesz trenujesz pozno i pozniej uzupelniasz glikogen bardzo bogatym posilkiem ktory wolno sie uwalnia mysle ze to dlatego i teraz wiesz co dla ciebie lepsze!!!! wlasnie o to chodzi w tym sporcie zeby poznac swoj organizm nie zawsze korzystac ze schematowbo jezeli one zawsze by sie sprawdzaly wszyscy korzystali by z jednego!!!! pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
czesc Maly07 !!!! moim zdaniem ogolnie powinienes poprawic mase miesniowa 52kg wiec ciezko mysle mowic tutaj o slabych czy mocnych stronach, bo domyslam sie ze to poczatek przygody z silownia!!! co do treningu na oporne grupy jak przeczytasz kilka odpowiedzi w gore na tej samej stronie (to radzilem jak poprawic rece wiec mozesz sprobowac tego sposobu do "slabych" partii)!!! co do diety na poczatku jedz czesto co 3 godziny staraj sie jesc, jezeli poczatek przygody nie rzucaj sie na strasznie rygorystyczna diete bo za szybko mozesz zrezygnowac !!! n a stronie 49 pisalem komus co w diecie zawodnika powinno byc jakie zrodlo wegli tluszczy i bialka !!! mysle ze smialo mozesz z tego skorzystac, ale polecam zebys nie robil na poczatku tego zbyt rygorystycznie !!!! pozdrawiam!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1998
Witam Tomku !

Ponownie ja Mam nadzieję,że pamiętasz.Redukcja

Miesiąc minął,Dieta trzymana w 100%, efekty są ale chciałbym coś jeszcze zmienić,poprawić,lubię co jakiś czas zmieniać coś w diecie,żeby zdobywać nowe cenne doświadczenia.I teraz mam pytanie bo znowu chciałbym uciąć trochę węgli zastąpiając je całkowicie tłuszczem z orzechów laskowych .
Tak będzie wyglądała zmiana :
Pierwszy posiłek :
Kasza jęczmienna z serkiem wiejskim i startym jabłkiem
4 jaja
KCAL : około
900 kcal
10.00
Drugi posiłek (w szkole)
Dwie podwójne kanapki chleba razowego skropione oliwą z oliwek,chuda wędlina : Mam zamiar to zmienić na : 50 gram orzechów laskowych (320 kcal) + 100 g piersi z kurczaka(100kcal). Może być ?
13:30
Trzeci posiłek,a zarazem przedtreningowy :
Trzy podwójne kanapki chleba razowego skropione oliwą,chuda wędlina .
DWA POSIŁKI : OK 1000 kcal
POSIŁEK POTRENINGOWY ok.18.00
Kasza jęczmienna 50g , pierś z kurczaka 120 g
POSIŁEK NASTĘPNY 20:00
Kasza jęczmienna 50g,pierś z kurczaka 120 g
Około 550 kcal
Posiłek ''przed snem'' 22.00
Twaróg 200 g oliwa 10 g - około 290 kcal

Podaje znowu całą dietę bo z pewnością nie pamiętasz jej dokładnie,a chcę żebyś miał dokładny wgląd w dietę.
Jak widać po takiej zamianie węgle zostaną tylko w śniadaniu i w posiłkach okołotreningowych.Kalorii nie zmniejszam,ponieważ idzie narazie ładnie,tym bardziej wiadomo jak to jest na moim poziomie nic do grama nie ma obliczone raz zjem 120 g piersi,raz 150 tak więc nie ma sensu
Co o tym sądzisz ?
Oczywiście warzyw w posiłkach bez węgli jem dużo (w większości jest to kapusta pekińska).

Tutaj małe porównanie po niecałych 4 tygodniach :
http://img151.imageshack.us/img151/4787/dsc01283d.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/7014/dsc01166e.jpg

http://img214.imageshack.us/img214/633/dsc01284kv.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/5671/dsc01169g.jpg

Pozdrawiam !

Zmieniony przez - f160 w dniu 2010-03-21 13:40:17

''To brak wiary w siebie sprawia,że ludzie boją się podejmować wyzwania.Ja w siebie wierzę.''

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
jezli lubisz kombinowac i bawic sie dieta to probuj!!! mysle ze nigdy nikt nie powie Ci co bedzie dla Ciebie lepsze wkoncu to Ty najlepiej powinienes znac swoj organizm!!!!!
ja mam taka zasade jezeli cos robie i jestem zadowolony to nie kombinuje zeby nie przedobrzyc!!! ale widze ze Ty lubisz wiec smialo!!! i powodzenia zycze!!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Hyperfusion z czym mieszac..

Następny temat

x-pump mdlosci

Fruzelina