SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Efekty treningu - co robie zle

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1188

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Odżywianie i Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 91
Cześć. Jestem nowa
Chciałabym dowiedzieć się czy aby robię wszystko dobrze. Na siłownię zaczęłam chodzić ok 7 lat temu ale na początku nie miałam większego pojęcia- raczej biegalam i robiłam lekki trening silowy, potem kontuzja (zmasakrowane kolano) brak czasu itd i tak od 2/3 lat wracam spowrotem - miesiąc chodzę miesiąc przerwy... teraz od ok 3 miesięcy już mi się sytuacja życiowa ustabilizowala i chodzę regularnie ok 3 - 4 razy w tygodniu.
Robię trening silowy ok godzinę i 10 minut, 4 serie po 10 powtórzeń - ciezary bez szału ale dla przybliżenia w okolicach np. Klata 35 kg, martwy 45kg, biceps 6kg, sciaganie na wasko 35kg, mniej więcej tak to wygląda. Nie ćwiczę aerobow bo nie lubię, w dni nietreningowe rozciągam się, codziennie robię też plank i poranna joge- jeden dzień reset. Mam raczej mało aktywności w ciągu dnia, nie lubię też chodzić bez celu żeby kroki nabijac, raczej jeżdżę wszędzie rowerem
Dieta moja to bialko 30%, tłuszcz 30% węgla 40% - jem zdrowo, nie lubię słodyczy za bardzo i nie pijam napojów słodkich , fast food - oczywiście raz na ok 2-3 miesiące lubię zjeść pizze.
Dobra może przejdę do pytań
Z założenia chciałam jeść 1800 kcal ale mam problem z odbiciem i przeważnie kończy się na ok 1600 (Jak dobrze pójdzieie)
Jadłospis- mniej wicej
Śniadanie ok 12/13 - dwie kromki chleba z ziarnami (piekę sama) z pieczonym mięsem, do tego jakieś jajo lub dwa, i tona warzyw, czasem podjem arbuza lub bialko popije żeby podbić kalori- no ale ciężko się ruszyć po takiej uczcie
Obiad (z założenia o 16) tu pojawia się zupa - często nie jestem głodna A zupy mam tresciwe więc albo pomine, albo się przejem, albo nie dojem kolacji...
Kolacja ok 19/20 - w zależności czego mi brakuje w rozkladzie ale różnie- czasami ryz, makaron, mięsko, twarożek z warzywami, salatka, ogólnie dużo warzyw.
- czy jeżeli nie dojem to będzie miało to zły wpływ na sylwetke? Czy jeść na siłę?
Rano nie jem bo nie lubię, wstaje o 6 idę na trening i zanim ogarnę swoje sprawy to mam czas w południe.
Dodatkowo wpada dzień czasami dwa w tygodniu z niską kalorycznoscia - Tak reaguje na stres nic nie poradze. ( ale nie rzucam się po nim na szame).
Druga rzecz na którą próbuje znaleźć odpowiedź to opuchlizna po treningu - właśnie od dwóch miesięcy waga wacha się - dwa w górę dwa w dół... często czuję się opuchnięta po treningu (czasami nawet do 3 dni) i pomimo że czuje mięśnie to są one zalane - staram się przeczekac no ale ile można... Co mogłoby mi pomóc, zastanawiam się czy wprowadzić z dwa razy w tygodniu interwały na orbitreku... staram się pić więcej wody (ok2- 2.5 l dziennie).
Czy popełniłam jakieś radykalne błędy? Macie jakieś sugestie?
Mam 31 lat, 166 wzrostu i 67 kg
Talia - 71
Brzuch - 83
Biodra - 101
Udo - 59
Łydka- 38
Pomiary w najszerszych miejscach

Chciałabym nieznacznie schudnąć bo ok 3- 4 cm z podanych wymiarów, nie tracąc mięśni.

Czy mam przeczekać i zacznie spadać czy coś zmieniać? Aha jestem zdrowa ( poza alergiami)

Wiem że długi wpis ale chciałam być dokladna.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5868 Napisanych postów 13714 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 571708
Cześć.
Mogłabyś wrzucić przykładowy dzień diety w jakimś kalkulatorze? Np. w dzienniku żywieniowym potreningu? Ciezko się rozeznać tak z opisu. Fajnie że nie lubisz słodyczy:)
Jakieś zdjęcia pomogły by wyobrazić sobie sylwetke i ocenić bf...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 91
Używam myfitnes pal - Tak wyglądały mniej więcej ostatnie (te lepsze dni) w pozostałe trochę nie dojadlam, obliczam to bardziej tak podgladowo chciałabym uniknąć trzymania się co do grama... A co do zd hmmm no sama nie wiem może jutro dodam













...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 91
Używam myfitnes pal - Tak wyglądały mniej więcej ostatnie (te lepsze dni) w pozostałe trochę nie dojadlam, obliczam to bardziej tak podgladowo chciałabym uniknąć trzymania się co do grama... A co do zd hmmm no sama nie wiem może jutro dodam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4314 Napisanych postów 65719 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 691972
Bez wątpienia należy zwiększyć podaż kalorii. Jeżeli nie jesteś w stanie zjeść więcej, to podbijać tłuszcze. Nie odczujesz tego pod względem objętości.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 16921 Napisanych postów 16255 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 338092
dla kobiety trenującej 1800kcal to mało, policz zapotrzebowanie wg tego wzoru jest najbardziej bliski rzeczywistości
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html
przyjmujesz 2g białka i min. 1g tłuszczu na kg masy ciała, a reszta z węglowodanów
a dietę wstaw wg tego
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 91
Ok. Dzięki za odpowiedzi. Według kalkulatora wyszło mi 2010 kcal. W/B/T 35%/30%/35% czyli 175g węgli, 150g bialka, 78 gram tłuszczów - wygląda to sensowniej ale też hmmm potężnie... moje okno jest od ok 13 do 20 więc miałoby sens gdybym podniosła tluszcz do 40% kosztem białka na 25%? Czy taka ilość nie "zaleje" mnie jeszcze bardziej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5868 Napisanych postów 13714 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 571708
Krótkie to okno jak dla kobiety.... Może przy okazji większej ilości kalorii, wydłuż trochę?
Jakieś badania ostatnio robiłaś? Cukier, cholesterol, hormony?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 91
Postaram sie wydłużyć o jakieś 2h. Badania robiłam ok pół roku temu bo już denerwowalo mnie wtedy że pomimo dobrego jedzenia nie mam efektów, jestem kucharzem i wiem co jem, czasami porównuje do innych i może faktycznie nie za dużo ale różnorodnie, mało przetworzone nie tlusto... więc tak badania pod katem tarczycy u rodzinnego lekarza i cukier- dostałam odpowiedź, że wszystko w normie. patrząc jednak na wyniki cholesterol i jakiś współczynnik (nie pamiętam dokladnie) związany z wątroba lekko podwyższone. Ciśnienie mam przeważnie niskie- jeśli ma to znaczenie. Mam w planie wizytę u ginekologa w celu zrobienia badań.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5868 Napisanych postów 13714 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 571708
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 91
Ok poszukam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcje 2500-2600 kalorii do ocenki!

whey deli