SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Efekty redukcji po 3 miesiącach, kontynuacja redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1759

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1323
Witam,
Od 3 miesięcy jestem na redukcji, stosuję 4x w tygodniu FBW w warunkach domowych z użyciem hantli + 30 min bieganka po, oraz odpowiednią dietę na ujemnym bilansie kalorycznym. Przez te trzy miesiące zszedłem z wagi równej 85 kg na 77 kg, mój wzrost to 179 cm, jest też znaczna różnica w obwodach, załączam również zdjęcia do porównania. Dodam też, że przed rokiem zszedłem z wagi równej 108 kg (niestety przeprowadzonej z dobrą dietą, lecz bez treningu siłowego, samo bieganie) , po czym miałem kilkumiesięczną przerwę od cwiczeń i diety, i wróciłem do tego właśnie te 3 miesiące temu.

Zwracam się do was z takim zapytaniem czy powinienem w najbliższym czasie odpocząć od redukcji i wchodzić powoli na normalny bilans na jakiś czas i wrócić wtedy ponownie do redukcji, czy nie ma przeciwskazań, aby jeszcze schodzić nadal z wagi? Odnoszę lekkie wrażenie jakby efekty redukcji w ostatnim czasie trochę przyhamowały i dlatego może warto się na to zdecydować. Co możecie tutaj doradzić?

Chciałbym was również dopytać o ocenę mojej sylwetki, czy efekty po tych trzech miesiącach są w miarę okej, i czy dalsza redukcja pozwoli pozbyć się w większym stopniu tego sadła i tłuszczu na klatce piersiowej a być może jest to nadmiar skóry, z czym również staram się walczyć chociaż w jakimś małym stopniu przez masaże i smarowanie olejem kokosowym. Wygląda to w każdym bądź razie niezbyt dobrze.

Link do porównania sylwetki w trzech etapach - http://www.bankfotek.pl/image/2132061.jpeg


Z góry dziękuję za każdą odpowiedź
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4522 Napisanych postów 66763 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697188
Jeżeli redukcja trwała długo, to zdecydowanie należy wejść na dodatni bilans kaloryczny, co najmniej na miesiąc. Niestety widocznie są spore spadki mięśni w wyniku braku treningu silowego. Polecam bardziej się do niego przyłożyć. W domu hantlami niewiele można.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19680 Napisanych postów 18226 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346924
3 miesiące redukcji dla organizmu to taki wystarczający okres, bo już niezdrowo więcej ścinać kcal, ani nie można dokładać aktywności w nieskończoność, tym bardziej na deficycie, po takim okresie warto wejść na swoje zero na ok. 4 tygodnie może nawet lekki plus żeby organizm doszedł do siebie i po tym okresie znów można wchodzić na deficyt od tej puli zerowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 9 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 39
Długotrwała redukcja nie tylko szkodzi Twojemu zdrowiu fizycznemu ale też psychicznemu. Wejdź na dodatni bilans np na miesiąc jak pisze kolega wyżej i spróbuj wrócić na redu za 30 dni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1323
No właśnie niestety mam możliwość korzystania jedynie z treningu w warunkach domowych z hantlami żeliwnymi ze zmiennym obciążeniem.
I w takim razie będę powoli wracać na dodatni bilans na ten pewien czas, dziękuję wam bardzo za odpowiedź

Jeszcze tak tylko się dopytam, bo ważę te 77 kg przy 179 cm wzrostu, ale sylwetka wygląda strasznie nieciekawe przez ten brzuch i klatkę i mam wrażenie jakby to nie uległo jakimś ogromnym zmianom przez te 3 miesiące. Zapewne trochę tych problemów ze skórą mogę mieć w dalszym czasie, ale myślicie że jeszcze jakoś mega dużo tłuszczu może tam być tak na wasze oko, jak możecie w ogóle ocenić tą sylwetkę przy takich parametrach? Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 35 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407
Wyglądasz kiepsko przy tej wadze bo organizm potrzebuje czasu. I bardzo ważne jest to jak ćwiczysz. Same hantle to niestety mało. Możesz spróbować też treningu przy obciążeniu własnego ciała. Skąd blokada przed siłownią?

W trakcie kiedy organizm będzie odpoczywał od ujemnego bilansu, pomyśl o innych treningach i skup się na budowaniu suchej masy mięśniowej :) Całkiem możliwe że brzuch będzie wyglądał kiepsko, ale jak zbudujesz ramiona, plecy itp, to nieco "zgubisz" resztę.


Zmieniony przez - rasgrocek w dniu 2019-01-29 18:13:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1323
Na chwile obecną problem stanowi właśnie bardziej miejsce zamieszkania na "zadupiu" że tak powiem, chociaż za kilka miesięcy się to najprawdopodobniej zmieni i wtedy uderzam na siłownie, a chciałbym do tego czasu tak czy siak coś ze swoją sylwetką działać zamiast siedzieć bezczynnie.

I dziękuję bardzo za odpowiedź, bo zaciekawił mnie ten temat budowy suchej masy mięśniowej w moim przypadku, będzie to możliwe przy treningach z obciążeniem własnego ciała + te hantle żeby coś ruszyło? Mógłby ktoś podlinkować może jakimiś linkami odnośnie tego procesu, treningu itd? Bo niestety nie posiadam zbyt dużej wiedzy na ten temat, dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1323
Nie chciałem zakładać nowego tematu, a chciałbym się jeszcze upewnić odnośnie mojej sylwetki.
Patrząc na to jak ona wygląda w tym momencie mizernie przy tej wadze i tak długiej redukcji, gdzie są duże spadki mięśni, proponujecie abym wszedł na zerowy bilans na kilka tygodni i wrócił do redukcji, czy może mam wejść na zerowy bilans na pewien czas i dokładać ewentualnie jakieś kalorie, żeby trochę tych mięśni nabrać i dopiero wrócić na redukcję?
Chciałbym właśnie, aby coś ruszyło z tymi mięśniami bo tak schodzę z wagi cały czas a wyglądam fatalnie. Do treningów przyłożę się bardziej, a także już planuje inwestycję w więcej sprzętu, więc pozostaje kwestia tego jaki jest odpowiedni cel dla mojej sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 68 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 73151
Przede wszystkim dobry trening siłowy musisz wrzucić. Na razie dokładanie kcl nie ma sensu, możesz wskoczyć na zero jak długo redukujesz a później delikatnie kcl na minus.Tak jak piszesz nie musisz kupować karnetu na siłownie od razu. Jak masz gotówkę możesz kupić ławeczkę + obciążenie + drążek i wiadomo gryfy. Na scienie zrobic możesz fajny stojak pod przysiady. Na początek na tym sprzęcie możesz zrobić dobry trening. Polecam plan FBW.


Zmieniony przez - Tarpat w dniu 2019-01-31 18:05:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19680 Napisanych postów 18226 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346924
trening siłowy tutaj będzie podstawą, wejdź na zero odpocząć 3-4 tygodnie, a później utnij kcal i redukuj, jeżeli przy wysokim bf będziesz chciał masowac to nic z tego dobrego nie wyjdzie, stracisz tlyko czas, bo mięśni nie zbudujesz, a tylko się zalejesz bardziej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4522 Napisanych postów 66763 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697188
Niestety mięśni nie zbudujesz z wysokiego poziomu tkanki tłuszczowej. Polecam poczytać na ten temat tutaj: https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html 

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebuję pomocy! Chudnięcie i tycie.

injelly