SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Efekty i rady :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 696

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 168
Witam ćwiczę od roku na siłowni mam 16 lat wazę 75kg 180cm wzrostu :) gdy zaczynałem ćwiczyć Wyciskałem na płasko 45kg i miałem 31 w bicepsie:> Teraz 112kg i 35 w bicepsie brałem kreatynę monohydrant z treca, chciałbym zapytać czy po roku ciężkiego treningu jest dobrze ?I Jeszcze mój plan do oceny ..
Pon.Klata
wt.Biceps+Triceps
Sr.Brzuch+ Przedramienia
czw.Barki+Kaptury
pt.Plecy+Nogi
wszystko 3 serie 8 powtórzeń przerwa około 1min30sek Dziekuje za jakieś rady itp.Pozdrawiam

Myślą że są lepsi ? Nie są ! nie czuj się gorszy kto im dal prawo żeby móc nas osądzić dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież,nikt mi tego nie dal nikt mi tego nie zabierze ;]

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3754 Wiek 2 lata Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 49667
Dlaczego łączysz dwie największe partie na jednym treningu? a dajesz trening dwóch najmniejszych na innym? Pokaż zdjęcia to oceni się sylwetke, a czy wyciskanie na klatke jest najlepszym wyznacznikiem siły? jak wygląda siła w martwym i przysiadach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
tzn ze mógłbym zrobić sobie nogi w Środę a plecy same w piątek tak .? W przysiadzie nie mam pojęcia ile mógłbym wziąsc natomiast w martwym myślę ze kolo 140 kg.

Myślą że są lepsi ? Nie są ! nie czuj się gorszy kto im dal prawo żeby móc nas osądzić dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież,nikt mi tego nie dal nikt mi tego nie zabierze ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3754 Wiek 2 lata Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 49667