SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Efektowne spalanie 20min aero + 20min HIIT +antykataboliki?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2961

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 115 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 589
Ale fajna odpowiedz! Przyznałbym soga jakbym mogł, poki co moge tylko podziekowac ;))

Jakby ktos jeszcze zaznaczył coś o tych YellowSwarm i moich antykatabolicznych sposobach wyzej wymienionych to juz była by totalna pełnia szczescia :)

.. a i zapomniałem dodac ze własnie przybiegłem z wyprawy, 10 minut HIIT + 20 min aeroby, i przyznam że leje sie ze mnie chyba bardziej niż wczoraj :D A na HIITcie goniłem płuca i jakos nie złapałem :D I like that, thx :)

pozdrawiam

Zmieniony przez - giegx w dniu 2008-04-12 12:04:17
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przyrost masy

Następny temat

Dieta przy fbw

WPC zestaw