SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Efekt redukcji styczeń-maj , co dalej ?

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 705

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 323 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3470
Witam Panowie wklejam swoje zdjęcia do oceny przez Was co czynić dalej , redukcja dalej czy jeszcze masa ? Redukcja trwała od stycznia do maja , wczesniej nic nie ćwiczyłem kiedyś z 5 lat temu machałem troszke sztangą ale to bez diety i większego pojęcia o siłowni. Panowie prosze oceńcie czy są dobre efekty redukcji i co dalej robić w którym kierunku iść ? Obecnie wychodze z redukcji dokłądając co tydzień po 100kcal czyli jak byłem na 2400kcal a chce dojść do zera kalorycznego ok 2800kcal i pozniej albo masa albo dalej redukcja , obecne makro wygląda tak przy wadze 87kg : B-176g W-276g T-88g i zwiększam o 100kcal co tydzień podnoszac węgle czy dobrze robię ?
Zaczynałem z takimi wymiarami w styczniu:

Wiek : 24
Waga : 97
Wzrost : 175
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 41
Obwód pasa : 110
Obwód uda : 65
Obwód łydki : 43

I takim wyglądem:







Natomiast moje wymiary dziś w maju przedstawiają się tak:

Wiek : 24
Waga : 97
Wzrost : 175
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 41
Obwód pasa : 110
Obwód uda : 65
Obwód łydki : 43

I wyglądam aktualnie tak:











Zmieniony przez - pudel34 w dniu 2019-05-24 12:30:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 12 Wiek 39 lat Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 80
Kontynuuj redukcję!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 323 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3470
Panowie ktoś jeszcze się wypowie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9972 Napisanych postów 115815 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1376113
Też bym redukował dalej, nie ma co w masę iść.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4735 Napisanych postów 6693 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 226747
Widać dobry progres ale jeszcze sporo fatu siedzi- redukcja była dość długa więc warto pozwolić odpoczac organizmowi , nie trać czasu na stopniowe dodawanie kcal tylko od razu wskocz na swoje zero kcal na jakies 3 tygodnie a potem od razu utnij kcal do poziomu z jakim kończyłeś redukcje aktualnie ( jeśli był progres ) i tnij dalej. Mnie zastanawia troche taka mała ilość kcal przy takim wzroście i wadze ;/ chłop 100kg , wysoki i takie małe kcal.Warto by było wypełnić ankiete bo nie wiadomo jaka praca, aktywnosć itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 323 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3470
Tfuu przepraszam źle wymiary wpisałem bo dwa razy takie same , te które są wyżej to z początku redukcji w styczniu ,a obecnie przedstawiają się tak

Wymiary MAJ :


Wiek : 24
Waga : 87,5
Wzrost : 175
Obwód klatki : 108
Obwód ramienia : 41
Obwód pasa : 98
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 41

Praca siedząca , trening 3/4x w tygodniu , wcześniej kręciłem cardio na bieżni po każdym treningu 30min ,ale od kiedy zacząłem wchodzić na zero kaloryczne zakończyłem cardio, planuje je znowu wznowić. Trening którym ćwiczę to push pull

Push 1

Przysiady 4x 8-10powt 80
Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10powt 65kg
Wyciskanie żołnierskie 4x 8-10powt 45kg
Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 4x8-10powt 28kg
Pompki na poreczach w wersji na triceps lub wyciskanie francuskie ze sztangą 3x10-14powt 30kg

Push 2

Przysiady 4x 8-10powt 80kg
Wyciskanie sztangi lub sztangielek leżąc skos dodatni 4x 8-10powt 65kg
Wyciskanie sztangielek siedząc 4x8-10powt 25kg
Wspięcia na palce łydki 4x max powt
Wyciskanie wąskim chwytem lub pompki odwrotne (triceps dips) 3x10-14powt 55kg

Pull 1

1.Martwy ciąg ze sztangą 4x8-10powt 100kg
2.Wiosłowanie ze sztangą 4x 8-10powt 50kg
3.Żuraw (glute-ham-raise) lub uginanie podudzi leżąc 4x 15 15 15 15
4.Uginanie stojąc ze sztangą prostą 3x10-14powt 35kg
5.Szrugsy ze sztangą lub sztangielkami 4x 25 25 25 25

Pull 2

1.Martwy ciąg na sztywnych nogach 4x 8-10powt 100kg
2.Podciąganie na drążku 3x max
3.Wiosłowanie ze sztangielką 4x 8-10powt 25kg
4.Uginanie młotkowe ze sztangielkami 3x 10-14powt 13kg
5.Face pull lub podciąganie sztangi w opadzie do klatki/pendlay row 4x8-10powt 40kg

Tylko czy taka liczba serii na dane partie bedzie ok nei za dużo nie za mało ? Tym planem ćwiczyłem od marca z tym że inny zakres powtórzeń np 12 10 8 8 itd i ciężar wzrastał w raz z kolejną serią a liczba powtórzeń malała .


PS: Do tej pory moja suplementacja to omega3 . d3+k2 i magnez , w razie braków jeszcze wpc białko , myślę czy nie właczyć jeszcze staka kreatynowego i beta alaniny , co o tym myslisz ? oczywiście dalej będzie pewnie redukcja , i suplementacja stała kreatyny 5g tylko w dni treningowe i 4g beta alaniny to wszystko przed treningiem 40min , a w dni nietreningowe bez kreatyny i alaniny , czy to dobry pomysł czy to nie za małe dawki ?


Myśle o zakupie tej kreatyny i stosowaniu jej tylko 5g w DT do stałej suplemaentacji

https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Crea_DX3-opis36006.html


I tej beta alaniny też stosując ją z kreatyną i 4g alaniny w DT do stałej suplementacji:

https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Beta_Alanine-opis27443.html



Zmieniony przez - pudel34 w dniu 2019-05-25 08:04:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23687 Napisanych postów 255754 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1320618
Dalej tnij bo dalej bf jest wysoko

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 323 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3470
Ok moje zero wynosi ok 2800kcal a redukcję kończyłem na 2400, czyli ok wbijam odrazu na te 2800 na miesiąc a później odrazu tne na 2400 plus aeroby i ile tak ciągnę?wskoczę odrazu na 2400 to później będę miał dalej z czego ciąć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9972 Napisanych postów 115815 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1376113
Z 2800 przytnij na 2600, co do czasu trudno powiedzieć to wsyztsko od sylwetki jest uzależnione jak będzie wyglądała

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 323 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3470
Ok rozumiem dokupiłem stak kreatynowy allnutrition crea dx3 i beta alaninę SFD , czy stosować to w ten sposób że kreatyna tylko w DT 5g przed treningiem i do tego 4g beta alaniny też przed treningiem ? a w DNT nic nie brać ? Czy inaczej jakoś to rozplanować żeby jak najlepiej wykorzystać potencjał kreatyny i beta alaniny ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 232 Napisanych postów 915 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17478
Kreatyna w dni bez treningu też.
Co do bety, benefity z jej brania również odczujesz po jakimś czasie jej brania i nie mówię tu o swędzeniu.

No i tak jak chłopaki wyżej. Tnij dalej, z takim bf nie ma sensu masować.


Zmieniony przez - tentyp1992 w dniu 2019-05-26 21:07:54
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja czy Masa?

MenS