SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Efedryna a zmiany dermatologiczne..

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 759

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 116 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51384
Takie szybkie pytanko jak to jest z efedryną i trądzikiem u osoby dość podatnej na niego bo niedawno się z niego wyleczyłem , a bardzo bym nie chciał jego powrotu.Dodam też,ze chciałby jej użyc zaledwie kilka razy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 241 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1064
jakieś 2 lata temu miałem jeszcze lekkie problemy z cerą... zastosowałem efedryne i w żaden sposób nie pogorszyłem stanu cery

także możesz łykać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 4064 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 41783
efa nie ma wplywu

Nie moje problemy... są nie moimi problemami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Doping a wykrywanie

Następny temat

pytanie o łaczenie srodków dopingujących??

Water