SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

EURO 2004 : Czechy - Łotwa

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2049

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4301 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 35241
Moja ulubiona druzyna - Czechy - rozpoczyna walke w turnieju Z drugiej strony najbardziej nieoczekiwana druzyna w finalach a zarazem pogromca Polski w eliminacjach - Łotwa...
Czt bedzie to łatwa przeprawa naszych poludniowych sasiadow..? Czy Łotwa jest w stanie postarac sie o niespodzianke z faworyzowanym przeciwnikiem....?

nie ma ch..a na Mariole,na pierwszej fotce za ch..a nie ma 43 w lapie,wyglada na niej jak zwykly gimnazjalista z gimbusa.-


Powiem tylko tyle że gdyby trzoda chlewna miała taką genetyke jak ty to bym został jej chodowcą.
-


a tak poza tym to dzisiaj chleje oj masakra bedzie juz czuje ze bede zygac i bedzie mi nieraz niedobrze

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1088 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6093
3:0 dla Czechów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 8919 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 72475
Będzie chyba pogram Łotwy

Urodzony w Warszawie, wychowany na Łazienkowskiej
MODERATOR DZIAŁU -=PIŁKA NOŻNA=-

LINK DO DZIAŁU http://www.sfd.pl/forum.asp?forum_id=139&forum_title=Pi�ka no�na

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2147 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 55520
o ****a
Łotwa prowadzi

Zmieniony przez - Veron w dniu 2004-06-15 18:51:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 394 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2565
hahaahahahaha

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1592 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 44922
LoL
Brał ktos w ,,typowaniu" pod uwage ze litwa szczeli gola???

----->Patrz komu ufasz...<-----

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 8919 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 72475
****a znowu mi STS nie wejdzie i znowu 2 zł w plecy

Urodzony w Warszawie, wychowany na Łazienkowskiej
MODERATOR DZIAŁU -=PIŁKA NOŻNA=-

LINK DO DZIAŁU http://www.sfd.pl/forum.asp?forum_id=139&forum_title=Pi�ka no�na

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10796 Napisanych postów 47718 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie ma co stawiać w tych ME .
Pomimo tego, że postawiłem na Czechów, ciesze się, że Łotwa prowadzi. To przykład dla polskiej piłki, że z krajowych piłkarzy (wcale nie wielkich gwiazd) i trenera można zrobić dobry zespół.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 379 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9659
heheh ale sie qrwa ludzie przejada na wynikach Ale nei przesadzajmy faktow dopiero pierwsza polowa minela :)

"Life to ride , ride to life"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 8919 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 72475
no juz 1:1 grajta grajta bo mu kupon nie wejdzie

Urodzony w Warszawie, wychowany na Łazienkowskiej
MODERATOR DZIAŁU -=PIŁKA NOŻNA=-

LINK DO DZIAŁU http://www.sfd.pl/forum.asp?forum_id=139&forum_title=Pi�ka no�na

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EURO 2004 : Holandia - Niemcy

Następny temat

poradzcie jakis trening na jedna osobe

NutLove