SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziwny tryb zycia a dieta, POMOCY

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 819

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 82
Witam, mam problem a mianowicie wszedzie gdzie czytalem wszyscy ludzie ktorzy przechodza na redukcje jedza 6 razy dziennie, niestety ja zyje w 2-ch trybach w ciagu tygodnia. A mianowicie sroda-piatek mam szkole zyje w dzien (07:00-22:00), natomiast
piatek-wtorek pracuje na nocki(21:00-10;00)
jak rozlozyc posilki w poszczegolne dni?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 95

Wzrost: 173

Obwód klatki: .

Obwód ramienia: .

Obwód talii: .

Obwód uda: .

Obwód łydki: .

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: .

Aktywność w ciągu dnia: treningi silowe 4x w tygodniu
tabata co drugi dzien
regularnie biegam


Uprawiany sport lub inne formy aktywności: bieganie, pilka nozna, silownia

Odżywianie: nie lubie ryb, moj jadlospis do naj boagatszych nie nalezy

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: ile trzeba tyle bedzie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak i to bardzo

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14359
posilki mozesz miec te same, jedynie musisz przestawiac tryb ich jedzenia. najwazniejsze jest 10 podstaw odzywiania oraz obliczenie zapotrzebowania i ustalenie bilansu (redukcja na 300-500 kalorii na minusie, utrzymanie wagi staly bilans, masa 300-500kalorii na plusie)

http://www.sfd.pl/temat315293 - 10 wskazowek
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html - obliczenie zapotrzebowania
http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html - podstawy ukladania diety

Zmieniony przez - Precedens w dniu 2010-04-07 16:01:59

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 1843 Wiek 5 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28133
Po prostu jedz co 2,5-4h. Nie bardzo wiem jak ćwiczysz w dni kiedy masz nocki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 82
staram sie chodzic na silownie po pracy 6;45 rano do 9-10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14359
posilki, ktore musza byc stale to :

sniadanie - czyli posilek po snie i dwa posilki okolotreningowe, reszta dobierasz tak, zebys uzupelnil bilans kaloryczny. przed snem moze byc twarog z oliwa.

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 82
Moja ilosc potrzebnych kalori jest na poziomie 2900, czyli zeby nie popsuc sobie i tak slabej przemiany materi suma kolori na diecie ma nie przekroczyc 2400-2500

jak chodzi o sniadanie i okolo treningowe to sa jakies leprze i "gorsze" posilki?

Zmieniony przez - Groxter w dniu 2010-04-08 00:41:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14359
tak, tylko pamietaj, ze w diecie maja sie znalezc zdrowe tluszcze (oliwa, omega 3 i 6), warzywa dla alkalizacji i owoce dla antyoksydantow i witamin.

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 82
Jest to moja pierwsza dieta, nie obliczalem jeszcze ile i czego zawiera, moje pytanie to czy skladniki oraz prdukty jakie uzywam sa dobre na redukcje, a takze co zmienic/usunac/dodac aby dieta miala rece i nogi.

Ile czasu ja stosowac?

Posilek I
Herbata z mlekiem
3 jaja cale
5g oliwy z oliwek
kromka razowca z pomidorem
L-karnityna i Glukozamina

Posilek II

salta
pomidor
tunczyk
orzechy wloskie


posilek III

Piers z kuraka/indyka
ryz
salata
oliwa z oliwek

posilek IV (po treningu)

Odrzywka bialkowa
banan


posilem V
tunczyk
orzechy


jakie wy macie pomysly na dosmaczenie dan? jakich ziol uzywacie?



Zmieniony przez - Groxter w dniu 2010-04-09 22:13:20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak wyrobic dobra MASE w miesiac?? :)

Następny temat

Wyliczenia do konsultacji i komentarza

aerofull