SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziwne?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1121

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1012 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27739
Panowie wczoraj zastrzyk z wieczora w jednej pompce bold phoenix 400mg i susta zafa 500mg. strzal w lewy posladek zero bolu przy ukluciu ,wstrzykuje lapie mnie kaszel jak na trenie i dziwny smak w ustak jak by klej budapren.po injekcji godzina kaszlu.mial ktos taka sytuacje? bez pisania glopot.pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60456 Napisanych postów 319388 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1526950
musiało się troszkę dostać do krwiobiegu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7843 Napisanych postów 80328 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 679149
miałem,będziesz żył
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 257 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13179
mialem kilka razy tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 8678 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 160898
a jezeli po iniekcji wystapily kilku minutowe drgawki to co to moglo byc?

...:::Every Dream Has A Beginning:::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1012 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27739
dzisiaj rano juz wszystko wpozdku
caly czas kulem w barki teraz przeszlem na posladki i taka akcja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 14048 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 165707
ciutke poszlo w krwiobieg



a jezeli po iniekcji wystapily kilku minutowe drgawki to co to moglo byc?
orgazm

STERYDY = ŚMIERĆ

adin, dwa, tri .... tolka spakojna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60456 Napisanych postów 319388 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1526950
a po co próbowałeś budapren?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 117 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 764
az sie boje igły jak czasami czytam takie rzeczy...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2039
tez tak mialem na dece i testo atak dusznosci dziwne uczucie w pysku pieczenie jakis smak dretwienie ciala , i wtedy juz panika , nastepnym razem,jak poczulem takie pieczenie na ustach wziolem gleboki oddech , staralem sie uspokoic i pomoglo wiec wynika z tego ,ze wiekszoc z tych dziwnych atakow odpowiedzialny jez mozg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosteron 450 + (No właśnie co?)

Następny temat

proviron - długie stosowanie w dawkach leczniczych

nutloveb