SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 54050

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 707 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5885
Witam wszystkich Forumowiczów,

Nazywam się Filip, w sierpniu kończę 35 lat. Jako, że aktywnie śledziłem fantastyczne poczynania niektórych z Szanownych Kolegów (głównie RafałRRRR, kuba_n, xzaar77 i innych) postanowiłem z dniem dzisiejszym rozpocząć prowadzenie dziennika forumowego w dziale +35.

Sport był mi bliski w zasadzie od przedszkola. Najpierw była gimnastyka sportowa do mniej więcej 3 klasy, potem hokej na trawie oraz piłka nożna, która towarzyszy mi w zasadzie, z mniejszymi lub większymi przerwami, do dziś. Pod koniec podstawówki i w liceum przeżyłem jeszcze przygodę z taekwondo, która zakończyła się na brązowym pasie.

Niestety od momentu podjęcia pracy zawodowej w 1999 r. zaczęły się imprezy, alko itp. Około roku 2001-2002 przeżyłem mniej więcej 2 letnią fascynację siłownią i kulturystyką. Pod okiem trenera z chudego ektomorfika nabrałem trochę porządnej masy i siły ale na tym się skończyło. Potem wciągnął mnie "wir życia" - zero ruchu, diety, fast foody, imprezy do rana itp. W międzyczasie w 2003 ślub, w 2007 długo oczekiwany syn i skończyło się wskazaniem wagi w 2012 na 98 kg przy wzroście 175 cm. Słowem bojler jak się patrzy i stwierdzone nadciśnienie przez kardiologa - skutkiem nadwagi (180/115-120)

Wtedy powiedziałem stop bo tylko 2 kg do setki :)

Od czerwca 2012 pod okiem lekarza przeszedłem na dietę "cardio" - przeciw miażdżycową. Od tego się zaczęło.
Ruch zalecił mi tylko w postaci 30 min. marszu codziennie na początek - NIE WIĘCEJ ! No i tak maszerowałem przez parę tygodni. Potem dołożyłem grę w piłkę z kolegami raz w tygodniu - z początku po 10-15 min bo nie dawałem rady :) Stopniowo coraz dłużej aż udało mi się przelatać cały mecz 2 x 30 min. :) Wtedy podjąłem decyzję o powrocie do treningów siłowych, gdyż kilka kilogramów udało mi się zrzucić. Również dzięki diecie, co do której informacji szukałem równiez na tym forum. Decyzję pomogło mi wtedy podjąć właśnie to forum,a w szczególności dzienniki w/w Kolegów i ich codzienne zmagania. Dodatkowo zabiła mnie forma Pana Jana i powiedziałem - coo ja nie dam rady ? :)

Od lutego 2013 zakupiłem karnet na siłownię PRO. Początkowo przez 8 tygodni ciągnąłem klasyczne FBW 3x w tygodniu + 30 min aerobów po treningu. Ponieważ byłem słabiutki siłowo po FBW strzeliłem sobie "podstawową sprawność fizyczną wg. WODYNA" na wzrost siły w podciąganiu, przysiadach oraz dipsach. Nie był to chyba najlepszy pomysł na redukcji ale osiągi zostały poprawione, z czego najlepiej poszedł triceps. Teraz lecę klasycznym splitem 3 dniowym - poniedz. środa, piątek. Od miesiąca wplotłem jeszcze wtorek, czwartek, sobota poranny bieg naczczo - 5 km kółeczko. Niedziela piłka - mecz 2 x 45 min. (daję już spoko radę :)
Od lutego, także ogarnąłem- przynajmniej tak mi się wydaje :) - dietę przy pomocy Waszych dzienników i forum. Przykładowy zrzut załączę poniżej jak mi się uda :)

Stan na dziś:

Wiek - 35 lat
Wzrost - 175 cm
Obecna waga - 84 kg (startowa 98 kg)
Typ budowy ciała - endo/ekto - chyba :) !
Cel – maksymalna redukcja tłuszczu + budowa czystej masy mięśniowej

Obwód klatki: 112
Obwód bicepsa: 40
Obwód w pasie: 88
Obwód uda: 60
Obwód przedramienia: b.d
Obwód łydki: 41

Cel jaki mam obecnie, to zredukować tłuszcz do minimum a potem spokojnie nadbudować trochę czystego mięśnia.

Suplementacja:
od 6 czerwca - TCM Olimp jabłczan kreatyny 5g rano DNT, 5g przed i po treningu w DT
HMB Olimp - 3 x 1 kaps/dzień

Powód założenia dziennika - oprócz fachowych rad doświadczonych Kolegów, obawa przed ponownym przytyciem i dodatkowa motywacja do działania.
Poniżej wklejam zrzut wczorajszego szamania oraz treningu. Komentarze mile widziane :)

Pozdrawiam,
Filip




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Szacuny 4179 Napisanych postów 14290 Wiek 44 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1156469
witamy w oldbojach
fajnie, że założyłeś dziennik - będzie kolejna osoba z podobny wzrostem
ja bym w diecie te wafle zastąpił innym źródłem węgla, chociażby chlebem żytnim pełnoziarnistym
w treningu mam nadzieję, że kolejność nie jest taka jak go wykonywałeś bo wydaje się trochę przypadkowa
tyle na wstępie,
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 707 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5885
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 707 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5885
Co do wafli to wezmę pod uwagę, choć nie ukrywam że to najszybsze i najprostsze :) Dlaczego akurat chleb ? Nie jem pieczywa od mniej więcej roku. Co do ćwiczeń to oczywiście kolejność była taka że wyprosty (zamiast MC) i wiosło było po podciąganiu na drążku. Jednak od następnego tygodnia zrobię chyba MC lub wyprosty jako pierwsze przed drążkiem bo przy wiosłowaniu sztangą zaraz po wyprostach miałem jakiś taki dyskomfort w dole grzbietu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Szacuny 4179 Napisanych postów 14290 Wiek 44 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1156469
Chleb akurat tylko dlatego, że najbardziej przypomina te wafle, a myślałem, że robisz z tego jakieś kanapki . Wydaje mi się, że mimo wszystko dobre pieczywo będzie lepsze/zdrowsze niż wafle. Ale pewnie najlepiej byłoby w to miejsce dać np owies albo ryż . Chociaż ja jadam chleb i to mi nie przeszkadza w redukowaniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 550 Napisanych postów 7979 Wiek 43 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 98441
Witam i ja. Filip, zacznij od tego, by nie wydawac wiecej pieniazkow na HMB - lepiej wplac te kwote na jakies schronisko dla pieskow, bedzie wiekszy pozytek ;) 10 miesiecy jadlem chleb zytni na redukcji, i jak Kabo nie zauwazylem, by w czymkolwiek przeszkadzal, jak masz zrodlo dobrego chlebka, jedz na zdrowie. Jak bedziesz chcial zejsc z tluszczem do 7-8% - wowczas bedziesz sie katowal kurakiem i ryzem od rana do wieczora ;)

Co do treningu nie wypowiadam sie, mam zbyt kontrowersyjne poglady w tej kwestii :)

Powodzenia !

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/_DT_Xzaar._Triathlon,_cel_Double_IronMan_2017_-t1018057-s340.html

Cele 2016:

1. Sieraków Triathlon dystans 1/4 IM - http://triathlonsierakow.pl - 28.05.2016 - 02:34:12
2. Challenge Venice dystans IM - http://www.challenge-family.com/challenge-venice/ - 05.06.2016 11:47:48
3. Challenge Poznań ME dystans IM - http://challenge-poznan.pl - 24.07.2016 11:35:22
4. Ironman 70.3 Gdynia - http://ironmangdynia.pl/pl/ - 07.08.2016

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 707 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5885
Dzięki xzaar,
Czytałem opinie o HMB i wiem o co chodzi, zażywam bo dostałem sporą porcję niejako w spadku/w gratisie :) Może chociaż jako placebo zadziała :)

Zmieniony przez - fifi35 w dniu 2013-07-25 12:00:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 245 Napisanych postów 9129 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 130480
chlebek żytni jest super, szczególnie taki podgrzewany w tosterze, ja nie mogę się doczekać kiedy wyjdę z redu i będę mógł jeść więcej węgli bo wtedy będzie lecieć bardzo często chleb żytni, możliwe nawet że własnej produkcji, na razie nie opłaca mi się go robić bo idzie go u mnie 40g/dzień

powodzenia i wytrwałości

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49206 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie myślałeś o kaszy jaglanej, gryczanej zamiast pieczywa osobiście lepiej się po niej czuję mam na myśli regulowanie trawienia szybszą pracę jelit
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 707 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5885
A no właśnie chyba włączę zamiennie kaszę i tą i tą. Bo ciągle ten ryż na zmianę brązowy z biały nudzi się powoli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49206 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
O to chodzi monotonia nie jest dobra należy sobie urozmaicać dietę ten chleb to nie był najgorszy wariant ale poco skoro są lepsze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kierowca tira

Następny temat

Cheat meal na redukcji - zdrowsze warianty, przepisy

Dzem