SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik treningowy - Przemasso

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2237

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam kolegow z dzialu dzienniki treningowe dla poczatkujacych. Poprosilem o przeniesienie mojego watku z dzialu trening w domowych warunkow, poniewaz moj sprzet w cale nie przypominal domowej prowizorki, a w treningu domowe bylo tylko miejsce, w ktorym cwiczylem. Mam nadzieje, ze w tym dziale bedzie rowniez wiekszy odzew oraz wieksza liczba ciekawych sugesti i porad.
Pozdrawiam, Przemasso.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
16.09.10
TRENING:
Przysiad 32kg 3s po 10 powt
RDL 39.5kg 3s po 10 powt
WL 29.5kg 2s po 10 powt i trzecia 7powt
Wiosło 22.5kg 3s po 10 powt
Wyciskanie z klatki 15kg 3s po 10 powt
Drażek podchwytem 0kg 3/1/1

Komentarz:
Dzis zwiekszylem obciazenie w WL, wiec tylko 2 pierwsze seria dalem rade na 10powt, przy trzeciej zabraklo sily. Troche slabiej na drazku, no ale nawidoczniej nie mialem tyle sil.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
19.09.10
TRENING:
Przysiad 37kg 3s po 10 powt
RDL 39.5kg 3s po 10 powt
WL 29.5kg 2s po 10 powt i trzecia 8powt
Wiosło 22.5kg 3s po 10 powt
Wyciskanie z klatki 17.5kg 3s po 10 powt
Drażek podchwytem 0kg 3/3/3

Komentarz: Poczatek 3 tygodnia moich zmagan z ciezarami. Zwiekszylem definitywnie obciazenie przy siadach, wl i wyciskaniu z klatki. Trening przebiegl dobrze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 51295
sprzęt na jakiś czas wystarczy.

Ławka raczej na większe obciążenie nie jest bo może się złożyć, bynajmniej takie robi wrażenie.

Trening, treningiem ale jak wygląda dieta?

Powrót do korzeni :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Właśnie, co z dietą?

Rozejrzyj sie po innych dziennikach, zobacz jak są prowadzone wypiski treningowe bo Twoje są mało czytelne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie mam nic rozpisanego, bo wiadomo nie jestem na swoim utrzymaniu, nie mam tez takich mozliwosci zeby robic sobie posilki, ale ogolnie przestrzegam zasad zywienia. Wiesz jak ma wygladac dany posilek, staram sie jesc do syta, tylko wydaje sie ze za malo tluszczy dostarczam, musze usiasc z kalkulatorem i wyliczyc ile mniej wiecej musze zjesc jakich produktow zeby odpowiednich tluszczy dostarczyc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
21 wrzesień 2010

8 trening za mną.


TRENING:
Przysiad 37kg 3s po 10 powt
RDL 39.5kg 3s po 10 powt
WL 29.5kg 3s po 10powt
Wiosło 22.5kg 3s po 10 powt
Wyciskanie z klatki 17.5kg 2s po 10 powt
Drażek podchwytem 0kg 5/3/1


KOMENTARZ:
Ciesze sie ze juz doszedlem do 3s po 10powt w WL, wczesniej w ostatniej seri robilem tylko 8,7 powtorzen. Znowu widoczny progres przy podciaganiu, w pierwszej seri az 5 powt, niestety ostro sie po tym spompowalem i juz nie bylo na tyle sily zeby wykrecic jeszcze kolejne 5-6 w 2 seriach i zrobilem tylko 3 w drugiej i 1 powtorzenie w pierwszej. No to na tyle, musze sie zbierac do szkoly.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 719 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16783
O, widzę, że Ty też się przeniosłeś. Będzie można się porównywać, bo ja też (bardzo) początkujący :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ooo kogo widze, powodzenia w cwiczeniach, bede zagladal do Ciebie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49721 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
23 wrzesień 2010

9 trening za mną.


TRENING:
Przysiad 32kg 3s po 10 powt
RDL 39.5kg 3s po 10 powt
WL 29.5kg 3s po 10powt
Wiosło 22.5kg 3s po 10 powt
Wyciskanie z klatki 17.5kg 2s po 10 powt
Drażek podchwytem 0kg 4/3/3


KOMENTARZ:
Dzisiaj dalem 5kg mniej w siadach, bo myslalem ze w szkole bede biegal na kilometr, ale okazalo sie ze nie dzis. Dodatkowo znowu progres w podciaganiu, co mnie bardzo cieszy ;] Jeszcze tydzien i sie zwaze, mam nadzieje ze bedzie ok. 63 kg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW By Georgiu

Następny temat

Plan do OCENY !

BF