SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik treningowy Wery

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 578

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3557
Hej wszystkim! Zakładam swój dziennik treningowy dla większej motywacji :) Chętnie przyjmę wszystkie uwagi, żeby jak najlepiej robić to, co robię. Trochę o mnie na początku

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

WIEK: 21
STAŻ TRENINGOWY: 1,5 roku z przerwą wakacyjną

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 46,8 kg
WZROST: 160 cm
OBWÓD UDA: 47 cm
OBWÓD BIODER: 84 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 66 cm
OBWÓD TALI: 56 cm
OBWÓD RAMION: 86 cm

****CEL*************************************************
Moim celem jest aktualnie budowa masy mięśniowej i wymodelowanie sylwetki

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY: niedoczynność tarczycy
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? tak, Euthyrox na tarczycę

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: witaminę D
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): nie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - dieta urozmaicona w 80% zdrowego jedzenia, reszta ulubione dodatki. Obecnie jem 2000-2100 kcal B:110g T:55g W:289g
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Tyję

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak

****TRENING**********************************

Obecnie FBW 3xtydzień + 30 minut na bieżni po treningu dosyć intensywnie + 1,5h jogi w tygodniu
Z treningu na trening staram się dokładać ciężaru lub powtórzeń.

A:
Przysiady 5 serii x 5 powtórzeń
Wyciskanie leżąc 5x5
Wiosłowanie hantlem jednorącz 5x5
Wznosy hantli bokiem 3x8
Hip thrust 3x8
Allahy 3x8
Pompki wąsko 3 serie x max

B:
Martwy ciąg klasyczny 5x5
OHP 5x5
Podciąganie podchwytem i nachwytem 5x5
Zakroki 3x8
Odwodziciele 3x8
Uginanie młotkowe 3x8
Deska 3 x max

Może ktoś ma jakieś uwagi/wskazówki?
Miłego wieczoru! :)















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3121 Napisanych postów 27956 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629194
Długo ćwiczysz już tym planem?? Poza tym witaj w dziale.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2234 Napisanych postów 5790 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 184273
Witamy
Z jakiego powodu robisz kardio po siłowym ? Jeśli celem jest masa to może na razie mogłabyś kardio odstawić chyba, że robisz to dla przyjemności

Lekarz diagnozował przyczynę braku regularnej miesiączki ?

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3557
Nightingal to jest mój nowy plan, jutro dopiero 4 trening z nim :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3557
Misslnvincible kardio dla przyjemności, lubię się zmęczyć do końca :D
Byłam u lekarza, miałam robione badania i hormony w porządku. Może to być spowodowane moją wcześniejszą niską masą ciała, albo niedoczynnością tarczycy :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2234 Napisanych postów 5790 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 184273
A wcześniej długo sie odchudzałaś? I Jak długo jesteś na 2000kcal ? Napisałaś, że tyjesz - mierzysz się regularnie / ważysz ? Ze względu na zaniki miesiączki może warto by było ograniczyć na razie dodatkowe stresory typu kardio i dorzucić trochę kalorii. Wspomagasz się suplami?

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3557
Ogólnie to waga nigdy w życiu nie przekroczyła 50 kg. Raz się odchudzałam może z 2 lata temu ale to było głupie, bo było mnie 5kg mniej niż teraz. 2000 kcal mam od miesiąca. Wcześniej czasami było 2000, czasami 1600 jak nie byłam głodna. Więc szło powoli dosyć :) Mierzę się i ważę co dwa tygodnie. A suple, nie, znaczy tylko witamina D3. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3121 Napisanych postów 27956 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629194
No to czekam na wypiski z ciężarami jakie stosujesz - zobaczymy jak to będzie szło. Ja bym kardio po każdym treningu nie kręcił.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3557
Dzisiejszy trening:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3557
Dzisiejszy trening:

Martwy ciąg klasyczny 2 serie x 40 kg x 5 powtórzeń i 3x45kgx5 +5kg
OHP 5x15 kgx5 +1,25kg
Podciąganie (z gumą oporową) 5x5
Zakroki 3x20kgx8powt
Odwodziciele 3x35kgx8 +2,5kg
Uginanie młotkowe 3x7,5kgx8
Deska 3 serie x max
+15 minut na bieżni

W uginaniu młotkowym nie potrafię wyjść z ciężarem powyżej 7,5kg od paru miesięcy :/
Jedzonko 2050 kcal

:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2234 Napisanych postów 5790 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 184273
Na zielono zapisujesz progres względem ostatniego treningu? 7,5kg na bicka to względnie dużo także nie martw się możesz np. Spróbować w ostatniej serii zrobić 1-2 powtórzenia więcej i to już będzie progres

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja