SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik konkursowy: julcziik & Marian 87.

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22273

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 7513 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 58456
i kalorii

"Nie głaskało mnie życie po głowie
Nie pijałem ptasiego mleka
No, i dobrze! No - i na zdrowie!
Tak wyrasta się na człowieka!"

DZIENNIK http://www.sfd.pl/DT__Chudzi_moga_iśc_na_ryby__by_pilkaPN-t1006905.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 18 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 328371
DZIEŃ 16
DNT


1. 60g płatki owsiane, 25g rodzynki, 15g słonecznik, 15g WPC, 120g maliny, 20g orzech włoski
2. 60g płatki owsiane, 120g jaja, 10g miód
3. Gołąbki: 65g ryż brązowy, 85g pierś z kurczaka, 5g oliwa z oliwek
4. Tortilla: 65g mąka żytnia , 85g kurczak, 5g oliwa z oliwek, warzywa
5. 60g makaron durum, 70g twaróg półtłusty, 15g orzech włoski, jogurt naturalny, kakao, wiórki kokosowe
Łącznie BWT ok.: 85 / 240 / 55

witamina C

O boże, tyle chodziłam po sklepach, że chyba można to zaliczyć do aerobów Ale jestem spełniona, bo w końcu kupiłam rzeczy na których mi najbardziej zależało – buty! Dokładnie takie jakich szukałam

pilka kalorii więcej nie potrzeba, wszystko ładnie idzie;)
Miska czysta, wszystko pięknie zapakowane w pojemniki :) Chłopaki kusili z rana pizzą, ale dzielnie się trzymałam i podziękowałam.
Dzisiaj na szczęście ostatni dzień kropienia oczu. Mam dość już tej ślepoty i chodzenia w okularach z ciemnymi szkłami.
A teraz chyba druga najgorsza rzecz jaką można ujrzeć. DAM DAM DAM!

Ale mam zapasik. Teraz otworzyłam nugat – miazga! Jutro leci owsianka z nowym smakiem ^^

PS. przepraszam za brak zdjęć szamki, ale jestem tak zabiegana, że zapominam . Obiecuję poprawę



Zmieniony przez - julcziik w dniu 2014-12-16 20:42:29

Zmieniony przez - julcziik w dniu 2014-12-16 20:43:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 857 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7634
julcziik

PS. przepraszam za brak zdjęć szamki, ale jestem tak zabiegana, że zapominam . Obiecuję poprawę



Idź i nie grzesz więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1783 Napisanych postów 28755 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 281265
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 18 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 328371
DZIEŃ 17
DT


B:
1. Wykroki (20x7kg((na rękę)) / 20x7kg / 20x8kg / 15x8kg )
2. Ściąganie drążka wyciągu z góry (15x5kg / 15x5kg /15x6kg / 15x6kg )
3. Rozpiętki skos góra (15x5kg / 15x5kg / 15x5kg / 15x 5kg)
4. Unoszenie hantli na bok (15x2.5kg / 15x2.5kg / 12x2.5kg )
5. Odwrotne pompki (20x / 15x+2.5kg / 20x+2.5kg )
6. Uginanie ramion sztangielki z supinacją (15x5kg / 15x5kg / 15x5kg )
DODATKOWO: #Unoszenie bioder ze sztangą (15x5kg / 15x6.25kg / 15x6.25kg)

Nagranie z pierwszej serii wykroków – 7kg




1. 60g płatki owsiane, 25g rodzynki, 15g słonecznik, 15g WPC, 120g maliny, 20g orzech włoski - z białkiem o smaku nugatowym, niebo w gębie!
2. 60g płatki owsiane, 120g jaja, 10g miód
3. Gołąbki: 65g ryż brązowy, 85g pierś z kurczaka, 5g oliwa z oliwek
4. Tortilla: 65g mąka żytnia , 85g kurczak, 5g oliwa z oliwek, warzywa
5. Grzanki: 75g chleb razowy, 200g serek wiejski, rzodkiewki

Łącznie BWT ok.: 85 / 240 / 55

witamina C

popuri takie różowe?

Ponownie nagrałam wykroki. Starałam się schodzić bardziej pionowo i nie pchać bioder do przodu. Można powiedzieć, że już jest lepiej?
Planowałam iść dzisiaj do apteki kupić w końcu omege, ale jak zwykle zabrakło czasu. Do 15:45 byłam w szkole, od razu na trening, a w domu jeszcze nauka czekała. MASAKRA.
Ale to już ostatnie podrygi, bo za dwa dni przerwa świąteczna!

Narzekacie, że kasza gryczana jest blee bez jakiegoś sosu, więc może podpasuje wam z moją propozycją. Uwaga, uwaga. SOS PIECZARKOWY!
Składniki
-jogurt naturalny
-pieczarki
-opcjonalnie jakieś zioła

Wykonanie
1. Jogurt przełożyć do jakiejś miseczki, pojemniczka
2 Pieczarki obrać, pokroić w kosteczkę, plasterki (jak chcecie) i ’’podprażyć” na suchej patelni, żeby puściły trochę soku i aromatu
3. Podgrzane pieczarki dodać do miseczki z jogurtem, jak ktoś chce niech sypnie jakieś zioła
4. Wymieszać i polać kaszę
GOTOWE! BWT nie podaję, bo zależy ile dacie jogurtu, ale zapewniam was, że sos jest niskokaloryczny, a no najważniejsze PYSZNY! :)




Zmieniony przez - julcziik w dniu 2014-12-17 19:55:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47407 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jest rzeźba na nogach Z przepisu nie skorzystam, za skomplikowany dla mnie, a z oceną techniki trzeba poczekać na Mariana

Zmieniony przez - MaksymS w dniu 2014-12-18 09:10:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 941 Napisanych postów 7526 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 426539
zadanie na przyszłość, znajdź na siłowni jak masz 20m przestrzeni i zrób sobie dla odmiany spacer wykrokami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 18 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 328371
DZIEŃ 18
DNT


1. 60g płatki owsiane, 25g rodzynki, 15g słonecznik, 15g WPC, 120g maliny, 20g orzech włoski
2. 60g płatki owsiane, 120g jaja, 10g miód
3. Gołąbki: 65g ryż brązowy, 85g pierś z kurczaka, 5g oliwa z oliwek

4. Tortilla: 65g mąka żytnia , 85g kurczak, 5g oliwa z oliwek, warzywa
5. 60g makaron durum, 70g twaróg półtłusty, 15g orzech włoski, jogurt naturalny, kakao, wiórki kokosowe
Łącznie BWT ok.: 85 / 240 / 55

witamina C

Marian musiałabym wyjść na ulicę Jutro poszukam jakiejś wolnej przestrzeni ;)

Cóż tu opisywać z dzisiejszego dnia. Pierwszy raz od x czasu obudził mnie budzik! Zwykle wstaję 20-30 minut przed. Posiłki przygotowałam, zjadłam śniadanie i ruszyłam do szkoły. Oczywiście w nowych ciuchach, więc weszłam tam jak na wybieg Potem próba generalna do jasełek i występ przed nauczycielami. Zaprosili nas na ciasto, jednak musiałam odmówić ze względu na postanowienie – miska czysto do Świąt, dlatego siedziałam, sztucznie się uśmiechałam jak głupi do sera i czekałam na zakończenie.
Jutro na treningu zestaw A, czyli wlecą przysiady. Prawdopodobnie już nie będą na suwnicy. Planuję też zacząć ‘’przygotowywanie’’ do podciągania, a mianowicie spróbować czegoś takiego

oraz takiego:


Może po kilku miesiącach uda mi się podciągnąć chociaż 2 razy :)
Także do jutra!



Zmieniony przez - julcziik w dniu 2014-12-18 20:43:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 18 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 328371
DZIEŃ 19
DT
PIĄTEK, PIĄTECZEK, PIĄTUNIO



A
1. Przysiady (15x5kg / 15x5kg / 12x5kg / 12x5kg )
2. Wiosłowanie sztangą (15x5kg / 15x5kg / 15x6.25kg / 15x6.25kg )
3. Wyciskanie sztangielek w leżeniu skos (12x5kg / 12x5kg / 12x5kg / 12x5kg )
4. ‘’Podwójny ruch’’ (12x 5kg / 12x5kg / 12x5kg )
5. Wyciskanie francuskie sztangi leżąc (12x 2.5kg / 12x2.5kg / 12x2.5kg )
6. Uginanie ramion ze sztangą podchwytem (12x 2.5kg / 12x2.5kg / 12x2.5kg )


1. 60g płatki owsiane, 25g rodzynki, 15g słonecznik, 15g WPC, 35g czarna porzeczka, 20g orzech włoski
2. 60g płatki owsiane, 120g jaja, 10g miód
3. Gołąbki: 65g ryż brązowy, 85g pierś z kurczaka, 5g oliwa z oliwek
4. 65g mąka żytnia , 20g kazeina , 7g orzech włoski, cynamon

5. 60g makaron durum, 70g twaróg półtłusty, 15g orzech włoski, jogurt naturalny, kakao, wiórki kokosowe
Łącznie BWT ok.: 85 / 240 / 55

witamina C

Tak jak wspominałam we wczorajszej wypisce przysiadów nie robiłam na suwnicy tylko ze sztangą. Na razie z małym ciężarem, bo musiałam się ‘’zapoznać’’, ale czułam różnicę i to dużą. Nagrałam filmik, ale tak skopałam technikę, że nie będę się ośmieszać Spróbowałam też tego opuszczania. Cholercia, trudno było. Jak już nie będę robiła tego tak pokracznie to nagram filmik
Ale ogółem mówiąc z treningu zadowolona nie jestem. Dzisiaj jakoś nie był mój dzień.
A tak z innej beczki.
Miałam dzisiaj wigilię klasową. W sumie dobrze, że i tak byłam na próbie, bo nic bym nie tknęła i trudno byłoby się tłumaczyć, ale sernik ciężko było mi oddać

Trening skończony, do przejścia całe miasto, pogoda taka piękna ;_;



Tak sobie pomyślałam, że idą Święta, więc pewnie ktoś będzie chciał zrobić gołąbki dlatego podaję przepis na nieco bardziej ‘dietetyczne’
Składniki na 10 gołąbków (gramatura, jaką podaje można zmienić pod siebie):
-325g ryż brązowy (przed ugotowaniem)
-425g piersi z kurczaka
-10 liści kapusty białej
-opcjonalnie przyprawy (sól,pieprz)

Wykonanie
1. Ryż gotować 20 minut
2. Zmielić mięso
3. Wydrążyć głąb w kapuście i sparzyć ją w garnku z gorącą wodą , tak aby oddzielić 10 liści
4. Ryż wymieszać z mięsem i przyprawami i podzielić całą masę na 10 porcji
5. Nakładać na liść kapusty i zawinąć jak tradycyjnego gołąbka
6. Na dno garnka położyć ze dwa liście kapusty, włożyć gołąbki, zalać wodą(żeby całe były zakryte), gotować 30 minut.

Polecam z koncentratem pomidorowym zamiast ketchupu :)
SMACZNEGO!




Pozdrawiam i do jutra!

Zmieniony przez - julcziik w dniu 2014-12-19 20:54:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47407 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wrzucaj filmiki bez względu na technikę, więcej na tym zyskasz. Nikt przecież nie ma prawa wymagać od Ciebie idealnego wykonania. Ja wrzuciłem swój martwy ciąg, choć po pierwszym obejrzeniu go się przeżegnałem ;)

Zmieniony przez - MaksymS w dniu 2014-12-19 22:22:32
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT] Do wesela się wyrobi. Alex3311 & popuri.

Następny temat

Projekt Masa hover1995&IneTheEnd

WPC zestaw