SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik konkursowy: julcziik & Marian 87.

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22133

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47370 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
TomQ-MAG
na pierwszy rzut oka myslalem, ze 125kg w siadzie bierzesz%)


A potem regresik na 2,5 kg i jazda 3000 repsów U mnie zawsze sztanga > suwnica
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1290 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14100
powodzonka

Piękno jest w prostocie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 18 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 328371
DZIEŃ 4
DNT


1. 65g płatki owsiane, 30g rodzynki, 20g wiórki kokosowe, 15g słonecznik, 20g WPC, łyżeczka kakao
2. 60g płatki owsiane , 120g jaja , 12g miód
3. 85g kurczak, 65g ryż brązowy, 7g oliwa z oliwek, warzywa

4.Tortilla: 70g mąka żytnia, 85g kurczak, 7g oliwa z oliwek, warzywa
5. 60g makaron durum , 75g twaróg półtłusty , 15g orzech włoski , jogurt naturalny , kakao
Łącznie BTW ok.: 85 / 240 / 54

omega 3
witamina c

Dzisiaj bez treningu, jak dobrze, że nie muszę robić aerobów. Pierwsze co zrobiłam kiedy przyszłam do domu to uwaliłam się do wyra, zaparzyłam zieloną herbatę, włączyłam telewizor i leżałam póki mi się ciepło nie zrobiło. Przed kolacją wstałam i porozciągałam się.
Zauważyłam, że nieliczne osoby się rozciągają, ponieważ dla nich to strata czasu. Początkowo ja też byłam do tego negatywnie nastawiona, jednak gdy spróbowałam okazało się to takie fajne!
1. Stop zakwasom!
Rozciągnięcie mięśni powoduje dotlenienie ich i w ten sposób wspomagamy rozejście się kwasu mlekowego.
2. Jesteś sprawniejszy/a!
Świetna droga ku poprawieniu sprawności fizycznej i byciu bardziej elastycznym. Rozciąganie umożliwia większy zakres ruchu w stawie. Niedługo pokażę wam co potrafię
3. Zmniejszasz ryzyko kontuzji!
Gdy przykładasz się do rozciągania i regularnie to robisz unikniesz też naderwaniom więzadeł czy innym urazom.
4. Za dużo siedzisz przy biurku? Rozciągnij przykurczone mięśnie!
Osoby prowadzące siedzącą pracę i statyczny tryb życia mają z reguły bardziej skurczone mięśnie. Dlatego bardziej niż inni potrzebują rozciągnięcia. Jeśli mięśnie są przykurczone stawy szybciej się zużywają a krążenie krwi z tlenem w mięśniach jest gorsze.
5. Chwila relaksu
...i uspokojenia.

To tylko kilka minut a tyle do zyskania! Na prawdę polecam! :) A tak na zakończenie, przepraszam za brak urozmaicenia w misce, ale spokojnie weekend się zbliża

Nie odbędzie się bez muzyki na dzisiaj ;)



Zmieniony przez - julcziik w dniu 2014-12-04 20:50:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47370 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dziwnie ten kurczak u ciebie wygląda :D

Rozciąganie jest ok, wiekszosc robi po treningu :)
U mnie efektem ubocznym rozciągania przed/po treningu jest bezproblemowe robienie szpagatu %_)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47370 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja zawsze sobie mówię, że zrobię rozciąganie i nigdy nie robię No ale trzeba zacząć o to dbać, bo pomocne bardzo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 587 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8238
Widze jest pilnowane wszystko liczymy na efekty ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 931 Napisanych postów 7520 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 426256
żeby każda/y czternastolatek miał taki zapał to Nasze społeczeństwo dzieci/młodzieży nie wyglądało tak tragicznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 2805 Napisanych postów 41884 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 353933
wzorowo leci jak na razie az nie podobne to do 14-latki

Zmieniony przez - rutkow w dniu 2014-12-05 16:21:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 18 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 328371
DZIEŃ 5
DT


B:
1. Wykroki (15x7kg ((na rękę)) / 15x7kg / 15x8kg / 15x8kg )
2. Ściąganie drążka wyciągu z góry (15x4kg / 15x5kg / 15x5kg / 15x5kg )
3. Rozpiętki skos góra (15x2.5kg / 15x5kg / 15x5kg / 15x5kg )
4. Unoszenie hantli na bok (12x2.5kg / 12x2.5kg / 12x2.5kg )
5. Odwrotne pompki (20x / 15x / 20x )
6. Uginanie ramion sztangielki z supinacją (12x5kg / 12x5kg / 12x5kg )

1. 65g płatki owsiane, 30g rodzynki, 20g wiórki kokosowe, 15g słonecznik, 20g WPC, łyżeczka kakao
2. 60g płatki owsiane , 120g jaja , 10g kazeina, 120g maliny, cynamon
3. 85g kurczak, 65g ryż brązowy, 7g oliwa z oliwek, warzywa

4. 100g chleb razowy, 85g kurczak, 5g oliwa z oliwek, warzywa
5. Grzanki (85g chleb razowy), 75g twaróg półtłusty, 5g oliwa z oliwek, jogurt naturalny, duuużo pieprzu cayenne :D
Łącznie BTW ok.: 85 / 240 / 54

omega 3
witamina c

rutkow czysto będzie do świąt, potem wyżerka i ponownie powrót do trzymania miski :)
Uuuu paliło dzisiaj, paliło. Kocham to uczucie Ciekło ze mnie i to nieźle, bałam się wyjść taka spocona na dwór.
Chciałam nagrać podczas treningu poprawione siady, ale było tyle ludu, że idź pan w pyry. Może uda się w poniedziałek ;)
Tymczasem patrzcie co mi dzisiaj przywiózł ‘’Mikołaj” :D Nugatowy i czekoladowy, korci mnie żeby już otworzyć ^^

Jedna z piosenek lecących na treningu ;)



Zmieniony przez - julcziik w dniu 2014-12-05 20:51:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 338 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6776
jestem po wrażeniem ilości wykroków i obciążenia do tego ćwiczenia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT] Do wesela się wyrobi. Alex3311 & popuri.

Następny temat

Projekt Masa hover1995&IneTheEnd

WPC zestaw