SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 374840

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 3095 Napisanych postów 42393 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 356025
Witam wszystkich w moim dzienniku treningowym , kilka słów o mnie :

DANE PODSTAWOWE

Wiek - 34l
Wzrost - 173cm
Staż - liczac SW + siłownia ok 15lat

Przez dłuższe lata trenowałem karate potem kickboxing, siłownia była tylko dodatkiem , po skonczeniu kariery z SW mocno sie zapusciłem co widac na pierwszym zdjeciu z kosiarką , postanowiłem wziąc sie za siebie , jednak cały czas jak troche zrzuciłem to znowu nakładałem tłuszcz na tłuszcz, az w koncu zdecydowałem sie w tym roku na taka totalna redukcje aby zrzucic z siebie jak najwiecej fatu i zejsc do jak najnizszego %bf , redukcje zaczałem od połowy stycznia z poziomu bf 20,2% ,redukcje skończyłem w połowie czerwca z bf ok 10% i od tamtego czasu powoli zaczynam sie budowac - analizy przedstawiaja poczatek redukcji , koniec redukcji i obecny stan.




WYMIARY

Waga - 76kg (waże sie zawsze w niedziele rano na czczo)
BF - 11%
Klata - 109 cm
Ramie - 36,5 cm
Pas min - 84 cm
Pas max - 88 cm
Udo - 56 cm
Przedramie - 30 cm
Łydka - 38 cm

CEL

Masa mieśniowa jak najlepsza jakosciowo , jak najmniej fatu





Jak widac po fotach nogi i łapy to moja pieta Achillesowa dlatego trening oparty jest o prio na te grupy po 5 tyg na kazda z tych grup , 2 tyg temu skończyłem prio na nogi 2x tydz , obecnie leci trening prio na łapy 2x tydz , po 5 tyg wracam do prio na nogi

Pon : Klata + Tric
Wt : Plecy + Bic
Śr : Wolne
Czw : Barki + Nogi
Pt : Biceps + Triceps
Sob : Wolne
Niedz : Wolne

AEROBY
DT - 35 min po treningu siłowyn x4(bieżnia)
DNT - 1dzien - 0min , 2dzień 30 min , 3dzień 40min - bieganie w terenie (wszystko bedzie ładnie widoczne bo zapisuje w endemondo kazda moja aktywność)

Jesli ktoś nie zauwazył to podpowiem ze z tej rozpiski wynika ze jeden dzien wychodzi mi bez zadnej aktywności fizyczej ( brak treningu siłowego i aerobów)

Oczywiscie bedzie sie to zmieniało w zaleznosci jak bedzie szła masa ale bede informował na bieżąco




Dieta oparta jest na zdrowych produktach , bedzie wrzucana codziennie wg kalkulatora po treningu podzielona na dane godziny/posiłki wiec bedzie wszystko ładnie czytelne .

Obecnie :
DT - 3200kal białko 2,5-3g tłuszce do 1g reszta wegle
DNT - 2800kal białko 2,5-3g tłuszcze do 2g reszta wegle

Kalorie beda sie zmieniac w zalezności jak bedzie sie kształtować sylwetka , wszystko bedzie podawane na bieżąco.







Obecnie z tego zestawu co mam to używam :

C6 - uzupełnienie diety (mam smak banan i kokos )
Bcaa Powder przed aerobami ( mam wisnie najlepszy wg mnie smak)
Vitaminy 2 x do posiłków

Crea Maass i Blac Devil poczekaja na swoja kolej

Dodatkowo pewnie wpadnie jeszcze omega 3 i glukosamina ktora tez jest stale w mojej suplementacji oraz jakaś przed treningówka po cieżkim dniu pracy zeby trening robić na pełnych obrotach , ostatnio miałem A.M.G. i bardzo sobie ją chwale jak dla mnie działała bardzo dobrze

A teraz już fotki

Obiecane zdjecie z kosiarką



Poczatek redukcji - styczeń



Obecna forma , jak widać trzeba nałożyć miesa zeby było dobrze




Zmieniony przez - rutkow w dniu 2014-08-04 21:50:25




Zmieniony przez - rutkow w dniu 2014-08-04 21:51:09




Zmieniony przez - rutkow w dniu 2014-08-04 21:51:41




Zmieniony przez - rutkow w dniu 2014-08-04 21:52:03




I jeszcze 2 zrobione pózniej na siłowni




Zmieniony przez - rutkow w dniu 2014-08-04 21:53:50




Jesli zapomniałem o czymś to prosze pisac uzupełnie , mile widziane jakieś porady , zdrową krytyke i przede wszystkim obserwowanie i komentowanie .

A więc witam wszystkich i zaczynamy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Pierfszy! Powodzenia :)

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 2406 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 80948
powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8233 Napisanych postów 150042 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187707
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 171749
Będę zaglądal, Powodzenia

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1043 Napisanych postów 7623 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 429357
zmieniasz dział jak rękawiczki powiadomki on
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34681
jestem!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 5501 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54957
Pozdro :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 644 Napisanych postów 19268 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 852168
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Lecisz Łukasz z tematem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 4385 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66455
I am
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

Następny temat

Droga do debiutów 2015

NutLove