SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik - poopeye - Spiesz się powoli, czyli endo i masa.

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5104

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 415
Witam wszystkich bardzo serdecznie !
Ogólnie o mnie...:
Jestem poopeye, mam 19 lat, mieszkam w lubline, studiuję elektrotechnikę forum przeglądam od dłuższego czasu, jednak dopiero zdecydowałem się na jakąś wypowiedź

Ankieta:

Wiek : 19
Waga : 75
Wzrost : 178
Staż treningowy: Trening domatora z przerwami, bardziej dla zabawy, niż dla efektów
Obwód pasa(środek pępka) : 90
Obwód klaty: 96
Obwód uda: 57,5
Obwód ramienia : 34,5
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Trening domatora 3xtydzień
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: Domator
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : BCAA, Balanina
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: Low carb przez ostatnie 1,5 miesiąca
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwosci finansowe: trudno określić
Cel/problem/opis:
Przez ostatnie półtora miesiąca zredukowałem wage z 80 do 74, moim celem była jak największa utrata fatu do końca listopada, a od początku grudnia chciałbym ruszyć z masą.


Moje zapotrzebowanie na masie to 2400 kcal, wyliczone ze wzorów podanych na forum.


Dieta na grudzień:

1.
Płatki owsiane 50g
Jaja kurze 4
Olej rzepakowy 15g
banan
2.
ryż 100g
podudzie z kurczaka 200g
oliwa 15g
warzywka
3.
Kasza 50g
Pierś 200g
Oliwa 15g
Warzywa

4.
Mass activator 70g

5.
Twaróg 100g
oliwa 15g



Trening FBW:

Poniedziałek trening A:

Przysiady z plecakiem 12x3
Pompki szeroko ręce z plecakiem 12x3
Podciąganie szeroko nachwytem 6x3
Podciąganie podchwytem 6x3
Pompki wąskie/tyłem z plecakiem 12x3
Pompki z rękoma przy biodrach z plecakiem 12x3
Wspięcia na palce max x 3

Środa trening B:

Wykroki z plecakiem 12x3
Pompki na poręczach 12x4
Podciąganie nachwytem na szerokość barków 6x3
Podciąganie podchwytem 6x3
Wspięcia na palce max x 3

Piątek trening A

To by było chyba na tyle, zdjęcia postaram się wrzucić kiedy będę miał możliwość.
Zapraszam i pozdrawiam


Tu mam jakieś zdjątko z poniedziałku http://zapodaj.net/5dae17ea03f22.jpg.html


Zmieniony przez - poopeye w dniu 2015-11-26 15:17:30

Zmieniony przez - poopeye w dniu 2015-11-26 15:18:42

Zmieniony przez - poopeye w dniu 2015-11-26 15:21:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 109 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26611
Powodzenia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 18 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 328371
Powodzenia, będę śledzić :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 7556 Napisanych postów 147905 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177167
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10764 Napisanych postów 46861 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ciśnij, ziomeczku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Powodzenia :)

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10764 Napisanych postów 46861 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
2400 kcal na masie? Więcej potrzeba
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 415
Dzięki Wam bardzo !

MaksymS , też mnie to troche zastanawia... Obliczyłem sobie zapotrzebowanie używając tej metody http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

Tak się zastanawiam, czy nie podbić do 2600 i zobaczyć, co się dzieje po miesiącu. Ogólnie szybko łapie fat, dlatego wole zacząć od niższego pułapu kcal.

Pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Więc trzymaj tą kaloryczność co masz i po 10-14 dniach będziesz wiedział już co i jak

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 415
Ok, tak zrobię. Aha... po redukcji zostało mi jakieś pół opakowania BCAA i Balaniny, do końca ich ważności zostało ok 2 miesiące, rozumiem, że nie ma żadnych przeciwwskazań, co do brania ? Nie chce, żeby się zmarnowały
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 7556 Napisanych postów 147905 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177167
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maid - survival of the fittest

Następny temat

Tłuszczowa Dieta na redu DT

Zestaw 1