SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Treningowy - qw3rty

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4621

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Podciąganie nachwytem szeroko - 7/6/5
Pompki na uchwytach do pompek +10kg - 10/10/8 (Wolne dokładne ruchy)
Pompki Diamentowe +10kg - 8/8/8 (j.w)
Unoszenie gryfu łamanego przed siebie +15kg 10/9/8
Triceps w opadzie tułowia hantlą +10kg 13/12/11
Uginanie hantlą w oparciu o kolano +13kg 11/10
Uginanie młotkowe hantlą +13kg 10/10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Podciąganie nachwytem szeroko: 8,7,7
Pompki na poręczach do pompek +10kg: 11,8,8
Pompki Diamentowe: +10kg: 10,9,8
Unoszenie sztangi łamanej przed siebie +15kg : 10/10/5
Prostowanie ramion w opadzie tułowia +10kg : 13/10/11
Uginanie ramion w oparciu o kolano +15,5 kg : 8/7
Uginanie młotkowe +15,5kg : 10/8


Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2019-05-24 13:36:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Wczoraj nie było mnie w domu, zrobiłem kilkanaście serii pompek różnego rodzaju do zmęczenia bo akurat miałem godzinę wolnego czasu.

Mam dwie foty ciała, dodam je żeby sobie porównać za jakiś czas - i z tego co widzę mam skoliozę i to nie taką małą, i tłuszcz który się odkłada na brzuchu i na boczkach








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Podciąganie Nachwytem: 10/6/6
Pompki Diamentowe +15kg: 13/8/8
Pompki Zwykłe na uchwytach do pompek +15kg: 8/7/8
Prostowanie ramion w opadzie tułowia +12kg: 10/10/10
Uginanie ramion z hantlami +14,5 kg: 10/8/8
Młotki Hantlami +17,5 kg: 7/6/6


W nocy spałem tylko 4 godziny, nie mogłem zasnąć i czuje się kiepsko, ból głowy, zmęczenie ale trening zrobiłem. Wrócę w tricepsie do francuza stojąc łamanym, obecne ćwiczenie dziwnie mi się robi i nie czuje że dobrze wchodzi.


Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2019-05-29 19:22:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Przysiady ze sztangą +40kg 4s - Do zm.
Ćwiczenie Sandowa gryfem prostym +32,5kg 5s - j/w
Zwijanie linki z obciążeniem +7,5kg 4s - j/w
Ab Wheel 3s - j/w
Unoszenie Nóg w zwisie na drążku 3s - j/w


Dobra, mam zastój w rozwoju bicepsów, przedramion, barki się w ogóle nie ruszają. Uda +1cm, Klatka +1,5 cm (do pomiarów z ostatniego miesiąca)

I teraz, trzy miesiące tym samym planem to chyba wystarczająco, dlatego zmieniłem uginanie gryfem prostym i łamanym na hantle (tylko czy uginanie młotkowo i o kolano stymulują biceps tak samo mocno jak uginanie gryfem prostym?) Przedramiona dzisiaj skatowałem mocno, zobaczymy czy to coś da, zawsze robiłem 4-5 serii, dzisiaj zrobiłem 9 większym obciążeniem. Wczoraj zrobiłem uginania hantlami bez supinacji + młotki i powiem że czuje zmęczenie na bicepsach a nie czułem tego nawet gdy ćwiczyłem prostym czy łamanym. Więc albo uginanie o kolano + młoty, albo zwykłe uginanie ramion stojąc bez supinacji + młoty. Waga 70kg czyli +2kg, Pas: 87 cm (ale nie zmienia się nawet o pół cm od ponad 3 tygodni ani w jedną ani w drugą stronę, codziennie mierze). Nie wiem co zrobić z barkami, problem jest w tym że ja ich prawie w ogóle nie czuje, nawet jak robię OHP - technika jest dobra, przynajmniej tak mi się wydaje patrząc na to jak wykonują to ćwiczenie na youtubie. Może problemem jest niski zakres powtórzeń ? 6-10, czytałem że dużo ludzi stosuje zakresy 15-20, może warto spróbować.






Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2019-05-30 15:25:57

Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2019-05-30 15:47:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Podciąganie Nachwytem +5kg: 7,5,5,4
Pompki Diamentowe +15kg: 13/8
Pompki na uchwytach do pompek +15kg: 7/8/8
OHP +27,5 KG 3s: 8,6,7
Prostowanie ramion w opadzie tułowia +12kg: 12/10/9
Uginanie ramion hantlami +14,5 kg: 10/8
Uginanie ramion chwyt młotkowy +17,5 kg: 6/5


Nie wiem czy robienie młotków na 6/5 powtórzeń jest dobrym pomysłem, ale może się sprawdzi. W OHP gryf nie opuszczam do obojczyka tylko trochę przed siebie, czuje wtedy bardziej barki.

I zdjęcie ptasznika o nazwie Grammostola pulchripes, w stadium L13-14, wielkość z rozprostowanymi nogami to 14cm, pająk i obok jego skóra po wylince, wczoraj zrzucał przez 11 godzin, bałem się że padnie w trakcie bo była mała wilgotność powietrza i brak wody, ale dał rade :) zanim dojdzie do siebie to minie 2-3 dni a pierwszy pokarm dostanie za jakiś tydzień kiedy kły mu stwardnieją.






Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2019-05-31 19:56:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2031 Napisanych postów 29706 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 264501
paskudny
swoją drogą nie ogarniam trochę po co komu taki stwór,ani się z tym pobawić,ani wziąć ze sobą gdzieś...

jesteś fanem Diaza?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Dostałem go 2 lata temu i tak go trzymam. Tak, lubię Diaza, jego styl walki, zadziorność :)


Podciąganie nachwytem +5kg 8/5/5
Dipy + 17,5 kg 6/5/4
Pompki na uchwytach do pompek +20kg 8/7/7
OHP +27,5 kg 10/8/8
Triceps w pochyleniu +14,5 kg 7,8,8
Uginanie ramion z prostym gryfem +30kg: 8/7
Młoty hantlami +17,5 kg: 5/4


W końcu mogę robić biceps na prostym, ale delikatne bóle jeszcze odczuwam w przedramieniu. W Młotach zmniejsze obciążenie, bez sensu robić hantlami zakres powtórzeń 5/4. W dipach dołożyłem 2,5 kg, a w pompkach 5kg i to jest maks jaki mi się zmieści do plecaka 4 krążki po 5kg. Trening się troche wydłużył, około 1,5h z racji długich przerw (w trakcie podciągania, dipów robiłem 3 minutowe przerwy pomiędzy seriami żeby uspokoić tętno). Utrzymuje 2700 kcal, zobaczymy co się stanie z wagą, czy obwody będą szły do góry czy też nie, to mniej więcej moje zero kaloryczne (chociaż różnie pokazuje, w niektórych kalkulatorach nawet tych zagranicznych forach pokazuje mi że moje zero kaloryczne to 2450-2600 kcal przy treningu 3-5 razy w tygodniu)





Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2019-06-03 20:18:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
Podciąganie Podchwytem +11,5 kg -- 6/6/5
Dipy + 17,5 kg -- 6/5 + +20 kg 5/5
Wyciskanie sprzed klatki +40 kg -- 7/7/7
Uginanie francuskie gryfem łamanym nad głową +32,5kg -- 7/6/6
Uginanie ramion z gryfem prostym +30kg -- 9/8/7


Jak robię uginanie na biceps to delikatnie dalej czuje ten ból w przedramieniu, mam nadzieje że zacznie boleć tak jak wcześniej. A tak po za tematem, to mieszkanie w bloku niekiedy to niezła lipa, za ścianą mam młodą "cwaną" sąsiadkę, która pali fajki przez okno co godzinę i wszystko wlatuje do mojego pokoju, ma wiele innych pokoi no ale z nich nie korzysta chyba robiąc mi na złość bo wie że mnie to ostro drażni, generalnie zwrócenie uwagi tej pani skończyło by się słowem "weź sp*****laj, jestem u siebie" i po części ma racje, ale przecież można by było ten spór załatwić normalnie. Gdybym był 2 razy większy, to wyjaśnił bym laskę a później jej męża któremu oczywiście by się poskarżyła że ktoś na nią "krzyczy" chociaż on sam za wielki nie jest, jakieś 80 kg, mojego wzrostu. Już nawet w dzień okna nie otwieram tylko na noc, bo nie chce mi się co 40 minut otwierać-zamykać.. a jak czasem wyjdę z pokoju i nie wyczuje że zaczęła palić to już jest po zawodach i śmierdzi na cały przedpokój, okno obok okna, odległość 1 metr.


Zmieniony przez - qw3rty w dniu 2019-06-05 21:07:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 831 Napisanych postów 1730 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 57643
I znowu chvjowe samopoczucie po zwiększeniu obciążenia, ból głowy, zmęczenie, senność, zawroty głowy i szybsze bicie serca nawet po minimalnym wysiłku. Ja już nie wiem jak ja mam to ćwiczyć. Ciśnienie 130/80 puls 80, rano 125/65 puls 75.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wioślarz do 1000zł

Wheya