SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

Ilość wyświetleń tematu: 21434

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9566
Witam serdecznie wszystkich w moim dzienniku treningowym prowadzonym na forum SFD w dziale firmy Hi-Tec. Mam nadzieję, że mój pierwszy wpis będzie w pełni czytelny i zachęci wszystkich do śledzenia moich postępów.
Proszę o chwilowe nie umieszczanie postów dopóki nie napiszę, że już skończyłem wstawianie fotek.

-----------KILKA SŁÓW O MNIE --------------------------
Wiek: 19 lat (1993r.)
Wzrost: 186cm
Waga: 77,5kg
Cel: masa
------------Zdjęcia z dnia dzisiejszego----------------














Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9566
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9566
Wiem, że poprawność moich póz nie jest za dobra, ale cały czas się uczę mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.

-------------Suplementacja-------------------------
Wszystkie suplementy jakie będę używał pochodzą z waszej firmy:
-3 kg gainera Whey Mass Builder o smaku waniliowym
-pół opakowania Creatina Powder
Dzisiaj zamówiłem więc najpóźniej w poniedziałek kurier dostarczy:
-3x po 1kg białka Whey C6 o smaku czekoladowym
-1 puszka BCAA Powder o smaku wiśniowym

Ponadto będę stosował witaminy i minerały dostępne w zwykłych aptekach

Zdjęcia pozostałych suplementów powstawiam zaraz po ich otrzymaniu.



----------Tygodniowy rozkład treningów------------
-Poniedziałek- Klatka piersiowa( w końcu jest to światowy dzień robienia klaty)
-Wtorek- Biceps i łydki
-Środa- Barki
-Czwartek- Nogi
-Piątek- Triceps i przedramiona
-Sobota- Plecy
-Niedziela- Wolne

Bardzo proszę o ocenę rozkładu zajęć. Szczegółową rozpiskę dotyczącą diety, suplementacji i treningu zrobię za kilka godzin.

Można już dodawać posty.


Zmieniony przez - Bartosz93m w dniu 2012-05-17 19:16:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1286 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9256
Cześć Bartek!Bardzo fajnie że dziennik w tym dziale.
Cóż,czeka Cię dużo ciężkiej pracy,ale jeśli jest w Tobie dość dużo determinacji i motywacji to na pewno dasz radę.
Piszę bo jestem tylko rok starszy od Ciebie,mam 20lat.W tym roku startowałem pierwszy raz były to Debiuty Kulturystyczne.Teraz przygotowuję się do Mistrzostw Polski Juniorów na październik.Wyznaczaj sobie realne cele i dąż do tego nie patrz na to co mówią inni,że nie dasz rady czy jesteś za ''cienki''!Jak coś to wpadaj na mój dziennik (Jakub Szczerba przygotowania do zawodów...) z chęcią Ci pomogę jeśli będziesz chciał o coś zapytać.Moja wiedza w porównaniu do innych kulturystów na tym forum jest znikoma,ale jakieś tam małe doświadczenie już jest poprzez start i pracę z trenerami.
Powodzenia,będę wpadał!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1286 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9256
A właśnie zapomniałem napisać.Z Twojego splitu wychodzi że będziesz ćwiczył 6 razy w tyg. i tylko jeden dzień przerwy.Moim zdaniem to stanowczo za dużo,a nawet jeśli ktoś by chciał tak robić to powinien mieć maksymalnie dopracowaną dietę.Jednak tak jak mówię 6 razy w tygodniu to za dużo tym bardziej na tym etapie na którym jesteś.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9566
Jeszcze zapomniałem napisać, że liczę na pomoc zarówno od zawodowych kulturystów jak i pozostałych userów SFD. Oczekuje na konstruktywną krytykę moich poczynań.
QbaKing- obserwuje twój dziennik i powiem że jesteś pro. Miałem zamiar trenować 6 razy w tygodniu ponieważ jestem już po maturze, mam 4,5 miesiąca wakacji i żadnych obowiązków. Więc regeneracja organizmu będzie bardzo dobra. Nie mam zamiaru zarywać nocy. Ale też myśle o 5 dniach w tygodniu. Zobaczę jak będę się czuł po pierwszym tygodniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1286 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9256
Do pro mi daleko;)....Rozumiem Cię więcej wolnego czasu itp.Tylko pamiętaj że im więcej to nie znaczy że lepiej.Jak mawiał Lee Haney ''mięśnie należy stymulować a nie niszczyć'' z czym się zgadzam w 100%.Mówisz że regeneracją będzie dobra,ale pamiętaj że wpływ na to jak się regenerujesz ma nie tylko sen,ale również DIETA i wszelkiego rodzaju odnowa biologiczna.Oczywiście próbuj i ucz się również na własnych błędach.Może akurat taki system na Ciebie dobrze zadziała,ale szczerze mówiąc 6 dni treningowych to bardzo dużo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9566
Zdjęcia mojej świątyni.



















Zmieniony przez - Bartosz93m w dniu 2012-05-17 21:46:56




Zmieniony przez - Bartosz93m w dniu 2012-05-17 21:48:29




Zmieniony przez - Bartosz93m w dniu 2012-05-17 21:49:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33175
niezla "mordownia" jest klimat.. powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9566
Wczoraj już nie dałem rady wstawić rozpiski diety, ale dzisiaj z pewnością się pojawi. Dla lepszej przejrzystości będę rozpiski wstawiał na koniec dnia. Klimat na siłowni jest, jedyne co mi na niej brakuje to drążek, ale w najbliższym czasie zostanie zamontowany( mam nadzieję, że już w następnym tygodniu będzie).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9566
Dzień wczorajszy: 17 maj 2012
-Pobudka 10.45 (Późno wstałem ponieważ musiałem odespać wcześniejsze miesiące)
--------------Dieta:---------------------------------------
I Posiłek: 100g owsianki z mlekiem
Gainer
II Posiłek: 200g makaronu do spagetti z mięsem mielonym i sosem
pomidorowym
III Posiłek: (po siłowni) 100g ryżu + pół piersi z kurczaka
IV Posiłek: 4 duże jajka gotowane na miekko
Gainer
V Posiłek: 1 łyżka oliwy z oliwek + orzechy włoskie

-----------Trening------------------------

Na siłowni miałem lekki rozruch klatki piersiowej i barków. Do końca tego tygodnia nie mam poważnego planu treningowego, ponieważ mięśnie muszą przyzwyczaić się do powrotu na siłownie. Mimo śmiesznego ciężaru jakim ćwiczyłem, bardzo szybko straciłem siłę. Ten trening przekonał mnie, że nie łatwo będzie powrócić do formy sprzed pół roku.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie co do Therm energy power. Zawód

Następny temat

Redukcja - TEST SPONSROWANY

nutloveb