SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik NIE-konkursowy monkey&monkey na masie - aktualizacja str 25

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34292

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie.
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 29094 Napisanych postów 20200 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270560
Witam
Temat „Dziennik” założyłem bo planuje dłuższą przygodę z budowaniem własnego ciała i fajnie mieć swój jeden konkretny temat gdzie będę mógł szukać rad i poprawiać swoje błędy , ponadto gdy został ogłoszony konkurs na dziennik to jakiś pomysł na prowadzenie takiego dziennika w głowie się zrodził .Niestety nie znalazłem się w gronie trzech szczęśliwych wybrańców ale chęć prowadzenia dziennika nie zniknęła wraz z „małą porażką” .
Nie ukrywam też że chce się włączyć do rywalizacji z Dziennikami konkursowymi ( gdzieś w tle na bocznym torze ) – jestem bardzo ciekaw efektów moich i reszty za kilka miesięcy ( będzie widać zapewne dużą różnice między osobami prowadzonymi przez specjalistów a moimi postępami , ale jak nie sprawdzę to się nie przekonam)

Wydaję mi się że dużo udało mi się osiągnąć na redukcji więc czemu nie próbować w masowaniu,
jeszcze 9 miesięcy temu zalany tłuszczem jak świnia leżałem w łóżku szpitalnym czekając na operacje przepukliny – no i wtedy miałem dużo czasu na przemyślenia – stąd decyzja o zmianach w swoim życiu  . 3 miesiące po operacji pomimo innych zaleceń lekarzy postanowiłem rozpocząć przygodę zmieniającą moje ciało i życie i w ten sposób w 6 miesięcy naprawiłem swoje ciało które zaniedbywałem całe życie ( zamieniłem bojler na pierwszy w życiu kaloryfer i to w połowie drogi po 30stce jak i przed 40stka)

Teraz przyszedł czas na masę

NO TO OGIEŃ!!!!!!!!!!!!!!












SUPLEMENTACJA





DIETA

Co do jedzenia to staram się jeść zdrowo , trzymać kcal oraz makroskładniki, oczywiście zdarza mi się popełniać grzeszki i raz na czas zakosze dziecku cuksa lub zjem pizze popijając browarkiem zimnym i złocistym .
Kiedyś słodziłem 4 łyżeczki do wszystkiego ale aktualnie od miesięcy nie używam cukru w ogóle ,nie pije kolorowych płynów staram się nie jadać jedzenie słoikowanego i przetworzonego ( czasem zjem parówki , czasem jakiś sos bolonese czy słodko kwaśny ze słoika) z puszkowanych to tylko ryby.

Ogólnie staram się sam gotować i jeść własne potrawy , jeśli chodzi o płyny to średnio 1,5-2 L wody dziennie ( kranówka) 2-3 kawy dziennie i zieloną herbatę .

Śniadania i jedzenie w pracy zazwyczaj są identyczne od pn do piątku , natomiast obiady i kolacje urozmaicam






TRENING




Każdy trening zapoczątkowany rozgrzewką + - 10 min + rozciąganie ćwiczonych partii
Każdy trening zakończony rozciąganiem +- 5min


-PONIEDZIAŁEK:


- KLATKA

1.Wyciskanie sztangielek na ławce 3x12

2.Rozpiętki sztangielkami na ławce 3x12

3.Pompki na poręczach ( krzesła) 3 x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )


-BICEPS

1.Podciąganie na drążku 3 x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )

2.Uginanie ramion sztangielkami ze skrętem stojąc 3x12

3.Uginanie ramion ( młotki) siedząc 3x12


-BRZUCH

- Lekki trening ( kompilacja plank + podnoszenie ugiętych nóg w zwisie 3x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )



WTOREK:

1.CARDIO - Cardio Challenge INSANITY MAX 33 min (bardzo intensywne cardio ( przerwy 40 sec co 6min)



ŚRODA:

-PLECY

1.Podciąganie na drążku nachwyt troche szerszy niż barki ( do brody) 4x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )

2.Podciąganie naprzemienne na wąskim chwycie 4x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )

3.Podciąganie sztangielki w opadzie (WIOSŁOWANIE) 3x12

4.Przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce prostej 3x12

5.Wiosłowanie sztangielkami stojąc 4x12

6. Ściąganie drążka do karku siedząc 4x12

7. SZRUGSY 3x12


-BRZUCH

- (ABS Workuto lvl.2 + spięcia skośne stojąc + ugięcia prostych nóg w zwisie 3x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )





CZWARTEK:

1.CARDIO - Cardio Challenge INSANITY MAX 33 min (bardzo intensywne cardio ( przerwy 40 sec co 6 min)




PIĄTEK:

-BARKI

1.Unoszenie sztangielek przodem stojąc 3x12

2. Wyciskanie sztangielek 3x12

3. Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 3x12


4. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia siedząc 3x12


-TRICEPS

1.Prostowanie ramienia sztangielką za głowy siedząc 3x12

2.Francuskie wyciskanie sztangą prostą 3x12

3.Pompki na ławkach 3x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )



SOBOTA:

-NOGI

1.Prostowanie nóg siedząc 3x12

2.Przysiady z obciążeniem (sztangielki) 4x12

3. Martwy ciąg na prostych nogach 4x12

4.Żuraw 4x12

5.Zbieranie grzybków 3x12
6.Wspiętki na palcach 3x12


-BRZUCH - (ABS Workuto lvl.2 + spięcia skośne stojąc + ugięcia prostych nóg w zwisie 3x ?? ( pierwszy tydzień =sprawdzenie możliwości z obciążeniem własnym )

NIEDZIELA:
RELAKS







:


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2015-10-17 20:12:36
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 29094 Napisanych postów 20200 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270560
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 29094 Napisanych postów 20200 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270560
Czy tak rozłożona suplementacja to dobry podział??? stosowałem się do ulotek z tyłu opakowania Creatyna beta al ma opakowanie 300gr a stosowac trzeba 10 wiec starczy mi miesiac +- bo trenuje 6x w tyg..
Czy to opakowanie to na cały cykl wystarcza czy bede musiał coś dokupic?? bo cos mi sie kiedys obilo o uszy ze cykl trwa 6 tygodni.

No i to białko whey czy jeść go tak po trochu codziennie profilaktycznie czy tylko na koniec dnia jesli z pozywienia dostarcze mniej niz kalkulkulator wyliczyl. a jesli natomiast spokojnie wyciagne bialko z szamy to wheya wogole nie jesc??


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2015-10-18 08:27:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 604 Napisanych postów 36399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297123
Kreatyna 8-12 tygodni, lecz beta-alaninę warto pociągnąć nieco dłużej niż ten okres

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 29094 Napisanych postów 20200 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270560
Czyli bede musial sobie jeszcze dokupic 2 takie opakowania jak mam ?? No i jeszcze równoczesnie z beta bede łykał tabletki 4 dziennie kreatyny której mam na 3 miesiace??

Zapomnialem w dzienniku dodac przykładowej szamy którą najczęściej wciągam :)




Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2015-10-18 08:34:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 604 Napisanych postów 36399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297123
Rozpisz w gramach jak będzie to wyglądało bo nie wiem co to za kapsy

Dziennie daj tak żeby było 5/10g kreatyny i 5g beta alaniny


Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2015-10-18 09:12:01

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 29094 Napisanych postów 20200 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270560
OzzyMG
Rozpisz w gramach jak będzie to wyglądało bo nie wiem co to za kapsy

Dziennie daj tak żeby było 5/10g kreatyny i 5g beta alaniny



Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2015-10-18 09:12:01


na zdjęciu jest na górze w suplementacji

Beta alanina 10gr przed treningiem ( wychodzi na miesiąc opakowanie)
Creatyna tabletki ( czarne opakowanie) jest 360 tabców - po 4 ( 2 rano i 2 po poludnie)dziennie wychodzi opakowanie na 3 mniesiace
Do tego mam wheya , hota i mass up + witaminy itp

Pytam bo według opakowan mam wlasnie tak stosowac jak napisałem ale nie wiem czy jest potrzeba az tyle zeby nie wydalac nadmiary niepotrzebnie ( szkoda kasy)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 240 Napisanych postów 3202 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 58644
Hej, będę podczytywać i widzę, że Ty też masz już za sobą kawałek pracy. : ) Powodzenia, trzymam kciuki za udaną masę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 604 Napisanych postów 36399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297123
Nie 10g beta alaniny tylko beta alaniny wychodzi 5g oraz 5g kreatyny czyli tak jak napisałem, bierz creatine-beta alanine 10g prochu przed treningiem oraz 10g w nietreningowe, a po treningu dodatkowo samą kreatynę czyl te tabsy (tak żeby wyszło 5g kreatyny)
1

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 29094 Napisanych postów 20200 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270560
dzięki wielkie za pomoc..Na opakowaniu pisze 4g creatyny mono.. wiec zapewne jest to w 4 tabletkach porcji dziennej) czyli jedna zawiera 1gram ( chyba )
Wiec wychodzi na to że bede robił tak

10 gram kreatyny beta-alaniny przed treningiem i 5 kapsółek po treningu a w DNT 10gr beta -alaniny a tabsów wcale????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 604 Napisanych postów 36399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 297123
Zgadza się, będzie ok.
1

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"MASA"- czas start!!!

Następny temat

[DT] Trza trenować!

Casein